Wysokie Wrzosowiska (1) | Rozdział 3 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Wysokie Wrzosowiska
Wrzosowiska Etten: Odszukaj kamiennego olbrzyma Bargrisara
Po lewej rośnie kwiat. Po kilku krokach na górze po lewej zauważysz zwiadowcę, który przyciągnie wrogów. Na początku będzie to tylko jeden łucznik i jeden szybki ork władający dwiema broniami, także poradzisz sobie bez problemu.
Kieruj się jedyną możliwą drogą do kolejnego obozu orków. Wybiegnie na ciebie dwóch zwykłych wojowników i jeden szybki. Pokonaj ich, a potem udaj się do jaskini, do której wejście znajdziesz tuż po prawej. Przy wejściu do niej, po prawej, znajduje się żyła złota.
W środku znajdziesz kilka skrzynek i beczek, a także stos z przedmiotami. Wyjdź na zewnątrz i skręć w prawo. Od razu wpadniesz na dwóch zwykłych wojowników i jednego szybkiego. Zabij ich jak najprędzej, bo po chwili pojawi się tu więcej wrogów.
Będzie to czarownik orków w towarzystwie łuczników i wojowników. Po jakimś czasie z prawej przybiegnie sfora goblinów. Jeśli przeciwnicy są sferze ochronnej czarownika, nie ma sensu walczyć z nimi na dystans. Pokonaj wszystkich i koniecznie zabierz trzeci Zwój czarownika z ciała czarownika orków. Zwój jest konieczny, jeśli chcesz wykonać [ZADANIE POBOCZNE] Kult Oka bez Powiek i jest to jednocześnie [SEKRET 1/7 dla wszystkich].
Ostatnim wrogiem, jakiego trzeba będzie tu pokonać, będzie herszt orków. Z racji tego, że jest sam, nie powinieneś mieć z tym żadnych problemów. Następnie przeszukaj dokładnie obóz. Beczki stoją po obu stronach, pod skałami po prawej znajdziesz kwiat, a nieco dalej, za dwiema drewnianymi wieżami - beczki i skrzynię, którą przeszukaj.
Dalsza droga prowadzi przez skalny most po lewej. Po dostaniu się na drugą stronę poniszcz beczki po lewej, a potem biegnij w prawo. Jeśli grasz Eradanem, zauważysz ślady stóp - zaprowadzą cię one do małej jaskini obok. Na prawo od wejścia do niej rośnie kwiat (przy strumieniu).
W jaskini są dwa grzyby, trzy beczki, żyła złota po prawej przy wejściu oraz złota skrzynia ze skarbami, którą przeszukaj. Dodatkowo w skale po prawej ukryte są przedmioty - jest to [SEKRET 2/7 dla Eradana]. Opuść jaskinię i trzymaj się skał po prawej, aby udać się ostatnią drogą, prowadzącą do dalszej części poziomu (tuż po początku tej drogi, po prawej, rośnie kwiat).
Biegnij jedyną możliwą drogą do otwartych, drewnianych wrót. Gra dokona zapisu, a wrota zamkną się za tobą. Przy wyjściu na polanę, po lewej, rośnie kwiat. Jednak przede wszystkim zwróć uwagę na czarownika orków i kilku wojowników, którzy się tu pojawią. Wykończ tego pierwszego jak najszybciej. Po chwili z drzew wylezie masa goblinów - broń się, dopóki ostatni nie padnie.
Ostatnią rzeczą będzie zdjęcie łucznika na jednej ze skał, ale z tym poradzisz sobie bez problemu. Naprzeciwko wejścia na polanę są otwarte teraz wrota, a obok nich cztery beczki i skrzynia, którą przeszukaj. Skorzystaj ze świetlistych wrót, aby dokonać zapisu.
Za wrotami jest teleport, a po prawej mała jaskinia z grzybem i kilkoma beczkami. Skorzystaj z teleportu, aby przenieść się do Rivendell. Na miejscu obróć się i powróć na most, aby porozmawiać z Arweną i wykonać [ZADANIE POBOCZNE] Miruvor. Rozmawiaj z nią dalej, a otrzymasz kolejne [ZADANIE POBOCZNE] Żywe srebro. Wracaj na Wysokie Wrzosowiska (świetlista brama jest na końcu mostu).
Biegnij korytarzem w głąb jaskini. Po chwili wypadnie na ciebie ciężko opancerzony ork w towarzystwie dwóch wojowników. Pokonaj ich i idź dalej. Jeśli grasz Farinem, dokładnie patrz na prawą stronę. Natrafisz na ścianę, którą krasnolud może rozbić. Jest to [SEKRET 3/7 dla Farina].
W środku znajdziesz pięć beczek, żyłę złota po prawej, grzyba po lewej i skrzynię, którą przeszukaj. Wracaj do korytarza. W miejscu, gdzie zakręca w prawo - dosłownie kilkanaście kroków dalej - zbadaj ścianę po lewej, jeśli grasz Andriel. Ściana okaże się fałszywa. Jest to [SEKRET 4/7 dla Andriel].
Za fałszywą ścianą znajdziesz małą jaskinię, a w niej skrzynię do przeszukania i kilka beczek do zniszczenia. Wracaj do korytarza i biegnij nim dalej. Zauważysz po chwili uciekającego orka, po chwili wróci wraz z kilkoma innymi. Nie daj się otoczyć (korytarz jest ciasny), a walka nie będzie trudna.
Jak tylko skończysz z wojownikami, przybędzie do ciebie czarownik orków, kilku łuczników i szybki wojownik z dwiema broniami. Tym razem brak miejsca będzie działał na twoją korzyść. Eliminuj wrogów posuwając się dalej korytarzem. Kolejnym przeciwnikiem będzie ciężko opancerzony ork - zaatakuje cię przy wejściu do większej jaskini.
W jaskini, w której jesteś, znajduje się sporo beczek i dwa stosy przedmiotów (po lewej i prawej). Wbiegnij do jeszcze większej jaskini i wykończ dwóch łuczników. Jest tu jeszcze więcej beczek - poniszcz wszystkie i wyzbieraj przedmiotów, a następnie skieruj się do korytarza. Na rozwidleniu po prawej rośnie grzyb i na ścianie jest żyła złota, zaś dalsza droga prowadzi w lewo.
Po kilku zakrętach dotrzesz do kolejnej dużej jaskini - tyle tylko, że prócz orków będzie tu także troll. Jednak nie zaatakuje cię od razu w przeciwieństwie do wojowników orków (w tym i ciężko opancerzony ork) i łuczników. Postaraj się zabić jak najwięcej tych wrogów, zanim troll zorientuje się, że do jego jaskini dostali się nieproszeni goście.