Góry Szare (3) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Góry Szare: Pokonaj dowódcę z Karn Dur
Czeka cię walka z bossem - Kapitanem z Karn Dum. Jest on podobny do Wulfruna, z którym walczyłeś na początku rozdziału piątego. Boss rozpocznie walkę od otoczenia się ścianą ognia i zasypywania cię magicznymi pociskami. Nie zbliżaj się do niego i atakuj z dystansu do czasu, aż się teleportuje.
Kapitan znacznie częściej teleportuje się od Wulfruna, dlatego miej się na baczności, by np. nie pojawił się za tobą. Uważaj też na jego magiczne pociski. Nie ma również sensu walczyć z nim w zwarciu - atakuj go w ten sposób tylko wtedy, jeśli jest zajęty walką z którymś z twoich sojuszników.
Tak naprawdę największym problemem będą sojusznicy, którzy pojawią się po tym, jak Kapitan odniesie trochę ran. Pierwsza grupa będzie się składać z kilku łuczników na skałach po lewej i jednego opancerzonego orka, który zbiegnie do ciebie. Zajmij się nimi, kiedy zauważysz, że Kapitan teleportował się gdzieś daleko i nie możesz do niego dobiec. Uważaj jednak na jego magiczne pociski!
Kiedy zdrowie Kapitana spadnie do połowy, przywoła więcej sojuszników, dlatego walka stanie się dużo trudniejsza. Będą to dodatkowi łucznicy na wyższym poziomie (na skałach po lewej i przed bramą naprzeciwko), zaś na dole - ciężko opancerzony ork, łucznik, wojownicy i szaman barbarzyńców. Nie wahaj się skorzystać z pomocy Belerama - niech zajmie się ciężko opancerzonymi orkami.
Walcz z przeciwnikami, ale nie daj się zaskoczyć Kapitanowi. Po wybiciu większości z nich zajmij się nim samym. Pamiętaj, że po odniesieniu większych obrażeń natychmiast się teleportuje w inne miejsce, dlatego musisz być szybki. To samo tyczy się sytuacji, kiedy przeniesie się na wyższy poziom - po chwili i tak pojawi się w innym miejscu, więc nie wahaj się zbyt długo z celowaniem.
Kiedy zdrowie Kapitana będzie na wykończeniu, przywoła ostatnią grupę wrogów. Pozbądź się ich tak samo, jak poprzednich, a potem odbierz życie bossa. Koniecznie przeszukaj jego ciało - znajdziesz m.in. ostatni Zwój czarownika, potrzebny do wykonania [ZADANIA POBOCZNEGO] Kult Oka bez Powiek. Otrzymasz też nowy cel zadania.
Góry Szare: Wejdź do Leża Urgosta
Zanim go wykonasz, przeszukaj okolicę. Są tu trzy stosy z przedmiotami. Pierwszy znajdziesz na prawo od wyjścia z jaskini, przy skalnej ścianie. Drugi jest po lewej, też leży pod ścianą. Trzeci znajduje się naprzeciwko, na prawo od świetlistych wrót, z których skorzystaj, aby zakończyć ten poziom. To jednak nie koniec twojego zadania. Po wejściu do leża Urgosta zaliczysz [OSIĄGNIĘCIE] W smoczej jamie. Nie masz wyboru - musisz zgodzić się na propozycję smoka. Jednak po zakończonej rozmowie i spotkaniu z Beleramem nie leć do Nordinbadu!
Zamiast tego przenieś się do Rivendell. Tam odszukaj Elronda i porozmawiaj z nim o zwojach czarowników. Otrzymasz od niego nagrodę (wybierz ją w swoim ekwipunku), zakończysz [ZADANIE POBOCZNE] Kult oka bez powiek i zaliczysz [OSIĄGNIĘCIE] Kult Oka bez Powiek. Odnajdź świetlistą bramę i skorzystaj z niej, by przenieść się do Nordinbadu.