Góry Szare (3) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Góry Szare: Pokonaj dowódcę z Karn Dur
![]() | ![]() |
Czeka cię walka z bossem - Kapitanem z Karn Dum. Jest on podobny do Wulfruna, z którym walczyłeś na początku rozdziału piątego. Boss rozpocznie walkę od otoczenia się ścianą ognia i zasypywania cię magicznymi pociskami. Nie zbliżaj się do niego i atakuj z dystansu do czasu, aż się teleportuje.
![]() | ![]() |
Kapitan znacznie częściej teleportuje się od Wulfruna, dlatego miej się na baczności, by np. nie pojawił się za tobą. Uważaj też na jego magiczne pociski. Nie ma również sensu walczyć z nim w zwarciu - atakuj go w ten sposób tylko wtedy, jeśli jest zajęty walką z którymś z twoich sojuszników.
![]() | ![]() |
Tak naprawdę największym problemem będą sojusznicy, którzy pojawią się po tym, jak Kapitan odniesie trochę ran. Pierwsza grupa będzie się składać z kilku łuczników na skałach po lewej i jednego opancerzonego orka, który zbiegnie do ciebie. Zajmij się nimi, kiedy zauważysz, że Kapitan teleportował się gdzieś daleko i nie możesz do niego dobiec. Uważaj jednak na jego magiczne pociski!
![]() | ![]() |
Kiedy zdrowie Kapitana spadnie do połowy, przywoła więcej sojuszników, dlatego walka stanie się dużo trudniejsza. Będą to dodatkowi łucznicy na wyższym poziomie (na skałach po lewej i przed bramą naprzeciwko), zaś na dole - ciężko opancerzony ork, łucznik, wojownicy i szaman barbarzyńców. Nie wahaj się skorzystać z pomocy Belerama - niech zajmie się ciężko opancerzonymi orkami.
![]() | ![]() |
Walcz z przeciwnikami, ale nie daj się zaskoczyć Kapitanowi. Po wybiciu większości z nich zajmij się nim samym. Pamiętaj, że po odniesieniu większych obrażeń natychmiast się teleportuje w inne miejsce, dlatego musisz być szybki. To samo tyczy się sytuacji, kiedy przeniesie się na wyższy poziom - po chwili i tak pojawi się w innym miejscu, więc nie wahaj się zbyt długo z celowaniem.
![]() | ![]() |
Kiedy zdrowie Kapitana będzie na wykończeniu, przywoła ostatnią grupę wrogów. Pozbądź się ich tak samo, jak poprzednich, a potem odbierz życie bossa. Koniecznie przeszukaj jego ciało - znajdziesz m.in. ostatni Zwój czarownika, potrzebny do wykonania [ZADANIA POBOCZNEGO] Kult Oka bez Powiek. Otrzymasz też nowy cel zadania.
Góry Szare: Wejdź do Leża Urgosta
![]() | ![]() |
Zanim go wykonasz, przeszukaj okolicę. Są tu trzy stosy z przedmiotami. Pierwszy znajdziesz na prawo od wyjścia z jaskini, przy skalnej ścianie. Drugi jest po lewej, też leży pod ścianą. Trzeci znajduje się naprzeciwko, na prawo od świetlistych wrót, z których skorzystaj, aby zakończyć ten poziom. To jednak nie koniec twojego zadania. Po wejściu do leża Urgosta zaliczysz [OSIĄGNIĘCIE] W smoczej jamie. Nie masz wyboru - musisz zgodzić się na propozycję smoka. Jednak po zakończonej rozmowie i spotkaniu z Beleramem nie leć do Nordinbadu!
![]() | ![]() |
Zamiast tego przenieś się do Rivendell. Tam odszukaj Elronda i porozmawiaj z nim o zwojach czarowników. Otrzymasz od niego nagrodę (wybierz ją w swoim ekwipunku), zakończysz [ZADANIE POBOCZNE] Kult oka bez powiek i zaliczysz [OSIĄGNIĘCIE] Kult Oka bez Powiek. Odnajdź świetlistą bramę i skorzystaj z niej, by przenieść się do Nordinbadu.