Mury obronne | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Mury obronne
Fornost: Zniszcz machiny wojenne
Za tobą i po prawej są skrzynki i beczki. Jeśli w poprzednim poziomie nie znalazłeś Artefaktu z Westernesse, to tu - w jednej z beczek lub skrzynek - odnajdziesz go na pewno ([ZADANIE POBOCZNE] Dzieła Westernesse). Niszcz po drodze wszystko, co się da, aż dotrzesz do pierwszych wrogów.
Po raz pierwszy spotkasz goblińskiego szamana. Prócz niego jest tu także kilku wojowników i sporo goblinów, jednak najpierw zajmij się łucznikami naprzeciwko. Zlokalizuj czerwoną kulę - jest to materiał wybuchowy, w który wystarczy strzelić, aby wrodzy łucznicy stali się tylko wspomnieniem.
Następnie szybko zajmij się szamanem. Miota on niebezpiecznymi kulami ognia, których wybuchy mogą cię powalić i poważnie zranić. Nie jest to jednak wytrzymały przeciwnik. Zasyp go ciosami, aby nie zdążył rzucić zaklęcia.
Koniecznie zabierz przedmioty, które wypadną z jego ciała. Wśród nich znajdziesz Złowrogi zwój, którego podniesienie rozpocznie [ZADANIE POBOCZNE] Kult Oka bez Powiek. Jest to jednocześnie [SEKRET 1/1 dla każdego]. Następnie powybijaj zwykłe gobliny i wojowników. Nie będziesz miał z tym żadnych problemów, choć nowe gobliny będą ciągle dołączać się do walki.
Koniecznie poniszcz wszystkie skrzynki i beczki wokół, a potem przysuń się do machiny wojennej i zacznij szybko wciskać przycisk użycia. To spowoduje, że ją zepchniesz - pozostanie jeszcze druga. Przejdź przez drewniany most na drugą stronę.
Za rogiem po lewej czai się kilku wojowników i kolejny szaman. Do tego po chwili okolica zaroi się od zwykłych goblinów. Postaraj się szybko zabić szamana z bliska lub z odległości, zanim zostaniesz otoczony, a potem rozpraw się z resztą przeciwników. Walcz, dopóki nikogo tu nie będzie prócz twojej trójki bohaterów.
Po lewej jest skrzynia, po prawej stos przedmiotów (przeszukaj jedno i drugie), wokół sporo beczek i skrzynek, naprzeciwko zaś druga balista, którą zepchnij. Otrzymasz nowy cel zadania. Udaj się do bramy obok i poniszcz skrzynki i beczki. Przejdź przez nią, kiedy stanie otworem i skorzystaj ze świetlistych wrót, aby gra dokonała zapisu. Zniszcz beczkę i skrzynkę, a potem przybliż widok na grupę goblinów, która stoi po drugiej stronie mostu, na podwyższeniu.
Zbliż się do drewnianego mostu, ale nie idź dalej. Otrzymasz trzy Wielkie pióra, które umożliwiają przywoływanie Belerama. Wejdź w tryb celowania, przybliż widok i skieruj celownik na szamana, a potem wciśnij odpowiedni przycisk. Beleram dosłownie spadnie z nieba i od razu unieszkodliwi przeciwnika. Walka z pozostałymi goblinami będzie dzięki temu znacznie łatwiejsza. Warto też wiedzieć, że jeśli dziesięć razy podczas gry przywołasz wielkiego orła, zaliczysz [OSIĄGNIĘCIE] Szybkoskrzydły wojownik. Lepiej jednak zostawiać sobie tę pomoc na naprawdę uciążliwych lub mocnych przeciwników.
Wbiegnij na most i zacznij walczyć z wojownikami. Co prawda cały czas będziesz ostrzeliwany przez łuczników, ale wojownicy powinni cię zasłonić. Wykończ tych pierwszych, kiedy tylko będziesz mógł przedrzeć się na drugą stronę mostu.
Ostatni wrogowie to dwaj wojownicy, którzy wyjdą z wrót powyżej. Bez problemu ich pokonasz, a wtedy pozostanie ci tylko przeszukać dokładnie to miejsce. Na dole i na górze jest trochę beczek i skrzynek, a dodatkowo na dole przy schodach jest skrzynia do przeszukania. Po zabraniu wszystkich przedmiotów udaj się do świetlistych wrót, by zakończyć ten poziom.