autor: Łukasz Szliselman
Thief na nowym gameplayu. Zobacz, jak Eidos poradził sobie z powrotem Mistrza Złodziei
Zapraszamy do obejrzenia nowego gameplaya z gry Thief. Zdradza on kilka nowości na temat produkcji studia Eidos Montreal, takich jak wygląd interfejsu, sposób animowania postaci, możliwe style rozgrywki itp. Poznajcie też nasze wrażenia z gry - a są one bardzo pozytywne!
Mamy dla Was kilkunastominutowy gameplay z komentarzem z gry Thief, czyli najnowszej odsłony lubianego cyklu skradanek z tytułowym złodziejem w roli głównej. Prezentowany przez nas fragment rozgrywki pochodzi z wersji na PlayStation 4. Ponadto Garrett zagości również na PC, Xboksie One, PlayStation 3 i Xboksie 360, a stanie się to już za miesiąc – 28 lutego. Materiał ukazuje m.in. interfejs nowego Thiefa, który najczęściej ogranicza się do wskaźnika widoczności postaci oraz ikony aktualnie wybranego wyposażenia. Możecie również podziwiać dokładne animacje postaci. Wszystkim akcjom towarzyszy ruch rąk i całego ciała Garretta – co, choć może wydawać się oczywiste, wciąż nie jest standardem w grach.
Jak widać, studio Eidos Montreal wzięło sobie do serca sugestie graczy i zrezygnowało z pewnych kontrowersyjnych pomysłów, jak choćby przyznawanie punktów doświadczenia za zabójstwa. Ponadto miłośnicy wyzwań oraz starszych odsłon cyklu będą mogli samemu dostosować sobie poziom trudności, wyłączając wybrane ułatwienia. Co ciekawe, będzie się również dało ustalić zasady rozgrywki, np. narzucając sobie konieczność unikania zabijania czy korzystania z trybu skupienia. W grze będzie się dało wyróżnić trzy style rozgrywki: Duch, Oportunista i Oprawca, co może przywodzić skojarzenia z Splinter Cell: Blacklist. Więcej na temat rozgrywki w kolejnej odsłonie serii Thief z możecie przeczytać w naszej zapowiedzi. Dość powiedzieć, że Adrianowi Wernerowi bardzo podobało się te kilka godzin spędzonych przy tytule.
Ponadto polecamy Waszej uwadze kilka nowych screenów z gry: