Rozdział "Shadow Tong" - Misja 5 "Human Cargo" | Misje główne w True Crime poradnik True Crime: New York City
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Misja 5 "Human Cargo"
Przydatna broń: ta znaleziona podczas misji (toporki, kije bejzbolowe, itp.)
Przydatne umiejętności: sztuki walki, umiejętność walki kijem (staff technique).
Udaj się więc teraz na molo nr 40 w West Village aby odnaleźć statek transportowy (locate cargo ship) Shena. [1]
[1] |
[2] |
Na miejscu trwa już werbunek nowych "pracowników" dla Leelanda. [2] Zostaniesz pojmany (stracisz broń jaką miałeś przy sobie), zdołasz się uwolnić, ale szuja zarządzająca tutaj całym tym nielegalnym przedsięwzięciem zdoła uciec po drabince na górę. Musisz aresztować tego typa (apprehend Jing) . Pobij najpierw trzech (potem dołączy czwarty) oprychów, którzy staną Ci na drodze. Szczególną uwagę zwróć na pana w czarnej kurtce z bejzbolem w ręku - jego spróbuj znokautować jako pierwszego. Jeśli któryś z pozostałych bandytów chwyci za broń też miej na takiego delikwenta szczególne baczenie - pamiętaj, że kiedy przewrócisz klienta kopniakiem na ziemię, możesz go z niej potem podnieść a wówczas typ wypuści z ręki swoją broń. Zwróć uwagę na otwarte kontenery wokoło - w niektórych znajdziesz dowody przestępstwa. Jing na razie nie ucieka tylko stoi na wyższej kondygnacji przy drabince, którą wciągnął za sobą na górę. [3]
[3] |
[4] |
Po pobiciu i aresztowaniu jego zbirów obróć się do faceta plecami a zobaczysz przed sobą kontenery po których możesz się wspiąć na górę. [4] Zrób to. Po wspięciu się wyżej, na prawo dojrzysz drzwi - otwórz je, trzykrotnie przekręcając kółko, które się na nich znajduje (w ten sposób otwierasz wszystkie drzwi w tej misji). [5]
[5] |
[6] |
Za nimi na podłodze leży skrzynka a obok nie klucz francuski. Podnieś go i użyj przeciwko burakowi, który pojawi się na wprost. Potem biegnij prosto i w prawo. [6] Dobiegniesz do ściany na której widać przełącznik - podejdź do niego i użyj. Uruchomisz w ten sposób dźwig, który przesunie podwieszony do niego kontener tak, że będziesz mógł wskoczyć na ten ostatni i zeskoczyć z niego po drugiej stronie ściany z przełącznikiem. Jing, którego widzisz w oddali zacznie uciekać na prawo. [7]
[7] |
[8] |
Biegnij za tym typkiem. Jest jednak ciut szybszy i zdąży wskoczyć na drabinkę, znowu wejść po niej na górę i ponownie wciągnąć ją za sobą. Musisz szukać okrężnej drogi do niego. Biegnij na prawo wskakując na kontenery. [8] Leży na nich apteczka, z której możesz skorzystać. Wespnij się jeszcze wyżej i przejdź po kładce w lewo, w kierunku ściany. Na ścianie w gablotce wisi toporek - rozbij szybkę, zabierz go ze sobą i ruszaj w lewo. [9]
[9] |
[10] |
Jing cały czas ucieka (tym razem w lewo) a Ty musisz najpierw zająć się dwoma łachami, którzy wybiegli z wejścia na wprost. Kiedy z nimi skończysz ruszaj w lewo za głównym podejrzanym. [10] Otwórz kolejne drzwi trzykrotnie kręcąc przymocowanym do nich kółkiem, biegnij prosto i w lewo, użyj przełącznika na ścianie na wprost i przeskocz po kontenerze, który przesunie dźwig na drugą stronę ściany z przełącznikiem. Pobij bandytę który wejdzie Ci w drogę i wejdź po drabince, którą widzisz za nim na wyższą kondygnację. [11]
