Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM Chimera Squad - poradnik do gry

XCOM Chimera Squad - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

XCOM Chimera Squad: Ile czasu zajmuje przejście gry? XCOM Chimera Squad poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 kwietnia 2020

Na tej stronie znajdziesz odpowiedź na pytanie ile czasu zajmuje ukończenie gry XCOM Chimera Squad. W naszym poradniku podajemy kilka różnych wartości - jest to uzależnione przede wszystkim od wybranego poziomu trudności rozgrywki.

1 - XCOM Chimera Squad: Ile czasu zajmuje przejście gry? - XCOM Chimera Squad - poradnik do gry
  1. Pojedyncze przejście kampanii na normalnym poziomie trudności powinno ci zająć około 20-25 godzin. Kampania XCOM Chimera Squad jest więc krótsza od tej z XCOM 2, aczkolwiek w naszej ocenie jest ona mimo wszystko satysfakcjonująca i dobrze współgra z motywem przewodnim gry, którym jest prowadzenie działań o nieco mniejszej skali.
  2. Na długość kampanii częściowo możesz wpływać decydując się na przystępowanie do niektórych misji lub ignorując je. W ramach pojedynczego przejścia gry powinieneś zaliczyć około 50 misji, przy czym potrafią się one znacząco różnić między sobą długością. Misja z 1-2 starciami i łatwymi przeciwnikami może być znacznie krótsza od misji z 3 starciami i trudniejszymi oponentami.
  3. XCOM Chimera Squad skutecznie zachęca do powtórnego przechodzenia kampanii. Główną zachętą do ponownego rozpoczęcia gry jest to, że nie możesz zrekrutować wszystkich dostępnych grywalnych postaci w ramach pojedynczego przejścia kampanii. Musisz zawsze wybrać jednego z trzech oferowanych przez grę agentów i kilku z nich ostatecznie nie doczeka się angażu.
  4. Podczas powtórnych przejść gry inaczej mogą też przebiegać śledztwa w sprawie wrogich frakcji. W trakcie rozgrywania każdego z 3 śledztw dokonuje się w pewnym momencie wyboru odnośnie tego jak ma być ono dalej prowadzone. Może to mieć znaczący wpływ na rodzaj otrzymywanych misji, na typy napotykanych przeciwników i na dodatkowe utrudnienia (np. wydarzenia Dark Events) załączające się w zaliczanych zadaniach.
  5. Wybranie jednego z wyższych poziomów trudności może wydłużyć kampanię o kilka lub nawet kilkanaście godzin. Wynika to przede wszystkim z tego, że gra "nie pozwala" zawalić żadnej z rozgrywanych misji. W przypadku zakończenia misji niepowodzeniem musisz liczyć się z koniecznością powtórzenia jej (w całości lub jej ostatniego fragmentu).
  6. O zdobycie kompletu osiągnięć możesz powalczyć kończąc grę co najmniej dwa razy. Co więcej jedno z przejść musi odbywać się na najwyższym niemożliwym poziomie trudności. Bardziej realistyczny jest w rezultacie wariant, że będą to co najmniej trzy podejścia do kampanii. Pewnym pocieszeniem jest natomiast to, że żaden z achievementów nie dotyczy aktywowania "ekstremalnych" modyfikatorów poziomu trudności Ironman i Hardcore (jeden sejw i permanetna śmierć). Zdobycie wszystkich osiągnięć jest więc znacznie mniej wymagające niż np. w XCOM 2.