Batman: Arkham Origins - porównanie ustawień graficznych na PC
Batman: Arkham Origins zawitał do naszych domów już kilka dni temu, a my sprawdzamy jak gra prezentuje się w wersji PC. Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku przedstawiającego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach gry na sprzęcie marki AMD.
W ubiegłym tygodniu w naszych “growych” salonach znowu pojawił się Batman. Bruce Wayne penetruje ulice Gotham City, a my sprawdzamy różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w wersji PC.
Z nie do końca jasnych jeszcze powodów, Batman: Arkham Origins naszpikowany jest bugami w takim stopniu, w jakim żadna z poprzednich części. Na sprzęcie testowym w wielu miejscach pojawiało się klatkowanie zarówno na minimalnych ustawieniach (wszystkie opcje graficzne z wyjątkiem rozdzielczości “przeklikane” w lewo), jak i na maksymalnych (wszystkie opcje “przeklikane” w prawo, łącznie z PhysX).
Różnic na ustawieniach minimalnych i maksymalnych jest sporo. Przede wszystkim na maksie występują dynamiczne cienie, pojawiają się efekty postprocesowe jak na przykład flary czy poświata i promienie świetlne, a także głębia ostrości. W lustrach odbija się otoczenie, choć trzeba przyznać, że z niezbyt dużą rozdzielczością.
Konfiguracja komputera testowego
Procesor | AMD FX-8350 |
Płyta główna | AM3+ z chipsetem AMD 990FX |
Karta graficzna | AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 4GB |