[11] |
[12] |
Uważaj teraz na swoje plecy, masz za nimi dwóch przestępców. Na ścianie na wprost drabinki wisi apteczka. Załatw obu pajaców. [12] Obróć się do tyłu, przejdź przez drzwi i biegnij prosto a potem w prawo za zwiewającym Jingiem. Po drodze będziesz mijał wciągniętą drabinkę, którą możesz z powrotem opuścić - jeśli, nie daj Boże, spadniesz w którymś momencie na dół, będziesz mógł użyć tej drabinki (i każdej innej, którą opuścisz) wracając na górę. Dobiegniesz do kolejnego przełącznika - użyj go i przeskocz po kontenerze, który podjedzie w lewo, za ścianę z przełącznikiem. [13]
[13] |
[14] |
Szumowinę, która wejdzie Ci w drogę możesz wstępnie poczęstować paroma ciosami a potem pochwycić, przesunąć się z nią bliżej krawędzi i ... zepchnąć w dół, zapewniając jej twarde lądowanie (znajdujesz się już na sporej wysokości). Uważaj jednak bo czasami mętom udaje się wyrwać z uchwytu częstując Cię "łokietkiem" w nos. Potem biegnij w lewo. [14] Na drodze stanie Ci dwóch mętów - pobij ich, koncentrując się na tym uzbrojonym (pomarańczowy pasek nad głową). Na ścianie po lewej wisi apteczka. Potem przejdź przez drzwi, które widać za oprychami. [15]
[15] |
[16] |
Ostrożnie ! Tuż za nimi czai się kolejnych dwóch klientów. Poczekaj aż to oni przyjdą do Ciebie albo szybko wbiegnij między nich i biegnij kawałek dalej (aby nie zdążyli Cię pochwycić) a potem staw im czoła już w dogodniejszym miejscu. Pobij ich - możesz zrzucać ich na dół nie tylko chwytając/popychając, ale także częstując paroma kopniakami, kiedy nieopatrznie stanęli przy krawędzi. Potem ruszaj na prawo po kontenerach, które widzisz na obrazku. [16] Wespnij się na górę i załatw kolejnych dwóch zakapiorów, którzy pojawią się na wprost, a następnie skieruj się na prawo, do przełącznika znajdującego się na ścianie (na lewo za ścianą masz aptekę). [17]
[17] |
[18] |
Przerzuć wajchę i cierpliwi poczekaj na kontener, który podjedzie na wprost (po drugiej stronie stoi Jing). [18] Wskocz na kontener i ... czeka Cię trochę inna od dotychczasowych atrakcja. Na tym kontenerze, wiszącym wysoko w powietrzu, pojawi się wytatuowany mięśniak, którego będziesz musiał pokonać (defeat Tommy) , spychając go w przepaść aby przedostać się do Jinga. Zewrzecie się w żelaznym uścisku - przepychasz klienta szybko uderzając w lewy przycisk myszki (lpm) lub w prawy przycisk myszki (ppm) - w/g moich ustawień klawiatury. O tym, w który przycisk masz w danej chwili uderzać, informuje napis w lewym górnym rogu ekranu (niestety odnosi się on do domyślnych a nie moich ustawień sterowania). Kiedy zepchnąłeś już kolesia na samą krawędź, musisz go jeszcze tylko zrzucić z kontenera (napis "throw" w rogu ekranu) wciskając X (u mnie). [19]
[19] |
[20] |
Po zapasach zeskocz z kontenera na drugą stronę do Jinga. Ten nie będzie miał już sił otworzyć ostatnich drzwi i uciec. Z uśmiechem na ustach podejdź do frajera i przesłuchaj go (interrogate Jing) . Powie Ci gdzie możesz znaleźć Leelanda Shena (hangout w Heritage House w Chinatown). Na koniec aresztuj Jinga lub ... zrzuć go na dół :-D - wybór pozostawiam Tobie. Wyjdź drzwiami (locate exit) , których nie dał rady otworzyć ten słabeusz. [20]