Wysokie Wrzosowiska (2) | Rozdział 3 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Kiedy troll przybędzie, najpierw postaraj się pozbyć reszty wrogów. Nie wliczają się w to łucznicy - tymi zajmij się dopiero po ukatrupieniu trolla, a walkę z nim cofnij w głąb korytarza, aby łucznicy nie mogli cię trafić. Następnie przeszukaj to miejsce - wokół jest mnóstwo beczek, a dodatkowo pod skalnym słupem znajduje się stos przedmiotów.
Otwórz bramę za słupem (rośnie za nim grzyb) i zacznij biec w prawo, do wyjścia. Pokonaj dwóch łuczników, a potem kolejnych wrogów, którzy będą wbiegali do jaskini. Kiedy znajdziesz się niedaleko wyjścia, uważaj na szybkiego wojownika z dwiema broniami, który kryje się po lewej. Jest tam także skrzynia i kilka beczek.
Zanim wyjdziesz z jaskini, po kolei wywabiaj wrogów na zewnątrz. Postaraj się nie wywabiać za wielu na raz i pamiętaj o niszczeniu okolicznych beczek. W końcu opuść jaskinię (po lewej rośnie kwiat) i rozpocznij walkę z nowymi przeciwnikami, którzy się tu zjawią, m.in. czarownik orków w towarzystwie łuczników. Pokonaj wszystkich i przygotuj się do kolejnej potyczki.
Teraz czeka cię naprawdę bardzo trudna walka, dlatego koniecznie wezwij Belerama i pamiętaj o korzystaniu ze wszystkich specjalnych umiejętności. Jeśli wbiegniesz na górę wejściem po lewej, Zostaniesz zaatakowany przez pięciu zwykłych wojowników, jednego szybkiego i herszta. Postaraj się zesłać Belerama na jednego z dwóch ostatnich (najlepiej, gdyby to był herszt).
Z resztą przeciwników powinieneś sobie jakoś poradzić, tylko nie daj się otoczyć i lecz towarzyszy, jeśli któryś padnie. Następnie przeszukaj to miejsce. Poniszcz wszystkie beczki i przeszukaj skrzynię po lewej. Po prawej, przy krawędzi, rośnie kwiat. Następnie skieruj się do świetlistych wrót, aby przejść do dalszej części poziomu. Gra dokona zapisu.
Biegnij krętym korytarzem. Po drodze zniszcz cztery beczki. W końcu trafisz do rozwidlenia. Prawa droga prowadzi do świetlistej bramy, która zakończy ten poziom, jednak polecamy najpierw przeszukać wielką jaskinię po lewej. Prowadzą do niej ślady stóp, które zauważysz, jeśli grasz Eradanem.
Dodatkowo, jeśli grasz Farinem, zwróć uwagę na ścianę dokładnie naprzeciwko ciebie. Możesz ją zbadać i rozbić, jest to [SEKRET 5/7 dla Farina]. W środku znajdziesz dwa stosy przedmiotów po lewej i prawej, a także sporo beczek. To jednak nie koniec sekretnych miejsc.
Dokładnie w tej jaskini ściana naprzeciwko wejścia jest fałszywa. Jest to [SEKRET 6/7 dla Andriel]. Zbadaj ścianę, a po rzuceniu zaklęcia i przedostaniu się do kolejnej ukrytej jaskini zacznij ją przeszukiwać. Po lewej jest tu żyła złota, po prawej grzyb, a naprzeciwko kilka beczek i złota skrzynia, którą przeszukaj. Uwaga! Tego sekretu nie da się odkryć grając w pojedynkę. Wracaj do poprzedniej jaskini i z niej wybiegnij. Zajmij się teraz tą wielką po prawej, którą wcześniej ominąłeś.
Nie będzie jednak tak łatwo. Kiedy zbliżysz się do skalnego słupa na środku jaskini, przybiegnie do ciebie kilka goblinów i troll. Jakby tego było mało, po chwili do walki dołączy drugi troll. Szybko wykończ gobliny, a potem cofnij się do korytarza, aby nie walczyć z dwoma trollami jednocześnie.
Unikaj ciosów trolli i nie pozwól, aby któryś cię powalił - korzystaj z mikstur leczniczych. Nie możesz dopuścić do sytuacji, w której jeden z twoich towarzyszy będzie musiał cię uleczyć, bo najprawdopodobniej trolle na to nie pozwolą. Poza tym, jeśli walczysz w korytarzu, to możliwe, że drugi troll będzie tylko stał i nic nie robił.
Po walce przeszukaj to miejsce. Z drugiej strony kamiennego słupa (prowadzą tam ślady) odnajdziesz skrytkę z przedmiotami - jest to [SEKRET 7/7 dla Eradana]. Wokół słupa i po lewej i prawej stronie jaskini jest sporo beczek. Poniszcz je wszystkie i przeszukaj dwa stosy z przedmiotami (również po lewej i prawej).
Skieruj się do małej jaskini, będzie przed nią stos z przedmiotami, a w niej samej - kilka beczek i złota skrzynia ze skarbami, a także żyła złota po lewej. Po zabraniu wszystkich przedmiotów wracaj do rozwidlenia i wybierz drugą drogę. Skorzystaj ze świetlistych wrót, aby zakończyć ten poziom.