Zimne Góry (1) | Rozdział 3 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Zimne Góry
Uwaga! Na tym i na następnych poziomach (ale tylko w obrębie trzeciego rozdziału) w jednej ze skrzynek lub beczek możesz odnaleźć Czerwone beryle, Zielone beryle i Złote beryle. Są one konieczne do wykonania [ZADANIA POBOCZNEGO] Elfickie klejnoty.
Wrzosowiska Etten: Przeszukaj wrzosowiska
![]() | ![]() |
Biegnij jedyną możliwą drogą przed siebie, w dół. Kiedy dotrzesz do dwóch skał tworzących przejście, zostaniesz zaatakowany przez orki. Na skałach pojawią się łucznicy, zaś zza nich wybiegnie kilku orków, w tym jeden niezwykle szybki wojownik, władający dwiema broniami. Jedynie on może sprawić mały problem, z resztą spokojnie sobie poradzisz.
![]() | ![]() |
Walcz, dopóki następni wrogowie nie będą za skałami. Udaj się tam i kontynuuj rzeż. Z góry po prawej zbiegną kolejni wrogowie, w tym ciężko opancerzony ork. Jak już zapewne zauważyłeś, orki są znacznie silniejsze i wytrzymalsze niż gobliny. Po zakończonej walce wbiegnij na prawą skałę, a po chwili zauważysz ślady stóp, jeśli grasz Eradanem.
![]() | ![]() |
Prowadzą one do miejsca, w którym musisz przeskoczyć z jednej skały na drugą. Twój bohater zrobi to automatycznie. Na małej polanie zauważysz goblina - zabij go, a po chwili rozpraw się ze sporą liczbą tych przeciwników, którzy zlezą ze skał. Po walce przeszukaj to miejsce - jest tu złota skrzynia ze skarbami i dwa kwiaty (po lewej i prawej).
![]() | ![]() |
Biegnij na górę. Dalsza droga prowadzi w prawo, lecz ty najpierw zbadaj jaskinię, do której wejście znajduje się po lewej. W środku pokonasz kilka goblinów i dwóch łuczników. Jest tu także sporo beczek i skrzynek, niszcz wszystkie po drodze i zbieraj przedmioty.
![]() | ![]() |
W małym zakątku po prawej odnajdziesz grzyba i pierwszy Kwiat miriloth, potrzebny w [ZADANIU POBOCZNYM] Miruvor, zaś po lewej następny Kwiat miriloth. Naprzeciwko będzie skrzynia, zaś dalej, po lewej - stos z przedmiotami, który przeszukaj.
![]() | ![]() |
Jeśli grasz Farinem, to tu będziesz miał po raz pierwszy możliwość skorzystać z jego wiedzy na temat cennych kruszców. Po lewej zauważysz wystający kawałek skały ze złotymi szczelinami. Nie jest to sekret, ale jeśli tę skałę zbadasz, to nagrodą będzie kilkaset sztuk srebra w postaci samorodków (sprzedaj je u najbliższego kupca).
![]() | ![]() |
Wyjdź teraz z jaskini i skręć w lewo. Dobiegnij do końca i zeskocz. Znajdziesz się w obozie orków, czeka cię tu długa walka podzielona na kilka etapów. Na początek zmierzysz się z hersztem orków, dwoma wojownikami i łucznikiem. Herszt posiada podobne ciosy co Tharzog - jeśli wydaje okrzyk, oznacza to, że za chwilę wykona atak obrotowy.
![]() | ![]() |
Po zabiciu tych wrogów pojawią się następni - kilka goblinów (nowe będą dołączać w trakcie walki), dwóch zwykłych i jeden szybki wojownik orków. Podobnie jak poprzednio, jedynie ostatni przeciwnik może sprawić jakieś problemy. Pokonaj wszystkich wrogów i poczekaj na następnych.
![]() | ![]() |
Do obozu przeniesie się szaman orków w towarzystwie sześciu wojowników. Ponieważ nie stoi w żadnym niedostępnym miejscu, możesz od razu do niego podbiec i zasypać go ciosami. Nie daj się jednak otoczyć przez wrogów, bo może mieć to opłakane skutki. Bądź także gotów uratować towarzysza, jeśli któryś został powalony.
![]() | ![]() |
Ze skał po lewej zlezie kilka goblinów, jednak nie to będzie najgorsze - po chwili pojawi się bowiem również troll. Co prawda wiesz już, jak walczyć z trollami, lecz ten okaz posiada nowy atak - potrafi cię złapać i zadać sporo obrażeń. Jeśli cię powali, musisz szybko wciskać pokazany na dole ekranu przycisk, aby się uwolnić. Rób to samo, jeśli trollowi uda się złapać twojego bohatera i będzie chciał odgryźć mu głowę.
![]() | ![]() |
Poza tym walka nie różni się od tego, z czym miałeś już do czynienia. Rób uniki i wal w trolla, ile wlezie lub strzelaj mu w głowę. Po uporaniu się z nim i obejrzeniu animacji twój główny cel się zmieni. Przeszukaj obozowisko. Po lewej i prawej jest sporo beczek i skrzynek. Dodatkowo przy drewnianej wieży na prawo od wyjścia jest skrzynia, a tuż obok (po lewej) trzeci Kwiat miriloth ([ZADANIE POBOCZNE] Miruvor]). Wyjdź przez zniszczoną bramę (gra dokona zapisu).