Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM Chimera Squad - poradnik do gry

XCOM Chimera Squad - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

XCOM Chimera Squad: Poziom trudności Ironman - jak aktywować? XCOM Chimera Squad poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2020

Na tej stronie poradnika do XCOM Chimera Squad informujemy czy jest w grze tryb Ironman i jak go aktywować. Mowa tu o ekstremalnym ustawieniu poziomu trudności, które wymusza granie na pojedynczym zapisie i które wiąże się z ryzykiem przedwczesnego zawalenia całej kampanii.

Modyfikator poziomu trudności Ironman jest doskonale znany z poprzednich części serii XCOM - XCOM Chimera Squad: Poziom trudności Ironman - jak aktywować? - XCOM Chimera Squad - poradnik do gry

Modyfikator poziomu trudności Ironman jest doskonale znany z poprzednich części serii XCOM. Tryb Ironman jest też dostępny w XCOM Chimera Squad i możesz go załączyć w momencie rozpoczynania nowej kampanii.

Oto główne założenia trybu Ironman w XCOM: Chimera Squad:

  1. Musisz grać na pojedynczym slocie zapisu stanu gry. Nie możesz w rezultacie posiadać więcej niż jednego sejwa np. po to żeby cofnąć się do wcześniejszego momentu kampanii w sytuacji doprowadzenia do utraty członka drużyny w misji czy podjęcia złej decyzji na ekranie Miasta 31.
  2. Pojedynczy sejw zostanie utworzony przez grę i będzie również automatycznie aktualizowany. Manualne sejwy są całkowicie zakazane.
  3. W przypadku zawalenia jakiegoś zadania nie musisz obawiać się przegrania całej kampanii. Gra pozwoli ci na powtórzenie całej misji, tzn. wszystkich starć (Encounters) wchodzących w jej skład.
Jeżeli szukasz jeszcze większego wyzwania, to możesz załączyć również modyfikator Hardcore - XCOM Chimera Squad: Poziom trudności Ironman - jak aktywować? - XCOM Chimera Squad - poradnik do gry

Jeżeli szukasz jeszcze większego wyzwania, to możesz załączyć również modyfikator Hardcore. Jego najważniejsze założenia to:

  1. Zawalenie misji jest równoznaczne z przegraniem całej kampanii. Dla przypomnienia zadanie może zakończyć się niepowodzeniem przede wszystkim poprzez doprowadzenie do śmierci któregoś z członków drużyny lub zawalenie któregoś z celów misji (śmierć ochranianego VIP-a, nie dotarcie na czas do wskazanego przez grę obiektu itp.).
  2. W przypadku przegranej kasowane są wszystkie sejwy z postępów w ramach danej kampanii, tak więc nie możesz cofnąć się do jakiegoś wcześniejszego punktu po to żeby ponownie spróbować ją zaliczyć. Rozwiązanie to można przyrównać do permaśmierci - permadeath znanej z gier roguelike.