Dzielnice wewnętrzne (2) | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Udaj się tam, skąd wychodziły gobliny. Po prawej, o ile grasz Eradanem, zauważysz ślady stóp. Prowadzą one w zarośla, przez które da się przejść. Znajduje się tam złota skrzynka, którą przeszukaj - jest to jednocześnie [SEKRET 4/5 dla każdego]. Są tu także dwa kwiaty i beczka.
Dopiero teraz skieruj się do bramy (zniszcz dwie beczki pod drewnianą konstrukcją po lewej). Kiedy znajdziesz się na moście, brama za tobą się zamknie, a po chwili ze wszystkich stron zaczną wychodzić gobliny. Nie ma ich wielu, także z tym atakiem poradzisz sobie bez problemów.
Również kłopotu nie sprawi kolejny atak. Stań tyłem do drugiej bramy i spójrz na mur po lewej . Zaczną stamtąd po kolei przychodzić goblińscy saperzy. Zastrzel wszystkich i to samo zrób z tymi, którzy pojawią się na murze po prawej. Sytuacja skomplikuje się jednak, kiedy saperzy zaczną nadchodzić z obu murów. Musisz być celny i szybki, aby twoi sojusznicy odnieśli jak najmniejsze rany.
Przyszedł czas na najtrudniejszy etap tej walki. Ponownie zostaniesz zaatakowany przez sporą grupę goblinów, a nowe będą ciągle wchodzić na most. Do tego co jakiś czas pojawi się na nim saper - walcz i miej oczy dookoła głowy, a saperów zabijaj z bezpiecznej odległości. Jakiś się do ciebie zbliży, szybko wykonaj unik.
Walcz, dopóki elficcy bracia nie otworzą bramy, a wtedy biegnij przed siebie i po schodach na górę. Gra dokona zapisu. Spójrz na drewnianą wieżę po lewej. Nie strzelaj do łuczników, tylko strzel w czerwony ładunek wybuchowy na pierwszym poziomie wieży. Ta zawali się, tworząc jednocześnie drogę do dalszej części poziomu.
Przeszukaj to miejsce. Na środku dziedzińca jest skrzynka i beczka, po prawej kwiat (przy prawych schodach), a nieco dalej skrzynki i beczki pod wieżą po prawej. Wrota naprzeciwko prowadzą do teleportu - po lewej na zewnątrz jest jeszcze stos przedmiotów, zaś wewnątrz, również po lewej, grzyb.
Jeśli posiadasz przynajmniej dziesięć przedmiotów, które są tarczą, bronią lub łukiem, możesz skorzystać z teleportu i przenieść się do Bree. Tam porozmawiaj z Otto Asterem w karczmie i sprzedaj mu dziesięć przedmiotów spośród wymienionych rodzajów. Co prawda ceny Otto Astera są śmieszne, ale warto to zrobić, dzięki czemu wykonasz [ZADANIE POBOCZNE] Arsenał Otto. W nagrodę dostaniesz punkty doświadczenia i paczkę, którą otwórz w swoim ekwipunku, a następnie wybierz jeden z przedmiotów.
Wracaj do Fornostu, ponownie zniszcz wieżę z orkami i przeszukaj to miejsce, a potem wbiegnij po zniszczonej wieży do dziury w ścianie. Jeśli grasz Farinem, zwróć uwagę na ścianę na lewo od schodów. Zniszcz ją - jest to [SEKRET 5/5 dla Farina].
Za ścianą znajduje się skrzynia, którą możesz przeszukać, zaś po lewej rośnie grzyb. Wyjdź stąd i wbiegnij po schodach obok na górę. Zanim wejdziesz na most obok, przeszukaj skrzynię po lewej.
Na moście, umiejscowionym dokładnie nad bramą jest dźwignia, która ją otwiera. Przesuń ją, lecz zanim zbiegniesz na dół, przejdź na drugą stronę i porozbijaj skrzynki i beczki, a także przeszukaj drugą skrzynię. Wróć na dół tą samą drogą, którą się tu dostałeś i przejdź przez bramę. Gra dokona zapisu.
Od razu stań za kuszą na środku placu i zacznij się bronić. Pierwszy atak (sporo goblinów złażących ze ściany po lewej i łuczników stojących na górze) odeprzesz bez problemu. Drugi - identyczny, tyle że nadchodzący z prawej - również.
Trzeci atak - sporo zwykłych goblinów i goblinów saperów - może sprawić trochę trudności, szczególnie że wrogów jest naprawdę wielu i możliwe, że któryś się przedrze. Szybko go wykończ i wracaj do strzelania we wrogów. Po chwili do walki włączą się także wojownicy goblinów.
Kiedy usłyszysz, że wrogowie atakują ze wszystkich stron, oznaczać to będzie łuczników i gobliny po lewej i prawej. W końcu przyjdzie czas na najtrudniejszy do odparcia atak - gobliny zwykłe i saperzy złażący z muru naprzeciwko, wojownicy oraz łucznicy na lewym murze i na bramie po prawej.
Po odparciu atakuj sojusznicze elfy otworzą ci kolejną bramę. Przy kuszy rośnie kwiat, zaś na drodze do bramy jest skrzynka i beczka, zaś w samym przejściu - grzyby. Wbiegnij na most i po schodach na górę, a potem omijając gobliny od razu w prawo (gra dokona zapisu). Musisz jak najszybciej dostać się do czarownika orków, którego otoczy aura ochronna i który będzie miotał w ciebie ognistymi kulami.
Po wykończeniu go zajmij się wojownikami. Towarzysze powinni uporać się z goblinami, choć im bliżej siebie będziecie, tym łatwiej będzie wam walczyć. Brama stanie otworem, a do ciebie przybiegną ostatni wrogowie - więksi wojownicy orków. Pokonaj ich i skorzystaj ze świetlistych wrót, aby zakończyć ten poziom.