Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier RPG 18

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 490 tekstów spełniających te kryteria.

Jade Empire - recenzja gry

Jade Empire - recenzja gry

recenzja gry21 lipca 2005

Jade Empire przypomina z pozoru KOTOR-a, ale już na samym początku przekonamy się, że pomiędzy tymi grami jest bardzo wiele różnic. Choćby dlatego, że akcja rozgrywa się w orientalnym świecie do złudzenia przypominającym starożytne Chiny.

Jade Empire - recenzja gry

Sacred: Podziemia - recenzja gry

recenzja gry20 lipca 2005

Ludy Ancarii cieszyły się ze zwycięstwa nad mrocznym magiem i wydawało się, że w krainie zapanuje harmonia. Radość nie trwała długo, bo Shaddar powraca. Co więcej, książę Valor nie żyje, a demon z piekielnych otchłani porywa baronową Vilyę.

Sacred: Podziemia - recenzja gry

Dungeon Lords - recenzja gry

recenzja gry20 czerwca 2005

Przez knowania Wielkiego Kręgu Magów zszedł z tego świata Galdryn of the Meadows. Jego szef, Lord Davenmor, posmutniał. My również posmutnieliśmy dostawszy grę, która byłaby naprawdę fajna gdyby nie...

Dungeon Lords - recenzja gry

Guild Wars: Prophecies - recenzja gry

recenzja gry17 czerwca 2005

Innowacyjność „Guild Wars” polega przede wszystkim na próbie wyeliminowania klasycznej dla MMO „harówki”. PvP ograniczono do aren i turniejów oraz wprowadzono nowy model używania umiejętności – takie podejście wprowadziło element taktyki...

Guild Wars: Prophecies - recenzja gry

Freedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gry

recenzja gry4 maja 2005

FF okazała się grą jedyną w swoim rodzaju. Połączenie taktyki, elementów cRPG, na wskroś komiksowej oprawy graficznej i niesamowitego klimatu – to wszystko było czymś wcześniej niespotykanym. Co nowego niesie ze sobą jej kontynuacja? Ano sporo.

Freedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gry

Restricted Area - recenzja gry

recenzja gry28 kwietnia 2005

Rok 2083. Po doszczętnym wyniszczeniu klimatu ludzkość jednak odrodziła się na nowo. Mieszkańcy Ziemi opanowali sytuację i żyją teraz na martwej planecie. Powstał rząd, który jednak nie posiada żadnej realnej władzy.

Restricted Area - recenzja gry
Gothic II: Noc Kruka - recenzja gry

Gothic II: Noc Kruka - recenzja gry

recenzja gry1 marca 2005

Rozszerzenie „Gothica II”, jednej z najlepszych gier fabularnych, czyniące z niego wzór do naśladowania zarówno pod względem bogactwa i klimatu świata, nieliniowości rozgrywki jak i możliwości rozwoju postaci. Wydane jedynie w Niemczech i w Polsce.

Gothic II: Noc Kruka - recenzja gry
Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - recenzja gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - recenzja gry

recenzja gry24 lutego 2005

Długo i niecierpliwie czekaliśmy na drugą część KOTOR-a. Gra, którą otrzymaliśmy, nie jest tym, czego się spodziewaliśmy, chociaż ciągle mamy do czynienia z niezłym erpegiem.

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - recenzja gry
World of Warcraft - recenzja gry

World of Warcraft - recenzja gry

recenzja gry11 lutego 2005

Blizzardowi udało się dokonać rzeczy trudnej, stworzyć grę MMO dla każdego. W WoW-a zagrać może gracz, którego doświadczenie zaczyna się i kończy na prostych zręcznościówkach, ale także gros hardcore’owych wymiataczy znajdzie w nim pole do popisu.

World of Warcraft - recenzja gry

Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry

recenzja gry6 stycznia 2005

„Space Hack” to udany produkt, który powinien zadowolić każdego sympatyka „Diablo”. „Space Hack” nie irytuje sztucznie zawyżonym poziomem trudności, ale i nie podaje wszystkiego na tacy, cieszy wyważonym przebiegiem rozgrywki.

Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry
Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

recenzja gry3 grudnia 2004

Świat Mroku. Alternatywna rzeczywistość, w której nadprzyrodzone stworzenia żyją w społeczeństwach ludzi i zachowują swoją obecność w całkowitej tajemnicy. Maskarada jest to podstawowa zasada, do której dostosować muszą się wszystkie wampiry.

Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

Fable - recenzja gry

recenzja gry9 listopada 2004

Wokół tej gry przez cztery lata nieustannie podkręcano atmosferę. Fable z czasem uzyskała miano nadchodzącej rewolucji. Wreszcie otrzymała swoją ostateczną formę.

Fable - recenzja gry

Kult: Heretic Kingdoms - recenzja gry

recenzja gry22 października 2004

Teoretycznie mógł z tego wyjść całkiem przyzwoity slasher, coś pokroju wydanego kilka miesięcy temu Sacred. W rezultacie otrzymaliśmy jednak niezbyt grywalny a na dodatek brzydki produkt, który nie spodoba się nawet zagorzałym fanom gatunku.

Kult: Heretic Kingdoms - recenzja gry

Fire Emblem - recenzja gry

recenzja gry1 października 2004

W odróżnieniu od militarnej serii gier Intelligent Systems, Fire Emblem pozwala wkroczyć nam w bajkowy, fantastyczny świat wypełniony magicznymi krainami, niebotycznie wysokimi łańcuchami górskimi oraz pięknymi lasami.

Fire Emblem - recenzja gry

The Legend of Zelda (NES Classics) - recenzja gry

recenzja gry14 września 2004

Po osiemnastu latach od premiery Zelda wyraźnie zmalała w oczach gracza. Poza zmniejszonym kartdridżem, obdarowano nas dość krótką grą. Jednak magia tytułu jest niesamowita...

The Legend of Zelda (NES Classics) - recenzja gry

Final Fantasy: Crystal Chronicles - recenzja gry

recenzja gry13 września 2004

Gra która miała być wielką i przełomową, dla której posiadacze konkurencyjnych sprzętów mięli się podjąć kupna GameCube’a...czy spełniła oczekiwania?

Final Fantasy: Crystal Chronicles - recenzja gry

Final Fantasy X-2 - recenzja gry

recenzja gry12 września 2004

Final Fantasy X-2 to pierwsza gra z serii, której fabuła przenosi graczy do świata znanego z części poprzedniej.

Final Fantasy X-2 - recenzja gry

Harvest Moon: Friends of Mineral Town - recenzja gry

recenzja gry31 sierpnia 2004

Nim się za tę grę weźmiecie, przemyślcie, czy jesteście gotówi poświęcić jednym haustem ponad 100 godzin waszego życia na poza miejskie życie.

Harvest Moon: Friends of Mineral Town - recenzja gry

Beyond Divinity - recenzja gry

recenzja gry6 lipca 2004

Beyond Divinity to kolejne dzieło belgijsko-niemieckiego studia developerskiergo - Larian Studios. Jest to gra z gatunku cRPG osadzona w tych samych realiach fantasy, co Divine Divinity i stanowiąca swego rodzaju łącznik pomiędzy pierwszą, a drugą częścią

Beyond Divinity - recenzja gry

Sacred - recenzja gry

recenzja gry27 maja 2004

Gra z gatunku action/cRPG, za powstanie której odpowiada niemiecka firma Ascaron Entertainment, znana m.in. z takich tytułów jak: Port Royale i Patrician II: Quest for Power. Oferuje graczom, miłośnikom tego typu rozrywki, obszerny i różnorodny świat.

Sacred - recenzja gry

Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gry

recenzja gry10 maja 2004

Drugie, płatne rozszerzenie do gry z gatunku MMOcRPG „Dark Age of Camelot”. „Trials of Atlantis” rozszerza świat gry o nową krainę przeznaczoną dla postaci wysokolevelowych - zatopioną Atlantydę.

Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gry

Dark Age of Camelot: Shrouded Isles - recenzja gry

recenzja gry4 maja 2004

Dark Age of Camelot: Shrouded Isles to dodatek do jednego z najpopularniejszych MMOcRPG jakie obecnie istnieją. Wprowadza do gry trzy nowe obszary, po jednym dla każdego z realmów.

Dark Age of Camelot: Shrouded Isles - recenzja gry
Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL

Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL

recenzja gry29 kwietnia 2004

Gra stworzona została przez doświadczony zespół BioWare Studios, twórców m.in. najpopularniejszego cyklu cRPG Baldur’s Gate. Fabuła przenosi nas 4000 lat wstecz przed wydarzeniami poznanymi w filmach z serii Gwiezdne Wojny, w realia Starej Republiki.

Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL

Anarchy Online: Shadowlands - recenzja gry

recenzja gry1 kwietnia 2004

Kolejny po Notum Wars, oficjalny dodatek do Anarchy Online, jednej z ciekawszych gier z gatunku sci-fi MMOcRPG, która miała swoją premierę pod koniec czerwca 2001 roku. Wprowadza on do gry wiele nowych elementów, czyniąc zabawę jeszcze bardziej ciekawą.

Anarchy Online: Shadowlands - recenzja gry