Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

True Crime: New York City - poradnik do gry

True Crime: New York City - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział "President's Club" - Misja 6 "Benjamin's Studios" | Misje główne poradnik True Crime: New York City

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 6 "Benjamin's Studios"

Przydatna broń: wszystko co znajdziesz w budynku podczas gry (miecze samurajskie, broń palna).

Przydatne umiejętności: sztuka walki mieczem (sword technique), kijem (staff technique).

Udaj się więc do wytwórni płytowej "prezydenta" Benjamina (locate Zen Empire Records) w południowym Midtown, niedaleko komendy głównej Policji. [1]

[1] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[1]

[2] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[2]

Po wejściu do budynku zostaniesz pochwycony przez zbirów Benjamina i przywiązany do krzesła (stracisz broń, którą miałeś przy sobie). Pojawi się wielki Murzyn, Lionel Jones aka Benjamin, aby samemu załatwić to czego jego ludzie do tej pory nie zdołali uczynić czyli zabić Cię. W chwili gdy uniesie swój samurajski miecz aby zapoznać Cię z jego ostrzejszym końcem, do pokoju wpadnie jeden z jego mętów z informacją, że jakiś nieproszony gość pojawił się na dachu budynku Zen Records (jak się później domyślisz z dalszej części gry była to lady Kobi, przywódczyni Yakuzy). [2] Masz szczęście, dobrotliwy czarnula odłoży Twoją śmierć na później ... Kiedy przestępcy opuszczą pomieszczenie uda Ci się wyzwolić z więzów. Pora odszukać Benjamina (locate Benjamin) . Wstań na nogi i rozbij dwa manekiny, które zobaczysz przed sobą aby zabrać broń, która spadnie na ziemię - jakąś pałkę. Drzwi na wprost będą zablokowane więc obróć się w prawo. Kucnij aby poruszać się cicho (bo to misja "skradankowa") i podejdź do biurka. Zabierz z niego jedyny dowód rzeczowy jaki znajdziesz na tym piętrze. Jeśli nie odpowiada Ci broń którą dzierżysz w ręku (pałka), możesz kopniakami zrzucić na ziemię płyty, które widzisz na ścianie po lewej i zabrać po jednej z nich do każdej ręki. Potem ruszaj do oszklonych drzwi na wprost Ciebie, prowadzących na balkon. [3]

[3] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[3]

[4] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[4]

Wyjdź nimi na zewnątrz i obróć się w lewo a potem wespnij się na gzyms. Ostrożnie ruszaj nim przed siebie. Za pierwszym oknem po lewej nikogo nie ma. [4] Za następnymi już widać bandytów Benjamina (na razie nie mają pojęcia, że bawisz się w akrobatę). Skradaj się od jednego okna do drugiego, przechodząc w momencie kiedy przestępca za oknem siedzący przy biurku na wprost szyby wstanie i pójdzie poszukać czegoś w szafce w głębi pokoju. Na gzymsie pozostały jakieś wiadra (pewnie po myciu okien) - pierwsze omiń z prawej (nie potrącając go bo narobisz hałasu !) a nad drugim, stojącym bardziej pośrodku gzymsu, przeskocz - pamiętaj, że kiedy kucasz również możesz skakać. Jeśli byłeś niezdarny i narobiłeś rabanu szybko schowaj się pomiędzy oknami - jest szansa, iż oprychy uspokoją się po chwili zaniepokojenia. [5] Przy ostatnich oknach uważaj na kręcącego się za nimi męta z bronią - przejdź pod oknami kiedy łach wyjdzie z pokoju.

[5] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[5]

[6] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[6]

Na końcu gzymsu skręć w lewo i wejdź drzwiami do pomieszczenia po którym spacerowała szumowina z giwerą. [6] Pod ścianą z prawej stoją miecze samurajskie - weź jeden, zamieniając go ze swoją pałką (płytami). Obok wisi apteczka ale nie powinna Ci być potrzebna w tej chwili. Ostrożnie (kucając) podkradnij się do bandyty, który teraz przystanął na korytarzu. Pochwyć go od tyłu i wykończ albo potnij kataną. Potem idź w prawo. [7]

[7] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[7]

[8] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[8]

Korytarz po kilku krokach skręca w lewo a jego środkiem przechadza się następny bandyta. Poczekaj na niego za winklem, a kiedy się odwróci i zacznie oddalać, podkradnij się do niego i wykończ jak poprzednika chwilę wcześniej. Szybko podnieś broń, którą upuścił na ziemię (lepsza broń palna niż jakiś majcher) i zastrzel dwóch frajerów, którzy pojawią się w głębi korytarza na wprost Ciebie. Następnie ruszaj do drzwi, które widzisz w oddali na końcu korytarza, zabierając po drodze broń trupom. [8] Znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym na lewo jest winda - wejdź do niej i zjedź na dół. [9]

[9] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[9]

[10] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[10]

W pomieszczeniu w którym wylądujesz idź do drzwi po lewej nie zawracając sobie głowy rzeczami leżącymi na stolikach pośrodku. [10] Wyjdziesz na korytarz. [11]

[11] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[11]

[12] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[12]

Na prawo jest pomieszczenie z jednym bandytą (zastrzel go kiedy wyciągnie broń), dowodem leżącym na szafce po prawej i apteczką na biurku pod oknem. [12] Korytarz skręca w lewo i kończy się drzwiami prowadzącymi do studia - wejdź do niego, poczekaj aż dwóch mętów wstanie od konsol i wyciągnie broń a wtedy zastrzel ich. Zabij także trzeciego, który pojawi się za szybą po prawej. Potem ruszaj do wejścia na wprost Ciebie, prowadzącego do pomieszczenia z instrumentami (w którym padł martwy ten ostatni zbir). [13]

[13] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[13]

[14] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[14]

Skręć w prawo i biegnij do drzwi. [14] Wybiegniesz na kolejny już korytarz. Jeśli pójdziesz w prawo, za pierwszym zakrętem (również w prawo) zobaczysz, zamknięte póki co, przejście prowadzące do wyjścia (exit) z budynku na dach. [15]

[15] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[15]

[16] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[16]

Po wyjściu na korytarz z pomieszczenia z instrumentami idź więc w lewo zabijając najpierw strażnika, którego zobaczysz przed sobą. [16] Idź korytarzem skręcając w prawo aż dojdziesz do kolejnego studia. Za przepierzeniem po prawej ukrywa się jedne oprych, za szybą na wprost jest kolejnych dwóch. [17]

[17] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[17]

[18] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[18]

Zabij najpierw tego z prawej podkradając się do niego od prawej. Potem wykończ tych dwóch pajaców w pomieszczeniu z konsolami i ruszaj do drzwi za nimi. Kolejny korytarz prowadzący w prawo ... [18] Idź do jego końca aż trafisz do małego pokoju z jednym strażnikiem (rozwal go) - na ścianie na prawo jest przełącznik otwierający zablokowane przejście, które widziałeś wcześniej (te z napisem "exit" na obrazku). Przerzuć wajchę, możesz też zabrać apteczkę i karabin AK-47, który znajdziesz w pobliżu. [19]

[19] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[19]

[20] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[20]

Teraz wracaj tą samą drogą jaką tu trafiłeś do odblokowanych już przejścia, które wskazuje napis "exit" (wyjście) -( patrz obrazek nr 15. Rozwal czterech bandziorów w pomieszczeniu za nim a potem biegnij do migających na zielono drzwi na wprost aby zakończyć tą misję. [20]