Wysokie Wrzosowiska (1) | Rozdział 3 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Wysokie Wrzosowiska
Wrzosowiska Etten: Odszukaj kamiennego olbrzyma Bargrisara
![]() | ![]() |
Po lewej rośnie kwiat. Po kilku krokach na górze po lewej zauważysz zwiadowcę, który przyciągnie wrogów. Na początku będzie to tylko jeden łucznik i jeden szybki ork władający dwiema broniami, także poradzisz sobie bez problemu.
![]() | ![]() |
Kieruj się jedyną możliwą drogą do kolejnego obozu orków. Wybiegnie na ciebie dwóch zwykłych wojowników i jeden szybki. Pokonaj ich, a potem udaj się do jaskini, do której wejście znajdziesz tuż po prawej. Przy wejściu do niej, po prawej, znajduje się żyła złota.
![]() | ![]() |
W środku znajdziesz kilka skrzynek i beczek, a także stos z przedmiotami. Wyjdź na zewnątrz i skręć w prawo. Od razu wpadniesz na dwóch zwykłych wojowników i jednego szybkiego. Zabij ich jak najprędzej, bo po chwili pojawi się tu więcej wrogów.
![]() | ![]() |
Będzie to czarownik orków w towarzystwie łuczników i wojowników. Po jakimś czasie z prawej przybiegnie sfora goblinów. Jeśli przeciwnicy są sferze ochronnej czarownika, nie ma sensu walczyć z nimi na dystans. Pokonaj wszystkich i koniecznie zabierz trzeci Zwój czarownika z ciała czarownika orków. Zwój jest konieczny, jeśli chcesz wykonać [ZADANIE POBOCZNE] Kult Oka bez Powiek i jest to jednocześnie [SEKRET 1/7 dla wszystkich].
![]() | ![]() |
Ostatnim wrogiem, jakiego trzeba będzie tu pokonać, będzie herszt orków. Z racji tego, że jest sam, nie powinieneś mieć z tym żadnych problemów. Następnie przeszukaj dokładnie obóz. Beczki stoją po obu stronach, pod skałami po prawej znajdziesz kwiat, a nieco dalej, za dwiema drewnianymi wieżami - beczki i skrzynię, którą przeszukaj.
![]() | ![]() |
Dalsza droga prowadzi przez skalny most po lewej. Po dostaniu się na drugą stronę poniszcz beczki po lewej, a potem biegnij w prawo. Jeśli grasz Eradanem, zauważysz ślady stóp - zaprowadzą cię one do małej jaskini obok. Na prawo od wejścia do niej rośnie kwiat (przy strumieniu).
![]() | ![]() |
W jaskini są dwa grzyby, trzy beczki, żyła złota po prawej przy wejściu oraz złota skrzynia ze skarbami, którą przeszukaj. Dodatkowo w skale po prawej ukryte są przedmioty - jest to [SEKRET 2/7 dla Eradana]. Opuść jaskinię i trzymaj się skał po prawej, aby udać się ostatnią drogą, prowadzącą do dalszej części poziomu (tuż po początku tej drogi, po prawej, rośnie kwiat).
![]() | ![]() |
Biegnij jedyną możliwą drogą do otwartych, drewnianych wrót. Gra dokona zapisu, a wrota zamkną się za tobą. Przy wyjściu na polanę, po lewej, rośnie kwiat. Jednak przede wszystkim zwróć uwagę na czarownika orków i kilku wojowników, którzy się tu pojawią. Wykończ tego pierwszego jak najszybciej. Po chwili z drzew wylezie masa goblinów - broń się, dopóki ostatni nie padnie.
![]() | ![]() |
Ostatnią rzeczą będzie zdjęcie łucznika na jednej ze skał, ale z tym poradzisz sobie bez problemu. Naprzeciwko wejścia na polanę są otwarte teraz wrota, a obok nich cztery beczki i skrzynia, którą przeszukaj. Skorzystaj ze świetlistych wrót, aby dokonać zapisu.
![]() | ![]() |
Za wrotami jest teleport, a po prawej mała jaskinia z grzybem i kilkoma beczkami. Skorzystaj z teleportu, aby przenieść się do Rivendell. Na miejscu obróć się i powróć na most, aby porozmawiać z Arweną i wykonać [ZADANIE POBOCZNE] Miruvor. Rozmawiaj z nią dalej, a otrzymasz kolejne [ZADANIE POBOCZNE] Żywe srebro. Wracaj na Wysokie Wrzosowiska (świetlista brama jest na końcu mostu).
![]() | ![]() |
Biegnij korytarzem w głąb jaskini. Po chwili wypadnie na ciebie ciężko opancerzony ork w towarzystwie dwóch wojowników. Pokonaj ich i idź dalej. Jeśli grasz Farinem, dokładnie patrz na prawą stronę. Natrafisz na ścianę, którą krasnolud może rozbić. Jest to [SEKRET 3/7 dla Farina].
![]() | ![]() |
W środku znajdziesz pięć beczek, żyłę złota po prawej, grzyba po lewej i skrzynię, którą przeszukaj. Wracaj do korytarza. W miejscu, gdzie zakręca w prawo - dosłownie kilkanaście kroków dalej - zbadaj ścianę po lewej, jeśli grasz Andriel. Ściana okaże się fałszywa. Jest to [SEKRET 4/7 dla Andriel].
![]() | ![]() |
Za fałszywą ścianą znajdziesz małą jaskinię, a w niej skrzynię do przeszukania i kilka beczek do zniszczenia. Wracaj do korytarza i biegnij nim dalej. Zauważysz po chwili uciekającego orka, po chwili wróci wraz z kilkoma innymi. Nie daj się otoczyć (korytarz jest ciasny), a walka nie będzie trudna.
![]() | ![]() |
Jak tylko skończysz z wojownikami, przybędzie do ciebie czarownik orków, kilku łuczników i szybki wojownik z dwiema broniami. Tym razem brak miejsca będzie działał na twoją korzyść. Eliminuj wrogów posuwając się dalej korytarzem. Kolejnym przeciwnikiem będzie ciężko opancerzony ork - zaatakuje cię przy wejściu do większej jaskini.
![]() | ![]() |
W jaskini, w której jesteś, znajduje się sporo beczek i dwa stosy przedmiotów (po lewej i prawej). Wbiegnij do jeszcze większej jaskini i wykończ dwóch łuczników. Jest tu jeszcze więcej beczek - poniszcz wszystkie i wyzbieraj przedmiotów, a następnie skieruj się do korytarza. Na rozwidleniu po prawej rośnie grzyb i na ścianie jest żyła złota, zaś dalsza droga prowadzi w lewo.
![]() | ![]() |
Po kilku zakrętach dotrzesz do kolejnej dużej jaskini - tyle tylko, że prócz orków będzie tu także troll. Jednak nie zaatakuje cię od razu w przeciwieństwie do wojowników orków (w tym i ciężko opancerzony ork) i łuczników. Postaraj się zabić jak najwięcej tych wrogów, zanim troll zorientuje się, że do jego jaskini dostali się nieproszeni goście.