Cieniste ścieżki | Rozdział 5 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Cieniste ścieżki
Uwaga! Na tym i na następnych poziomach (ale tylko w obrębie piątego rozdziału) w jednej ze skrzynek lub beczek możesz odnaleźć Czarną Perłę. Jest ona konieczna do wykonania [ZADANIA POBOCZNEGO] Klejnot, którego nie zrodzi żadna kopalnia.
Mroczna Puszcza: Pokonaj Wulfruna
![]() | ![]() |
Podróż po Mrocznej Puszczy rozpocznie się od walki z bossem - Wulfrunem. Nie jest to mocny przeciwnik, choć dysponuje kilkoma zaklęciami, które mogą być uciążliwe. Na samym początku walki nie zbliżaj się do ściany ognia, którą stworzył. Atakuj go z daleka uważając na magiczne pociski, którymi będzie strzelał.
![]() | ![]() |
Dopiero kiedy się przeniesie, możesz walczyć bezpośrednio. Wykorzystuj oczywiście najlepsze umiejętności kierowanej przez ciebie postaci i uważaj na Wulfruna. Nie dość, że będzie się przenosił z miejsca na miejsce, to potrafi też robić naprawdę skuteczne uniki, a jego kombinacje ciosów są całkiem mocne. Atakuj go z dystansu lub wal w jego plecy. Po jakimś czasie Wulfrun będzie się przenosił w miejsca dla ciebie niedostępne, pozostanie więc tylko atak dystansowy. Mimo wszystko przewaga jest po twojej stronie, także w końcu go pokonasz.
Mroczna Puszcza: Porozmawiaj z Beleramem.
![]() | ![]() |
Koniecznie przeszukaj jego ciało, a znajdziesz piąty Zwój czarownika, potrzebny do wykonania [ZADANIA POBOCZNEGO] Kult oka bez powiek. Jest to także [SEKRET 1/3 dla wszystkich]. Następnie biegnij do Belerama, który wylądował za ciałem zabitej bestii, aby otrzymać nowy cel głównego zadania.
Mroczna Puszcza: Podążaj dalej do domu Radagasta
![]() | ![]() |
W miejscu, w którym walczyłeś z Wulfrumem są dwa stosy przedmiotów. Przeszukaj oba, a następnie ruszaj w głąb puszczy.
![]() | ![]() |
Biegnij cały czas jedyną możliwą drogą. Po chwili obejrzysz animację z Wargiem w roli głównej. Ruszaj dalej trzymając się lewej strony drogi. Nieopodal natkniesz się na ślady prowadzące w głąb puszczy, w lewo.
![]() | ![]() |
Jest tam [SEKRET 2/3 dla Eradana], ukryty w sporym głazie. Za nim są trzy grzyby i trzy stosy przedmiotów. Przeszukaj wszystkie, a potem wracaj na główną ścieżkę i kontynuuj wędrówkę. Po chwili dotrzesz do strumienia. To znak, że dalsza droga prowadzi w prawo, przez obóz pełen orków. Przygotuj się do niezwykle ciężkiej walki.
![]() | ![]() |
Przy wejściu do obozu orków, po prawej, rośnie kwiat. Wejdź na wzniesienie dalej po prawej i poczekaj, aż łucznik orków pojawi się w oddali. Zastrzel go, a następnie jak najszybciej zacznij eliminować kolejnych łuczników.
![]() | ![]() |
Rób to do czasu, aż twoją kanonadę przerwie jeden z trzech ciężko opancerzonych orków. Walka z nimi jest trudna, a do tego cały czas ostrzeliwać cię będą inni łucznicy. Jakby tego było mało, na miejsce zabitych ciężko opancerzonych orków pojawiać się będą kolejni.
![]() | ![]() |
Nie wahaj się skorzystać tu z pomocy Belerama, gdyż od razu rozprawi się on z każdym ciężko opancerzonym orkiem. Po chwili zablokowane wcześniej przejście zniszczą kolejne ciężko opancerzone orki wraz z dwoma łucznikami. Korzystaj ze wszystkich specjalnych umiejętności i nie zapominaj leczyć swoich towarzyszy, jeśli padną.
![]() | ![]() |
W końcu uda ci się uporać z orkami w obozie (nie zapomnij o łucznikach), lecz nie zdziw się, jeśli będziesz musiał powtarzać tę walkę - jest naprawdę długa i mozolna. Przeszukaj dokładnie obóz. Jest tu trochę skrzynek i beczek, kilka w lewej, dolnej części obozu (za jedną z beczek jest kwiat), a pozostałe przy ognisku na wzniesieniu po prawej (rośnie tam kolejny kwiat).
![]() | ![]() |
Skieruj się do wyjścia z obozu. Po drodze, po prawej przed beczką i skrzynką natkniesz się na kwiat. Wybiegnij z obozu. Po prawej rośnie kwiat i grzyb, a jedyna możliwa droga prowadzi do jaskini. Przed wejściem do jaskini rosną dwa grzyby. Po wejściu do jaskini skręć w prawo.
![]() | ![]() |
W tym korytarzu na lewej ścianie skalnej jest fragment, który można zniszczyć. Jest to [SEKRET 3/3 dla Farina]. W środku jest sporo beczek i skrzynek do zniszczenia, a przede wszystkim dwie skrzynie ze skarbami, które przeszukaj.
![]() | ![]() |
Biegnij dalej korytarzem, aż dojdziesz w końcu do świetlistej bramy, z której skorzystaj. Po animacji czeka cię ostatnia bitwa na tym poziomie. Przeciwnikiem będzie troll. Walka jest sporo łatwiejsza od poprzedniej, jednak każdy troll to wymagający przeciwnik.
![]() | ![]() |
Przeszukaj tę jaskinię. Na jej końcu jest świetlista brama kończąca poziom, lecz zanim z niej skorzystasz, przeszukaj trzy stosy przedmiotów (dwa po prawej i jeden po lewej patrząc na świetlistą bramę).