Lokale (3) | Przestępstwa w True Crime New York City poradnik True Crime: New York City
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Disturbance at eatery - zakłócenie porządku w restauracji. Liczba przestępców/kluczowi: 2/nie. Uzbrojenie oprychów: nie powinni mieć broni, ewentualnie jakieś narzędzia czy "cuś". Stopień trudności: 1. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: pałka, paralizator. |
Sposób rozwiązania: pomachaj odznaką (albo wyjmij groźnie wyglądającego "gnata"), pobij lub potraktuj prądem łobuzerię, której nie przejdzie ochota do rozrabiania. Ustawiaj się tak aby blokować "leszczom" dostęp do drzwi wyjściowych aby nie nawiali z lokalu. Jeśli chcesz wykorzystaj w bójce nogi połamanych krzeseł czy stolików.
Domestic dispute - awantura domowa. Liczba przestępców/kluczowi: 2/nie. Uzbrojenie oprychów: mogą mieć jakieś narzędzia albo noże, bejzbole, itp.) - zwykle pani domu ma coś takiego w ręku ;-). Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: tonfa (pałka policyjna), paralizator. |
Sposób rozwiązania: wejdź do budynku i biegnij korytarzem do mieszkania z którego dochodzą odgłosy awantury. Wejdź do pomieszczenia, stań w drzwiach lub tuż przed nimi aby zablokować drogę ucieczki zwaśnionej parze, pomachaj odznaką. To z reguły facet, który najczęściej jest tutaj ofiarą przemocy domowej (maminsynek ;-), poddaje się - pani domu zwykle nie traci animuszu. Pochwyć ją aby wypuściła swoją broń z ręki. Pobij ją pałą lub potraktuj prądem i aresztuj. Jeśli któryś z kłócących się domowników ucieknie na korytarz najpierw biegnij za nim aby nie zwiał (rzuć się na niego, ciśnij w jego kierunku tonfą lub szybko poczęstuj prądem), a potem wróć do mieszkania i dokończ pacyfikację. Bijąc się możesz wykorzystać sprzęty z pokoju albo przypalić delikwenta na kuchence (na lewo od drzwi).
Double date gone wrong - awantura podczas podwójnej randki. Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie. Uzbrojenie oprychów: miedzy sobą walczą na pięści ale w końcu wyjmą "gnaty". Stopień trudności: 3. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: paralizator, strzelba obezwładniająca, pistolet, strzelba śrutowa. |
Sposób rozwiązania: pomachaj odznaką a potem potraktuj paralizatorem randkowiczów, poczynając od tych, którzy sięgną po broń. Możesz też obezwładnić ich z pomocą strzelby. Uważaj na bar obok, któryś z randkowiczów może się ukryć za nim.
Drug den - melina narkomanów. Liczba przestępców/kluczowi: 9/tak - jeden. Uzbrojenie oprychów: dwóch w środku może mieć "gnaty", reszta nie powinna mieć broni. Stopień trudności: 3. Dowody na miejscu przestępstwa: tak - ok. 3 (narkotyki, "osprzęt", skradzione portfele, itp.) o łącznej wartości ok.7 punktów kariery lub ok. 2400 $. Przydatna broń: paralizator, tonfa. |
Sposób rozwiązania: wejdź do budynku i szybko pobij/sparaliżuj prądem dwójkę nieuzbrojonych narkomanów, którzy wybiegną na Ciebie na korytarzu (blokuj im wyjście z budynku). Aresztuj ich a potem poszukaj mieszkania, w którym znajduje się rzeczona melina. W pokoju zastaniesz kilkoro ćpunów. Najpierw załatw jedynego kluczowego "leszcza" (prądem) - jeśli razem z kumplem zacznie do Ciebie strzelać możesz ukryć się za szafkami kuchennymi obok wejścia (pamiętaj, że możesz trafić na inaczej wyglądający lokal !). Potem zajmij się resztą towarzystwa (w tym dwójką w sypialni obok, zajrzyj również do łazienki) - podejrzani będą się ujawniać (tzn. pojawią się paski nad ich głowami) kiedy będziesz do nich podchodził. Na koniec pozbieraj wszystkie dowody przestepstwa, które znajdziesz w lokalu.
Drug-related assault - napaść powiązana z narkotykami. Liczba przestępców/kluczowi: 3/tak - wszyscy. Uzbrojenie oprychów: chyba nie mają broni, to tylko ćpuni. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie (ale 100 % pewności nie mam). Przydatna broń: tonfa, paralizator. |
Sposób rozwiązania: poszukaj mieszkania w budynku. Po otwarciu drzwi do niego przygotuj się na to, iż ćpuni w środku spróbują prysnąć na korytarz, a potem z budynku. Goń ich po korytarzu z paralizatorem w ręku, ciskaj pałką, rzucaj się na uciekających. Możesz też próbować otwierać drzwi do mieszkania, chwytać kolesi i pojedynczo wyciągać na korytarz a potem powtarzać tą operację aż ich wszystkich wyłapiesz, jednak jeśli chcesz zbadać pomieszczenie na okoliczność występowania dowodów rzeczowych, powinieneś ostatniego narkomana dorwać w pokoju, bo inaczej potem do niego nie wejdziesz.
Embezzling suspect in area - malwersant w okolicy. Liczba przestępców/kluczowi: 4/tak - wszyscy. Uzbrojenie oprychów: wyjmą "gnaty". Stopień trudności: 3. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: paralizator, strzelba obezwładniająca, pistolet, "śrutówka". |
Sposób rozwiązania: w lokalu (biuro jakiejś nieuczciwej firmy naciągającej klientów) znajdziesz nie jednego malwersanta ale czterech cwaniaków. Na pewno wyciągną "klamki" więc neutralizuj ich po kolei prądem lub strzałami w kończyny i aresztuj. Uważaj na krzątających się po biurze bezbronnych pracowników.