XCOM Chimera Squad: Najlepsze technologie XCOM Chimera Squad poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2020
Poniżej znajdziesz zestawienie najlepszych technologii / projektów w grze XCOM Chimera Squad powiązanych z montownią Assembly. Na tej stronie poradnika wybraliśmy najciekawsze naszym zdaniem projekty badawcze, dzięki którym będzie można odblokować ważne nowe elementy gry czy przydatne nowe elementy wyposażenia.
Informacje wstępne
- W poniższej tabeli zawarliśmy jedynie nasze autorskie sugestie związane z odblokowywaniem nowych technologii. Jeśli jakaś grupa projektów (np. granatów) szczególnie przypadnie ci do gustu, to możesz zdecydować się na opracowanie większej liczby z nich.
- Kolejne projekty badawcze odblokowywane są stopniowo. Jeśli nie możesz rozpocząć projektu uwzględnionego w naszym zestawieniu, to zajmij się innymi i zaczekaj aż zostanie udostępniony.
- Staraj się żeby w montowni zawsze przebywał 1 dowolny agent. Obecność agenta skróci czas badań o 50 procent i jest to szczególnie przydatne w przypadku bardziej złożonych projektów, które potrzebują większej liczby czasu na opracowanie.
- Na bieżąco pozyskuj elerium, gdyż trzeba je "poświęcać" do sfinalizowania wielu ważniejszych projektów.
- Po zakończeniu każdego projektu warto zajrzeć do menu Supply. Nowo odblokowane przedmioty do zakupu zostaną przez grę specjalnie oznaczone. Zmniejszy to ryzyko, że przegapisz moment odblokowania któregoś z nich.
Zestawienie najbardziej użytecznych projektów
NAZWA PROJEKTU | DZIAŁANIE | KOMENTARZ |
Android Personnel | Otrzymanie za darmo androida. Możliwość kupowania kolejnych androidów. Odblokowanie podstawowych projektów montowni. | To pierwszy projekt badawczy, którym możesz się zająć tuż po ukończeniu prologu. Odblokuje on inne "startowe" projekty i będziesz też mógł od razu korzystać z pierwszego androida na wypadek utraty któregoś z agentów w trakcie misji. |
Modular Weapons | Agenci mogą korzystać z modyfikacji broni (Weapon Mods). Możliwość zakupienia 3 pierwszych modyfikacji broni. | To jeden z dwóch startowych priorytetowych projektów. Nie zwlekaj z jego opracowaniem. Ulepszenia broni pozwolą m.in. na zwiększenie obrażeń czy celności. |
Modular Armor | Agenci mogą korzystać z modyfikacji pancerza (Armor Mods). Możliwość zakupienia 3 pierwszych modyfikacji pancerza. | To jeden z dwóch startowych priorytetowych projektów. Nie zwlekaj z jego opracowaniem. Ulepszenia pancerza pozwolą m.in. na dodanie punktu pancerza czy zwiększenie odporności na określone ataki. |
Modular Androids | Androida mogą korzystać z ulepszeń (Android Mods). Możliwość zakupienia 3 pierwszych ulepszeń androida. | Projekt ten potraktuj priorytetowo tylko jeśli grasz na jednym z wyższych poziomów trudności, bo łatwiej wtedy o utratę agenta i wystawienie androida na jego miejsce. |
Enhanced [bronie] | Możliwość ulepszenia wszystkich broni danego typu (np. karabinów szturmowych). | W montowni znajdziesz oddzielny projekt dla każdego rodzaju broni - wybierz najpierw te, których najczęściej używasz. Po zakupieniu ulepszenia wszystkie bronie z danej kategorii dostaną +1 do obrażeń. |
Mastercrafted [bronie] | Możliwość ponownego ulepszenia wszystkich broni danego typu. | Założenia są identyczne do powyższego projektu - możesz uiścić jednorazową opłatę po to żeby ulepszyć wszystkie bronie z danej grupy (np. wszystkie strzelby). Każda ulepszna broń ponownie otrzyma +1 do obrażeń. |
Enhanced Armor | Możliwość ulepszenia wszystkich pancerzy. | To ważny projekt szczególnie dla gry na wyższych poziomach trudności. Po zakupieniu ulepszenia (200 kredytów) automatycznie ulepszone zostaną pancerze wszystkich członków drużyny. |
Mastercrafted Armor | Możliwość ponownego ulepszenia wszystkich pancerzy. | Założenia są identyczne do powyższego projektu - możesz uiścić jednorazową opłatę (300 kredytów) po to żeby ulepszyć pancerze wszystkich agentów z Oddziału Chimera. Pomoże ci to w przetrwaniu szczególnie późniejszych misji. |
Improved Field Teams | Odblokowanie opcji awansowania drużyn polowych do rangi 2. | To ważny projekt, dzięki któremu będziesz mógł odbierać więcej profitów z tytułu działalności zespołów polowych w mieście. Awansowanie wszystkich drużyn do rangi 2 zwiększy też skuteczność zdolności Major Crimes Task Force (obniżanie anarchii w mieście). |
Expert Field Teams | Odblokowanie opcji awansowania drużyn polowych do rangi 3. | Założenia są identyczne do powyższego projektu - możesz czerpać więcej profitów i odejmować więcej punktów z paska anarchii. |
Improved Medkits | Wszystkie apteczki zostają ulepszone do nanoapteczek (Nanomedikits). | Koniecznie wykonaj ten projekt, gdy tylko stanie się dostępny. Zwiększy się dzięki niemu skuteczność apteczek, tzn. jednorazowo będzie można odnowić do 6 utraconych punktów zdrowia agenta. |
Improved Spec Ops | Możliwość jednoczesnego wykonywania 2 operacji specjalnych (Spec Ops). | Jest to bardzo przydatne szczególnie po tym jak zrekrutujesz większą liczbę agentów. Będziesz mógł jednocześnie zajmować się 2 operacjami i w rezultacie pozyskiwać więcej powiązanych z nimi nagród. |
Improved Training | Możliwość jednoczesnego szkolenia 2 agentów. | Koniecznie opracuj tę technologię po tym jak stanie się dostępna. Ułatwi ci ona przede wszystkim usuwania blizn z ciał rannych agentów. Nie będziesz musiał już czekać aż zakończy się inne zaplanowane szkolenie ani go przerywać. |