Dzielnice zewnętrzne | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Dzielnice zewnętrzne
Fornost: Odnajdź synów Elronda
![]() | ![]() |
Biegnij przed siebie, aby porozmawiać z Beleramem. Przed mostem rośnie kwiat, który możesz zebrać, zaś za mostem jest teleport. Dalsza droga prowadzi w prawo, przed długi, odkryty tunel. Na jego początku, po prawej, znajdziesz grzyby.
![]() | ![]() |
Dojdź do schodów (przy zakręcie w prawo znajdziesz po lewej kwiat, rośnie pod murem) i wbiegnij na górę. Wezwij Belerama, aby rozprawił się z jednym z dwóch łuczników, dzięki czemu przy okazji zniszczy także bramę. Prowadzi ona do dalszej części poziomu, lecz na razie zajmij się tym miejscem, w którym jesteś. Zacznij walczyć z wojownikami, jacy będą tu przybiegać.
![]() | ![]() |
Zabijaj kolejnych wrogów i wspinaj się w górę schodów. Z budynku z naprzeciwka zbiegnie kolejna grupa wojowników. Pokonaj wszystkich wrogów, po czym zacznij przeszukiwać to miejsce. Biegnij w lewo, zniszcz dwie skrzynki obok namiotu i zejdź po wąskich schodach (jeszcze przed nimi znajdziesz kolejny kwiat).
![]() | ![]() |
Zniszcz dwie skrzynki. Zaraz po prawej rośnie grzyb, a dalej znajduje się skrzynia, którą przeszukaj. Wracaj do rozwidlenia i pójdź lewą drogą. Jeśli grasz Eradanem, zauważysz ślady stóp. Prowadzą one do złotej skrzynki ze skarbami, grzyba i kwiatu. Wracaj do miejsca, skąd wybiegli ostatni wojownicy.
![]() | ![]() |
Tym razem pobiegnij w prawo. Tuż obok i nieco dalej po prawej są skrzynki i beczki, zaś pomiędzy nimi - kwiat. Omiń bramę po lewej i skieruj się w stronę żywopłotu. Są tu skrzynki i beczki oraz skrzynia i grzyb obok namiotu (jedna skrzynka jest za namiotem, trzeba go obiec z lewej strony). Jeśli grasz Eradanem, zauważysz na ziemi ślady stóp.
![]() | ![]() |
Prowadzą one do skrytki w żywopłocie, jest to [SEKRET 1/4 dla Eradana]. Obok drugiego namiotu po prawej rośnie jeszcze jeden grzyb. To już wszystko w tym miejscu, dlatego skieruj się do zniszczonej przez Belerama bramy i przebiegnij przez nią. Po lewej są skrzynki i beczki, zaś po prawej świetliste wrota, z których skorzystaj.
![]() | ![]() |
Po obejrzeniu animacji od razu wbiegnij po schodach, aby dojrzeć goblina obsługującego wielką kuszę naprzeciwko. Przywołaj Belerama, aby zabił przeciwnika, po czym zajmij się eliminacją wojowników. Będzie ich tu kilku.
![]() | ![]() |
Po jakimś czasie któryś z twoich towarzyszy ostrzeże o kolejnych wojownikach, przybiegną z dalszych schodów i cię otoczą. Broń się i uciekaj gdzieś dalej lub w sferę ochronną Andriel, jeśli zostaniesz ranny. Pamiętaj też o miksturach leczniczych i specjalnych umiejętnościach.
![]() | ![]() |
Na koniec zajmij się łucznikami. Są dosłownie wszędzie, na murze, pod którym walczyłeś, na drugim po lewej (tym dalszym) oraz na drewnianych wieżach. Przybliż widok i strzelaj im w głowy przesuwając się ciągle o kilka kroków, aby nie mogli cię trafić. Jeśli nie możesz ich zlokalizować, popatrz na swoich towarzyszy - oni nie będą mieli z tym problemu.
![]() | ![]() |
Na rozwidleniu można udać się prosto, w stronę budynku lub w lewo, na górę. Wybierz na razie pierwszą drogę. Wejdź po schodach, tuż po prawej rośnie kwiat. Pod murami budynku i tymi otaczającymi dziedziniec jest sporo skrzynek i beczek. Postaraj się żadnej nie przegapić i zniszczyć wszystkie. Obok stanowiska z kuszą rośnie grzyb.
![]() | ![]() |
Obiegnij cały dziedziniec niszcząc wszystko, co możesz. Na jego drugim końcu po lewej, obok dwóch skrzynek i beczki rośnie kwiat. Spójrz na ścianę po prawej. Jest w niej dziura, przez którą można wejść do środka, co też zrób. Naprzeciwko rośnie grzyb.
![]() | ![]() |
Jeśli grasz Farinem, zwróć uwagę na ścianę po lewej - można ją rozbić. Znajdziesz za nią skrzynię, którą przeszukaj. Jest to [SEKRET 2/4 dla Farina].
![]() | ![]() |
Dotrzesz do złotej skrzynki ze skarbami. Jest w niej Tajemnicze stare tomiszcze, którego zabranie zaowocuje nowym [ZADANIEM POBOCZNYM] Słowa wieszcza. Jest to jednocześnie [SEKRET 3/4 dla wszystkich]. Po prawej zaś, w ścianie, jest skrytka z przedmiotami. Jest to [SEKRET 4/4 dla Eradana].
![]() | ![]() |
To już wszystko w tym miejscu. Wracaj do rozwidlenia i wybierz tym razem drogę na górę, na schody. Niszcz po drodze skrzynki i beczki. Dobiegniesz w końcu do świetlistych wrót, z których skorzystaj, a następnie zeskocz na małą arenę. Gra dokona zapisu, a tobie przyjdzie zmierzyć się z trollem.
Fornost: Pokonaj trolla
![]() | ![]() |
Te olbrzymie bestie są bardzo wytrzymałe i walka z nimi jest dość długa. Co jakiś czas szarżują na ciebie lub po prostu uderzają swoim potężnym młotem, a każdy z tych ataków powali cię na ziemię. Poza tym troll nie dysponuje żadnymi specjalnymi atakami.
![]() | ![]() |
Najważniejszą kwestią są uniki. Ataki trolla nie są częste i zdołasz zadać mu trochę obrażeń, zanim zdąży się zamachnąć. Nieważne, w którą stronę robisz unik - ważne, aby bohater był w trakcie jego wykonywania, gdyż w tym krótkim momencie jest po prostu nietykalny. Walcząc wręcz najlepiej atakować trolla z tyłu, choć uważaj, bo "potrafi się odwinąć" (wcześniej spojrzy przez ramię - wtedy od razu zrób unik).
![]() | ![]() |
Możesz też po prostu strzelać mu w głowę, lecz uciekaj, jeśli zacznie do ciebie biec. Jeśli zostałeś zraniony, skryj się w strefie ochronnej Andriel lub skorzystaj z mikstury leczniczej. Walcz, dopóki nie ubijesz potwora, po czym wciśnij przycisk użycia, aby zakończyć ten poziom. Po animacji otrzymasz [OSIĄGNIĘCIE] Przyjaciel elfów.