Cieniste ścieżki | Rozdział 5 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Cieniste ścieżki
Uwaga! Na tym i na następnych poziomach (ale tylko w obrębie piątego rozdziału) w jednej ze skrzynek lub beczek możesz odnaleźć Czarną Perłę. Jest ona konieczna do wykonania [ZADANIA POBOCZNEGO] Klejnot, którego nie zrodzi żadna kopalnia.
Mroczna Puszcza: Pokonaj Wulfruna
Podróż po Mrocznej Puszczy rozpocznie się od walki z bossem - Wulfrunem. Nie jest to mocny przeciwnik, choć dysponuje kilkoma zaklęciami, które mogą być uciążliwe. Na samym początku walki nie zbliżaj się do ściany ognia, którą stworzył. Atakuj go z daleka uważając na magiczne pociski, którymi będzie strzelał.
Dopiero kiedy się przeniesie, możesz walczyć bezpośrednio. Wykorzystuj oczywiście najlepsze umiejętności kierowanej przez ciebie postaci i uważaj na Wulfruna. Nie dość, że będzie się przenosił z miejsca na miejsce, to potrafi też robić naprawdę skuteczne uniki, a jego kombinacje ciosów są całkiem mocne. Atakuj go z dystansu lub wal w jego plecy. Po jakimś czasie Wulfrun będzie się przenosił w miejsca dla ciebie niedostępne, pozostanie więc tylko atak dystansowy. Mimo wszystko przewaga jest po twojej stronie, także w końcu go pokonasz.
Mroczna Puszcza: Porozmawiaj z Beleramem.
Koniecznie przeszukaj jego ciało, a znajdziesz piąty Zwój czarownika, potrzebny do wykonania [ZADANIA POBOCZNEGO] Kult oka bez powiek. Jest to także [SEKRET 1/3 dla wszystkich]. Następnie biegnij do Belerama, który wylądował za ciałem zabitej bestii, aby otrzymać nowy cel głównego zadania.
Mroczna Puszcza: Podążaj dalej do domu Radagasta
W miejscu, w którym walczyłeś z Wulfrumem są dwa stosy przedmiotów. Przeszukaj oba, a następnie ruszaj w głąb puszczy.
Biegnij cały czas jedyną możliwą drogą. Po chwili obejrzysz animację z Wargiem w roli głównej. Ruszaj dalej trzymając się lewej strony drogi. Nieopodal natkniesz się na ślady prowadzące w głąb puszczy, w lewo.
Jest tam [SEKRET 2/3 dla Eradana], ukryty w sporym głazie. Za nim są trzy grzyby i trzy stosy przedmiotów. Przeszukaj wszystkie, a potem wracaj na główną ścieżkę i kontynuuj wędrówkę. Po chwili dotrzesz do strumienia. To znak, że dalsza droga prowadzi w prawo, przez obóz pełen orków. Przygotuj się do niezwykle ciężkiej walki.
Przy wejściu do obozu orków, po prawej, rośnie kwiat. Wejdź na wzniesienie dalej po prawej i poczekaj, aż łucznik orków pojawi się w oddali. Zastrzel go, a następnie jak najszybciej zacznij eliminować kolejnych łuczników.
Rób to do czasu, aż twoją kanonadę przerwie jeden z trzech ciężko opancerzonych orków. Walka z nimi jest trudna, a do tego cały czas ostrzeliwać cię będą inni łucznicy. Jakby tego było mało, na miejsce zabitych ciężko opancerzonych orków pojawiać się będą kolejni.
Nie wahaj się skorzystać tu z pomocy Belerama, gdyż od razu rozprawi się on z każdym ciężko opancerzonym orkiem. Po chwili zablokowane wcześniej przejście zniszczą kolejne ciężko opancerzone orki wraz z dwoma łucznikami. Korzystaj ze wszystkich specjalnych umiejętności i nie zapominaj leczyć swoich towarzyszy, jeśli padną.
W końcu uda ci się uporać z orkami w obozie (nie zapomnij o łucznikach), lecz nie zdziw się, jeśli będziesz musiał powtarzać tę walkę - jest naprawdę długa i mozolna. Przeszukaj dokładnie obóz. Jest tu trochę skrzynek i beczek, kilka w lewej, dolnej części obozu (za jedną z beczek jest kwiat), a pozostałe przy ognisku na wzniesieniu po prawej (rośnie tam kolejny kwiat).
Skieruj się do wyjścia z obozu. Po drodze, po prawej przed beczką i skrzynką natkniesz się na kwiat. Wybiegnij z obozu. Po prawej rośnie kwiat i grzyb, a jedyna możliwa droga prowadzi do jaskini. Przed wejściem do jaskini rosną dwa grzyby. Po wejściu do jaskini skręć w prawo.
W tym korytarzu na lewej ścianie skalnej jest fragment, który można zniszczyć. Jest to [SEKRET 3/3 dla Farina]. W środku jest sporo beczek i skrzynek do zniszczenia, a przede wszystkim dwie skrzynie ze skarbami, które przeszukaj.
Biegnij dalej korytarzem, aż dojdziesz w końcu do świetlistej bramy, z której skorzystaj. Po animacji czeka cię ostatnia bitwa na tym poziomie. Przeciwnikiem będzie troll. Walka jest sporo łatwiejsza od poprzedniej, jednak każdy troll to wymagający przeciwnik.
Przeszukaj tę jaskinię. Na jej końcu jest świetlista brama kończąca poziom, lecz zanim z niej skorzystasz, przeszukaj trzy stosy przedmiotów (dwa po prawej i jeden po lewej patrząc na świetlistą bramę).