Lokale (6) | Przestępstwa w True Crime New York City poradnik True Crime: New York City
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Rock band wrecking hotel - kolesie z Metalliki znowu demolują pokój hotelowy ;-). Liczba przestępców/kluczowi: 3/nie. Uzbrojenie oprychów: bejzbole. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: pałka, paralizator, pistolet. |
Sposób rozwiązania: zwykle gdy wyjmiesz "klamkę" szarpidrutom przechodzi ochota do dalszej demolki. Gdyby uciekli na korytarz (staraj się nie dopuścić do tego stając w drzwiach) goń ich i poplątaj im nogi prądem. Panienki towarzyszące rockmanom nie powinny być groźne.
Serial rapist in area - seryjny gwałciciel w okolicy. Liczba przestępców/kluczowi: 1/nie. Uzbrojenie oprychów: nie powinien mieć broni. Stopień trudności: 1. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: tonfa, paralizator. |
Sposób rozwiązania: no z taką mordą to się nie dziwię, że musi szukać seksu na siłę (porównanie z buldogiem jest jak najbardziej na miejscu ;-). Pobij zboczeńca lub zafunduj mu elektrowstrząsy blokując swoim ciałem drzwi wyjściowe. Raz zdarzyło mi się, iż uciekł na ulicę i porwał z niej wóz strażacki - to był dopiero pościg i jazda !
Shooting at local club - strzelanina w klubie. Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie. Uzbrojenie oprychów: broń palna. Stopień trudności: 3. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: paralizator, strzelba obezwładniająca, pistolet, pistolet maszynowy, "śrutówka". |
Sposób rozwiązania: uważaj na opryszków prowadzących ostrzał zza barów.
Store vandals - sklepowi wandale. Liczba przestępców/kluczowi: 3/nie. Uzbrojenie oprychów: kije bejzbolowe. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: tonfa, paralizator. |
Sposób rozwiązania: najszybciej spacyfikujesz tych chuliganów paralizatorem lub strzelbą obezwładniającą. Ale jeśli szkoda Ci amunicji na tych łobuzów użyj pały albo gołych pięści ...
Suspected drug lab - laboratorium wytwarzające "prochy". Liczba przestępców/kluczowi: 5/tak - jeden. Uzbrojenie oprychów: nie powinni mieć broni palnej. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: tak - ok.6 (chemikalia, narkotyki, osprzęt do ich wytwarzania, itp.) o łącznej wartości ok. 24 punktów kariery lub ok. 6.900 $. Przydatna broń: tonfa, paralizator, strzelba obezwładniająca. |
Sposób rozwiązania: wejdź do budynku, idź korytarzem i szybko zneutralizuj kolesia, który stoi na czatach przed drzwiami meliny (prądem lub rzutem tonfą zakończonym pobiciem). Na melinie zastaniesz kilku delikwentów. Staraj się nie używać broni palnej bo w pomieszczeniu są jakieś butle, które mogą wybuchnąć. Najpierw załatw jedynego kluczowego "leszcza" (prądem lub pałą) - powinien stać (a raczej ona - bo to babka), przy kuchence (możesz ją pochwycić i podsmażyć na palniku). Potem zajmij się resztą towarzystwa. Ewentualnie możesz postąpić w odwrotnej kolejności - stanąć w drzwiach i wyłapywać wszystkich próbujących uciec, a na końcu załatwić kluczową babkę. Po akcji pozbieraj wszystkie dowody przestepstwa, które znajdziesz w lokalu.
Violent vegetarian vandals - rozróba w fastfoodzie. Liczba przestępców/kluczowi: 3/nie. Uzbrojenie oprychów: kije bejzbolowe. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: tonfa, paralizator. |
Sposób rozwiązania: pomachaj odznaką, oddaj w powietrze strzał ostrzegawczy bądź po prostu wyciągnij sporych rozmiarów "gnata" a być może odbierzesz animusz rozrabiającym panienkom. Jeśli nie - potraktuj je prądem.
Waiters fighting over tip - kelnerzy bijący się o napiwek. Liczba przestępców/kluczowi: 2/nie. Uzbrojenie oprychów: tasaki. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: tonfa, paralizator. |
Sposób rozwiązania: kolesie mają narzędzia o ostrych krawędziach więc w bójkę z nimi wdajesz się na własne ryzyko - najlepiej jednak zafunduj im elektrowstrząsy.