Misja "Redman gone wild" | Bonusy w True Crime poradnik True Crime: New York City
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Misja "Redman gone wild"
Przydatne umiejętności: samochodowe - "palenie gumy" (peelout), "dopalacz" (nitro boost), perfekcyjny skręt o 90 stopni (insta-turn).
Kiedy ukończysz całą grę (wynik 100 %), czyli przejdziesz wszystkie misje główne, wykonasz wszystkie zadania dodatkowe, poboczne dla informatorów, ukończysz wszystkie nielegalne wyścigi samochodowe i wygrasz wszystkie nielegalne walki a także oczyścisz całe miasto (20 okręgów) z przestępców, będziesz miał okazję rozegrać tą bonusową misję. Sterujesz w niej już nie Reedem ale Redmanem (to chyba jakiś hiphopowiec, sorry ale nie słucham tej muzy). Właściwie to zadanie powinno się nazywać "Redmana droga przez piekło" bo tylu w niej przeciwników, że głowa mała ;-) ... Misja zaczyna się kiedy odnajdziesz i dotrzesz (jeszcze jako Reed) do lokacji oznaczonej na mapie zielonym kwadratem (locate bonus mission ) - w Midtown N. Precinct, na skrzyżowaniu ulicy E 42nd St z Park Dr. [1] Jeśli wcześniej zapiszesz grę, to potem będziesz mógł rozegrać tą misję po następnym uruchomieniu gry, wybierając opcję "Bonus Mode" w menu głównym.
[1] |
[2] |
Już jako Redman musisz uciec z Manhattanu (escape from Manhattan) , z okręgu pierwszego na samym południu miasta gdzie zaczynasz grę, do okręgu Hell's Kitchen (kolejny zielony kwadrat na mapie i trójkąt takiego samego koloru na obwodzie kompasu). [2] Najpierw pokonaj w walce wręcz frajera obok siebie a potem ruszaj w stronę ulicy. [3]
[3] |
[4] |
Masz początkowo 3 minuty na dotarcie do miejsca docelowego ale oczywiście w takim czasie byś się nie wyrobił. Za każdego zabitego przeciwnika (a tym stanie się każdy mijany na ulicy przechodzień !) doliczane jest jednak dodatkowe 5 sekund i dostajesz również bonus +5 do stanu swojego zdrowia. W niebieskich okręgach, które co kilkanaście metrów będziesz widział na ulicy, znajdziesz wszelaką broń (pistolety, peemy, karabinki a nawet granatniki i miotacze ognia) oraz apteczki. Aby zabrać broń z okręgu wystarczy do niego wejść, jeśli przejedziesz przez niego samochodem to nie zabierzesz spluwy. Możesz także podnosić z ziemi broń przeciwników. Wsiadając do pojazdu wyrzucasz broń, którą masz w ręce, a z wozu nie możesz strzelać (bo przecież nie masz gnata). Na piechotę nie ma co iść bo byś szedł i szedł - pół dnia ;-). Staraj się jak najczęściej korzystać z samochodów - na początku misji jakieś stoją przy drodze. [4] Potem musisz rekwirować transport oponentom. Czekaj aż któraś z bryk zatrzyma się przy Tobie a kierowca wysiądzie - zastrzel go szybko i piorunem wsiadaj do jego samochodu. Staraj się jednak korzystać z tych pojazdów, które stanęły przodem do kierunku Twojej podróży, bo jeśli będziesz musiał zawracać to Twój wózek może podczas tego manewru bardzo ucierpieć od ognia świrów wokoło. Podróżuj samochodem - często używając "dopalacza" aby zasuwać z maksymalną prędkością - gdy masz ponad minutę czasu, zbytnio nie zawracając sobie wówczas głowy szalonymi przechodniami. [5] Kiedy zostało kilkanaście sekund wyskakuj z bryki, chwytaj szybko jakąś broń i idź kawałek ulicą, eliminując wrogów i nabijając sobie w ten sposób czas. Gdy znowu jest go więcej jak minuta ponownie możesz rozejrzeć się za transportem. Kiedy idziesz uważaj na jeżdżące wokół Ciebie samochody (szczególnie te z tyłu) - zygzakuj i odbijaj w bok gdy jadą na Ciebie, a kiedy nie ma już na to czasu możesz podskoczyć, a nuż Cię nie rozjadą. Strzelaj do nich używając autocelowania, choć gdy widzisz tył wozu ze zbiornikiem paliwa możesz przymierzyć dokładnie by spowodować eksplozję.
Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie