Recenzje gier RPG 18
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 500 tekstów spełniających te kryteria.
Fire Emblem: Path of Radiance - recenzja gry
recenzja gry3 stycznia 2006
Nasza drużyna kontra przeciwna. Mapa podzielona jest na kwadraty, czyli pola ruchu – jak na szachownicy. Każda jednostka może poruszyć się o daną ilość pól. Potem można zaatakować. Pod naszą komendą będą jednostki piesze, konne, a także latające.
Fire Emblem: Path of Radiance - recenzja gryX-Men Legends II: Rise of Apocalypse - recenzja gry
recenzja gry2 listopada 2005
X-Men Legends II: Rise of the Apocalypse nie jest bynajmniej związana z drugą częścią filmu, ale za to bardzo silnie nawiązuje do tradycji komiksu. I nie ma żadnych wątpliwości, że druga część jest bardzo podobna do jedynki.
X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - recenzja gry
Dungeon Siege II - recenzja gry
recenzja gry30 września 2005
Po dziś dzień najtęższe głowy nie mogą rozgryźć „co takiego jest w tych hack’n’slashach, że przyciągają tłumy?”. Już ja im powiem...
Dungeon Siege II - recenzja gry
Fable: Zapomniane Opowieści - recenzja gry
recenzja gry23 września 2005
Wzruszająca bajka o tym, jak to Piotruś Kłamczuszek próbuje rehabilitować się przed ludem krainy gier wideo za wcześniej niedotrzymane obietnice. Innymi słowy Peter Molyneux i jego autorski koktajl z Diablo i Zeldy.
Fable: Zapomniane Opowieści - recenzja gryThe Bard's Tale: Opowieści Barda - recenzja gry
recenzja gry30 sierpnia 2005
Jak seria Naga broń wyśmiewa filmy akcji, tak Opowieści Barda parodiują gry cRPG, a szczególnie powtarzające się w nich nielogiczności. Do tego zapewniaja sporo zabawy w dobrym, cRPG-owym stylu.
The Bard's Tale: Opowieści Barda - recenzja gryFantastic 4 - recenzja gry
recenzja gry11 sierpnia 2005
Z pozoru zwykła wycieczka dookoła stacji kosmicznej w celu zamknięcia osłon kończy się tragicznie – Ben Grimm ledwo uchodzi z życiem, a pozostali kosmonauci, nawet wewnątrz stacji, poddani zostają wpływowi promieniowania nieznanego pochodzenia.
Fantastic 4 - recenzja gryKingdom Hearts: Chain of Memories - recenzja gry
recenzja gry2 sierpnia 2005
Akcja „Kingdom Hearts” została umiejscowiona w uniwersum powstałym z połączenia trzynastu światów, które znamy z bajek stworzonych przez Disney’a (pojawia się również jedna kreskówka Tima Burtona)! Podczas wędrówki spotykamy masę bajkowych postaci.
Kingdom Hearts: Chain of Memories - recenzja gry
Jade Empire - recenzja gry
recenzja gry21 lipca 2005
Jade Empire przypomina z pozoru KOTOR-a, ale już na samym początku przekonamy się, że pomiędzy tymi grami jest bardzo wiele różnic. Choćby dlatego, że akcja rozgrywa się w orientalnym świecie do złudzenia przypominającym starożytne Chiny.
Jade Empire - recenzja grySacred: Podziemia - recenzja gry
recenzja gry20 lipca 2005
Ludy Ancarii cieszyły się ze zwycięstwa nad mrocznym magiem i wydawało się, że w krainie zapanuje harmonia. Radość nie trwała długo, bo Shaddar powraca. Co więcej, książę Valor nie żyje, a demon z piekielnych otchłani porywa baronową Vilyę.
Sacred: Podziemia - recenzja gryDungeon Lords - recenzja gry
recenzja gry20 czerwca 2005
Przez knowania Wielkiego Kręgu Magów zszedł z tego świata Galdryn of the Meadows. Jego szef, Lord Davenmor, posmutniał. My również posmutnieliśmy dostawszy grę, która byłaby naprawdę fajna gdyby nie...
Dungeon Lords - recenzja gryGuild Wars: Prophecies - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2005
Innowacyjność „Guild Wars” polega przede wszystkim na próbie wyeliminowania klasycznej dla MMO „harówki”. PvP ograniczono do aren i turniejów oraz wprowadzono nowy model używania umiejętności – takie podejście wprowadziło element taktyki...
Guild Wars: Prophecies - recenzja gryFreedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gry
recenzja gry4 maja 2005
FF okazała się grą jedyną w swoim rodzaju. Połączenie taktyki, elementów cRPG, na wskroś komiksowej oprawy graficznej i niesamowitego klimatu – to wszystko było czymś wcześniej niespotykanym. Co nowego niesie ze sobą jej kontynuacja? Ano sporo.
Freedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gryRestricted Area - recenzja gry
recenzja gry28 kwietnia 2005
Rok 2083. Po doszczętnym wyniszczeniu klimatu ludzkość jednak odrodziła się na nowo. Mieszkańcy Ziemi opanowali sytuację i żyją teraz na martwej planecie. Powstał rząd, który jednak nie posiada żadnej realnej władzy.
Restricted Area - recenzja gry
Gothic II: Noc Kruka - recenzja gry
recenzja gry1 marca 2005
Rozszerzenie „Gothica II”, jednej z najlepszych gier fabularnych, czyniące z niego wzór do naśladowania zarówno pod względem bogactwa i klimatu świata, nieliniowości rozgrywki jak i możliwości rozwoju postaci. Wydane jedynie w Niemczech i w Polsce.
Gothic II: Noc Kruka - recenzja gry
Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - recenzja gry
recenzja gry24 lutego 2005
Długo i niecierpliwie czekaliśmy na drugą część KOTOR-a. Gra, którą otrzymaliśmy, nie jest tym, czego się spodziewaliśmy, chociaż ciągle mamy do czynienia z niezłym erpegiem.
Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - recenzja gry
World of Warcraft - recenzja gry
recenzja gry11 lutego 2005
Blizzardowi udało się dokonać rzeczy trudnej, stworzyć grę MMO dla każdego. W WoW-a zagrać może gracz, którego doświadczenie zaczyna się i kończy na prostych zręcznościówkach, ale także gros hardcore’owych wymiataczy znajdzie w nim pole do popisu.
World of Warcraft - recenzja gryMaximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry
recenzja gry6 stycznia 2005
„Space Hack” to udany produkt, który powinien zadowolić każdego sympatyka „Diablo”. „Space Hack” nie irytuje sztucznie zawyżonym poziomem trudności, ale i nie podaje wszystkiego na tacy, cieszy wyważonym przebiegiem rozgrywki.
Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry
Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry
recenzja gry3 grudnia 2004
Świat Mroku. Alternatywna rzeczywistość, w której nadprzyrodzone stworzenia żyją w społeczeństwach ludzi i zachowują swoją obecność w całkowitej tajemnicy. Maskarada jest to podstawowa zasada, do której dostosować muszą się wszystkie wampiry.
Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry
Fable - recenzja gry
recenzja gry9 listopada 2004
Wokół tej gry przez cztery lata nieustannie podkręcano atmosferę. Fable z czasem uzyskała miano nadchodzącej rewolucji. Wreszcie otrzymała swoją ostateczną formę.
Fable - recenzja gryKult: Heretic Kingdoms - recenzja gry
recenzja gry22 października 2004
Teoretycznie mógł z tego wyjść całkiem przyzwoity slasher, coś pokroju wydanego kilka miesięcy temu Sacred. W rezultacie otrzymaliśmy jednak niezbyt grywalny a na dodatek brzydki produkt, który nie spodoba się nawet zagorzałym fanom gatunku.
Kult: Heretic Kingdoms - recenzja gryFire Emblem - recenzja gry
recenzja gry1 października 2004
W odróżnieniu od militarnej serii gier Intelligent Systems, Fire Emblem pozwala wkroczyć nam w bajkowy, fantastyczny świat wypełniony magicznymi krainami, niebotycznie wysokimi łańcuchami górskimi oraz pięknymi lasami.
Fire Emblem - recenzja gryThe Legend of Zelda (NES Classics) - recenzja gry
recenzja gry14 września 2004
Po osiemnastu latach od premiery Zelda wyraźnie zmalała w oczach gracza. Poza zmniejszonym kartdridżem, obdarowano nas dość krótką grą. Jednak magia tytułu jest niesamowita...
The Legend of Zelda (NES Classics) - recenzja gryFinal Fantasy: Crystal Chronicles - recenzja gry
recenzja gry13 września 2004
Gra która miała być wielką i przełomową, dla której posiadacze konkurencyjnych sprzętów mięli się podjąć kupna GameCube’a...czy spełniła oczekiwania?
Final Fantasy: Crystal Chronicles - recenzja gry
Final Fantasy X-2 - recenzja gry
recenzja gry12 września 2004
Final Fantasy X-2 to pierwsza gra z serii, której fabuła przenosi graczy do świata znanego z części poprzedniej.
Final Fantasy X-2 - recenzja gry