Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM Chimera Squad - poradnik do gry

XCOM Chimera Squad - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

XCOM Chimera Squad: Najlepsze technologie XCOM Chimera Squad poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2020

Poniżej znajdziesz zestawienie najlepszych technologii / projektów w grze XCOM Chimera Squad powiązanych z montownią Assembly. Na tej stronie poradnika wybraliśmy najciekawsze naszym zdaniem projekty badawcze, dzięki którym będzie można odblokować ważne nowe elementy gry czy przydatne nowe elementy wyposażenia.

Informacje wstępne

NAZWA PROJEKTU - XCOM Chimera Squad: Najlepsze technologie - XCOM Chimera Squad - poradnik do gry
  1. W poniższej tabeli zawarliśmy jedynie nasze autorskie sugestie związane z odblokowywaniem nowych technologii. Jeśli jakaś grupa projektów (np. granatów) szczególnie przypadnie ci do gustu, to możesz zdecydować się na opracowanie większej liczby z nich.
  2. Kolejne projekty badawcze odblokowywane są stopniowo. Jeśli nie możesz rozpocząć projektu uwzględnionego w naszym zestawieniu, to zajmij się innymi i zaczekaj aż zostanie udostępniony.
  3. Staraj się żeby w montowni zawsze przebywał 1 dowolny agent. Obecność agenta skróci czas badań o 50 procent i jest to szczególnie przydatne w przypadku bardziej złożonych projektów, które potrzebują większej liczby czasu na opracowanie.
  4. Na bieżąco pozyskuj elerium, gdyż trzeba je "poświęcać" do sfinalizowania wielu ważniejszych projektów.
  5. Po zakończeniu każdego projektu warto zajrzeć do menu Supply. Nowo odblokowane przedmioty do zakupu zostaną przez grę specjalnie oznaczone. Zmniejszy to ryzyko, że przegapisz moment odblokowania któregoś z nich.

Zestawienie najbardziej użytecznych projektów

NAZWA PROJEKTU

DZIAŁANIE

KOMENTARZ

Android Personnel

Otrzymanie za darmo androida.

Możliwość kupowania kolejnych androidów.

Odblokowanie podstawowych projektów montowni.

To pierwszy projekt badawczy, którym możesz się zająć tuż po ukończeniu prologu. Odblokuje on inne "startowe" projekty i będziesz też mógł od razu korzystać z pierwszego androida na wypadek utraty któregoś z agentów w trakcie misji.

Modular Weapons

Agenci mogą korzystać z modyfikacji broni (Weapon Mods).

Możliwość zakupienia 3 pierwszych modyfikacji broni.

To jeden z dwóch startowych priorytetowych projektów. Nie zwlekaj z jego opracowaniem. Ulepszenia broni pozwolą m.in. na zwiększenie obrażeń czy celności.

Modular Armor

Agenci mogą korzystać z modyfikacji pancerza (Armor Mods).

Możliwość zakupienia 3 pierwszych modyfikacji pancerza.

To jeden z dwóch startowych priorytetowych projektów. Nie zwlekaj z jego opracowaniem. Ulepszenia pancerza pozwolą m.in. na dodanie punktu pancerza czy zwiększenie odporności na określone ataki.

Modular Androids

Androida mogą korzystać z ulepszeń (Android Mods).

Możliwość zakupienia 3 pierwszych ulepszeń androida.

Projekt ten potraktuj priorytetowo tylko jeśli grasz na jednym z wyższych poziomów trudności, bo łatwiej wtedy o utratę agenta i wystawienie androida na jego miejsce.

Enhanced [bronie]

Możliwość ulepszenia wszystkich broni danego typu (np. karabinów szturmowych).

W montowni znajdziesz oddzielny projekt dla każdego rodzaju broni - wybierz najpierw te, których najczęściej używasz. Po zakupieniu ulepszenia wszystkie bronie z danej kategorii dostaną +1 do obrażeń.

Mastercrafted [bronie]

Możliwość ponownego ulepszenia wszystkich broni danego typu.

Założenia są identyczne do powyższego projektu - możesz uiścić jednorazową opłatę po to żeby ulepszyć wszystkie bronie z danej grupy (np. wszystkie strzelby). Każda ulepszna broń ponownie otrzyma +1 do obrażeń.

Enhanced Armor

Możliwość ulepszenia wszystkich pancerzy.

To ważny projekt szczególnie dla gry na wyższych poziomach trudności. Po zakupieniu ulepszenia (200 kredytów) automatycznie ulepszone zostaną pancerze wszystkich członków drużyny.

Mastercrafted Armor

Możliwość ponownego ulepszenia wszystkich pancerzy.

Założenia są identyczne do powyższego projektu - możesz uiścić jednorazową opłatę (300 kredytów) po to żeby ulepszyć pancerze wszystkich agentów z Oddziału Chimera. Pomoże ci to w przetrwaniu szczególnie późniejszych misji.

Improved Field Teams

Odblokowanie opcji awansowania drużyn polowych do rangi 2.

To ważny projekt, dzięki któremu będziesz mógł odbierać więcej profitów z tytułu działalności zespołów polowych w mieście. Awansowanie wszystkich drużyn do rangi 2 zwiększy też skuteczność zdolności Major Crimes Task Force (obniżanie anarchii w mieście).

Expert Field Teams

Odblokowanie opcji awansowania drużyn polowych do rangi 3.

Założenia są identyczne do powyższego projektu - możesz czerpać więcej profitów i odejmować więcej punktów z paska anarchii.

Improved Medkits

Wszystkie apteczki zostają ulepszone do nanoapteczek (Nanomedikits).

Koniecznie wykonaj ten projekt, gdy tylko stanie się dostępny. Zwiększy się dzięki niemu skuteczność apteczek, tzn. jednorazowo będzie można odnowić do 6 utraconych punktów zdrowia agenta.

Improved Spec Ops

Możliwość jednoczesnego wykonywania 2 operacji specjalnych (Spec Ops).

Jest to bardzo przydatne szczególnie po tym jak zrekrutujesz większą liczbę agentów. Będziesz mógł jednocześnie zajmować się 2 operacjami i w rezultacie pozyskiwać więcej powiązanych z nimi nagród.

Improved Training

Możliwość jednoczesnego szkolenia 2 agentów.

Koniecznie opracuj tę technologię po tym jak stanie się dostępna. Ułatwi ci ona przede wszystkim usuwania blizn z ciał rannych agentów. Nie będziesz musiał już czekać aż zakończy się inne zaplanowane szkolenie ani go przerywać.