Dzielnice wewnętrzne (2) | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
![]() | ![]() |
Udaj się tam, skąd wychodziły gobliny. Po prawej, o ile grasz Eradanem, zauważysz ślady stóp. Prowadzą one w zarośla, przez które da się przejść. Znajduje się tam złota skrzynka, którą przeszukaj - jest to jednocześnie [SEKRET 4/5 dla każdego]. Są tu także dwa kwiaty i beczka.
![]() | ![]() |
Dopiero teraz skieruj się do bramy (zniszcz dwie beczki pod drewnianą konstrukcją po lewej). Kiedy znajdziesz się na moście, brama za tobą się zamknie, a po chwili ze wszystkich stron zaczną wychodzić gobliny. Nie ma ich wielu, także z tym atakiem poradzisz sobie bez problemów.
![]() | ![]() |
Również kłopotu nie sprawi kolejny atak. Stań tyłem do drugiej bramy i spójrz na mur po lewej . Zaczną stamtąd po kolei przychodzić goblińscy saperzy. Zastrzel wszystkich i to samo zrób z tymi, którzy pojawią się na murze po prawej. Sytuacja skomplikuje się jednak, kiedy saperzy zaczną nadchodzić z obu murów. Musisz być celny i szybki, aby twoi sojusznicy odnieśli jak najmniejsze rany.
![]() | ![]() |
Przyszedł czas na najtrudniejszy etap tej walki. Ponownie zostaniesz zaatakowany przez sporą grupę goblinów, a nowe będą ciągle wchodzić na most. Do tego co jakiś czas pojawi się na nim saper - walcz i miej oczy dookoła głowy, a saperów zabijaj z bezpiecznej odległości. Jakiś się do ciebie zbliży, szybko wykonaj unik.
![]() | ![]() |
Walcz, dopóki elficcy bracia nie otworzą bramy, a wtedy biegnij przed siebie i po schodach na górę. Gra dokona zapisu. Spójrz na drewnianą wieżę po lewej. Nie strzelaj do łuczników, tylko strzel w czerwony ładunek wybuchowy na pierwszym poziomie wieży. Ta zawali się, tworząc jednocześnie drogę do dalszej części poziomu.
![]() | ![]() |
Przeszukaj to miejsce. Na środku dziedzińca jest skrzynka i beczka, po prawej kwiat (przy prawych schodach), a nieco dalej skrzynki i beczki pod wieżą po prawej. Wrota naprzeciwko prowadzą do teleportu - po lewej na zewnątrz jest jeszcze stos przedmiotów, zaś wewnątrz, również po lewej, grzyb.
![]() | ![]() |
Jeśli posiadasz przynajmniej dziesięć przedmiotów, które są tarczą, bronią lub łukiem, możesz skorzystać z teleportu i przenieść się do Bree. Tam porozmawiaj z Otto Asterem w karczmie i sprzedaj mu dziesięć przedmiotów spośród wymienionych rodzajów. Co prawda ceny Otto Astera są śmieszne, ale warto to zrobić, dzięki czemu wykonasz [ZADANIE POBOCZNE] Arsenał Otto. W nagrodę dostaniesz punkty doświadczenia i paczkę, którą otwórz w swoim ekwipunku, a następnie wybierz jeden z przedmiotów.
![]() | ![]() |
Wracaj do Fornostu, ponownie zniszcz wieżę z orkami i przeszukaj to miejsce, a potem wbiegnij po zniszczonej wieży do dziury w ścianie. Jeśli grasz Farinem, zwróć uwagę na ścianę na lewo od schodów. Zniszcz ją - jest to [SEKRET 5/5 dla Farina].
![]() | ![]() |
Za ścianą znajduje się skrzynia, którą możesz przeszukać, zaś po lewej rośnie grzyb. Wyjdź stąd i wbiegnij po schodach obok na górę. Zanim wejdziesz na most obok, przeszukaj skrzynię po lewej.
![]() | ![]() |
Na moście, umiejscowionym dokładnie nad bramą jest dźwignia, która ją otwiera. Przesuń ją, lecz zanim zbiegniesz na dół, przejdź na drugą stronę i porozbijaj skrzynki i beczki, a także przeszukaj drugą skrzynię. Wróć na dół tą samą drogą, którą się tu dostałeś i przejdź przez bramę. Gra dokona zapisu.
![]() | ![]() |
Od razu stań za kuszą na środku placu i zacznij się bronić. Pierwszy atak (sporo goblinów złażących ze ściany po lewej i łuczników stojących na górze) odeprzesz bez problemu. Drugi - identyczny, tyle że nadchodzący z prawej - również.
![]() | ![]() |
Trzeci atak - sporo zwykłych goblinów i goblinów saperów - może sprawić trochę trudności, szczególnie że wrogów jest naprawdę wielu i możliwe, że któryś się przedrze. Szybko go wykończ i wracaj do strzelania we wrogów. Po chwili do walki włączą się także wojownicy goblinów.
![]() | ![]() |
Kiedy usłyszysz, że wrogowie atakują ze wszystkich stron, oznaczać to będzie łuczników i gobliny po lewej i prawej. W końcu przyjdzie czas na najtrudniejszy do odparcia atak - gobliny zwykłe i saperzy złażący z muru naprzeciwko, wojownicy oraz łucznicy na lewym murze i na bramie po prawej.
![]() | ![]() |
Po odparciu atakuj sojusznicze elfy otworzą ci kolejną bramę. Przy kuszy rośnie kwiat, zaś na drodze do bramy jest skrzynka i beczka, zaś w samym przejściu - grzyby. Wbiegnij na most i po schodach na górę, a potem omijając gobliny od razu w prawo (gra dokona zapisu). Musisz jak najszybciej dostać się do czarownika orków, którego otoczy aura ochronna i który będzie miotał w ciebie ognistymi kulami.
![]() | ![]() |
Po wykończeniu go zajmij się wojownikami. Towarzysze powinni uporać się z goblinami, choć im bliżej siebie będziecie, tym łatwiej będzie wam walczyć. Brama stanie otworem, a do ciebie przybiegną ostatni wrogowie - więksi wojownicy orków. Pokonaj ich i skorzystaj ze świetlistych wrót, aby zakończyć ten poziom.