Rozdział "President's Club" - Misja 5 "Print Factory" | Misje główne poradnik True Crime: New York City
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Misja 5 "Print Factory"
Przydatna broń: strzelba śrutowa,karabin szturmowy np. AK-47, karabin wyborowy (jest pod koniec misji).
Przydatne umiejętności: dwu- lub czterokrotne powiększenie w trybie celowania precyzyjnego (zoom x2 lub x4).
Dotarłeś do drukarni. Na miejscu trwa już strzelanina ludzi "prezydenta" Granta (facet w garniturze w głębi) z oprychami lady Kobi czyli z Yakuzą. [1] W efektownym stylu wpadniesz do budynku przez dach lądując w samym środku tego piekła. Grant po chwili zmyje się pod pretekstem odstawienia w bezpieczne miejsce ciężarówki pełnej "Popa". Trzeba go aresztować (apprehend P. Grant) eliminując wszystkich bandytów, którzy zechcieliby nam w tym przeszkodzić.
[1] |
[2] |
Chowasz się za jakimiś paletami. Możesz sięgnąć po broń, którą masz za plecami - skuteczny karabinek AK-47. Powstań i zastrzel najpierw prezydenckiego zbira po prawej a potem dwóch gogusiów w garniturkach (Yakuza) po lewej. Tych ostatnich możesz albo zwyczajnie odstrzelić albo zafundować im drastyczniejszą śmierć, strzelając w drewniane podstawy walców, które widzisz koło nich - walce przetoczą się wówczas po nich robiąc z bandytów naleśniki. Przy drugim z walców znajdziesz pierwszy dowód przestępstwa - wielką pakę narkotyków a na ścianie na wprost Ciebie wisi apteczka. [2] Ruszaj na prawo, w głąb hali. Następnych dwóch klientów których zobaczysz klasycznie zastrzel, albo rozprasuj walcem, który jest na prawo od nich. [3] Potem pobiegnij w kierunku trupów.
[3] |
[4] |
Znajdziesz się w kolejnej hali pełnej maszyn drukarskich. Na lewo od wejścia na ścianie wisi apteczka. Ruszaj schodkami na prawo. [4] Zabij pojedynczego frajera, który wejdzie Ci w drogę a potem zasuwaj w głąb pomieszczenia poprzez labirynt maszyn. [5] Najpierw skręć w lewo.
[5] |
[6] |
Zastrzel chłoptasia chowającego się za maszyną, zabierz drugi dowód (walizkę) leżący za nim i wejdź po drabince, którą widzisz po prawej na maszynę drukarską. [6] Zejdź kolejną drabiną na drugą stronę, szybko obróć się w prawo i wyślij na tamten świat oprycha, który przyczaił się przy machinie. [7] Ostrożnie ruszaj przejściem koło niego dalej.
[7] |
[8] |
Stojąc w przejściu (tak aby nikt z lewej strony nie mógł do Ciebie strzelać) odeślij z kwitkiem dwóch cymbałów, którzy pojawią się po drugiej stronie maszyny drukarskiej na wprost Ciebie. Potem zrób krok do przodu i rozwal męta chowającego się po lewej (możesz strzelić w wybuchową beczkę, koło której baran przykucnął). Zabierz trzeci dowód przestępstwa leżący za nim a potem wejdź po drabince na maszynę na wprost. [8] Stojąc na maszynie będziesz już widział wyjście z tej hali - zejdź po drabince na drugą stronę drukarki i ruszaj do niego. [9]
[9] |
[10] |
Gdy zbliżysz się do owego wyjścia na pomoście po lewej (w następnym pomieszczeniu) na krótką chwilę pojawi się "prezydent" Grant, pokrzyknie na swoich ludzi i zwieje. Na ścianie przy wyjściu (po prawej) wisi apteka a obok w kącie widać też kolejny, czwarty dowód przestępstwa. Zabij kolesia, który ukrył się za paletą po lewej (w drugim pomieszczeniu). [10] Potem zasuwaj w jego kierunku ale ostrożnie. Na lewo i w głębi sali dojrzysz czterech oprychów - wyeliminuj najpierw tych dwóch bliżej i po prawej (chowających się za paletą) a potem wysuń w prawo i odstrzel ostatnich dwóch stojących w oddali. Jeszcze bardziej na lewo na regale znajdziesz ostatnią już kontrabandę. [11]
[11] |
[12] |
Potem ruszaj na drugi koniec pomieszczenia, w stronę tych dwóch bandytów który zastrzeliłeś na końcu. Skręć w lewo - na ścianie po prawej wisi apteka, za paletami i po lewej jest drabinka prowadząca na pomost, na którym pojawił się wcześniej Grant. [12] Wejdź po niej na górę. Ruszaj pomostem w lewo, po chwili skręć w prawo. Dojdziesz do drzwi - przejdź przez nie. [13]
[13] |
[14] |
Wyjdziesz na zewnątrz budynku. Grant stoi przy ciężarówce pełnej "Popa". Po chwili wskoczy do niej i spróbuje wyrwać się stąd. [14] Musisz zatrzymać jego pojazd (stop the truck) . Na wprost dojrzysz leżący na ziemi karabin wyborowy - możesz go wykorzystać (klawiszem odpowiedzialnym za precyzyjne celowanie patrzysz przez lunetę a widok przybliżasz/oddalasz klawiszami W /S ). Jeśli teraz masz w ręce AK-47 lub inny karabinek szturmowy to w sumie możesz sobie darować zabawę "snajperką". Używając trybu precyzyjnego celowania strzelaj w żółte beczki, koło których przejeżdża ciężarówka prowadzona przez Granta. Eksplozje powinny ją w końcu unieruchomić. Zatrzymać pojazd może pomogą Ci dwaj kolesie z Yakuzy, koło których nasz prezydent również przejeżdża - uważaj jednak aby nie zastrzelili chłoptasia, odstrzel ich kiedy Grant wyskoczy z pojazdu. Zacznie uciekać na prawo ale bez obawy - po chwili zrezygnuje i stanie na placu z prawej. Ruszaj do niego schodząc po drabince, którą widzisz na prawo i zasuwając do faceta przez plac trasą, którą przebył ciężarówką albo skróć sobie drogę i przejdź przez kładkę (koło drabinki) na prawo a potem zeskocz po skrzyniach na plac. [15]
[15] |
[16] |
Pora przesłuchać frajera (interrogate P. Grant) . Przyciśnięty zdradzi Ci, że Lionela Jonesa aka Benjamina (przywódcę syndykatu Prezydentów) znajdziesz w potężnym budynku Zen Empire Records. Aresztuj kapusia i odnajdź wyjście (locate exit) - jest na lewo od niego, w ścianie za skrzynią (będzie migać na zielono ). [16]