Rozdział "Magdalena Cartel" - Misja 3 "Safe House" | Misje główne w True Crime poradnik True Crime: New York City
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Misja 3 "Safe House"
Przydatna broń: pistolet, peem, "śrutówka", granatnik RPG (znaleziony w budynku pod koniec misji).
Zanim udasz się do Ray'a skontaktuje się z Tobą (telefonicznie) Twój stary siedzący w pierdlu. [1]
[1] |
[2] |
Od tej chwili będzie on jednym z Twoich informatorów (pseudo King) - miejsce (więzienie), w którym przebywa wskazuje na mapie pomarańczowy kwadrat z literą K w środku. [2] Zawsze możesz udać się do takiego informatora aby wykonać dla niego jakąś dodatkową (poboczną) misję - w nagrodę za wykonanie takiego zadania z reguły dostaniesz kasę ale ważniejszym profitem może być zdobycie informacji, której nie udało Ci się uzyskać wykonując misję główną. Przykładowo - jeśli nawaliłeś w jednym z głównych zadań źle przesłuchując bossa na jego końcu, możesz albo powtórzyć taką misję, albo udać się właśnie do informatora i spełnić jego prośbę (zrealizować misję poboczną) - w nagrodę dowiesz się tego, czego nie udało Ci się wyciągnąć od bossa z zadania głównego. Wróćmy do Rey'a - najpierw zlokalizuj jego kryjówkę (locate safe house) . Rey, wraz z kumplami, ogląda w niej mecz w telewizorni (nasz koleś to ten drugi klient od lewej). [3]
[3] |
[4] |
Po Twoim dosyć efektownym wejściu do owej meliny zacznie się akcja. Pierwszy cel - zaaresztować uciekającego Rey'a (apprehend Rey) . Na dobry początek rozwal - chowając się za kanapą - trzech jego kumpli, potem ruszaj za zbiegiem. [4] Uważaj bo zwiewając kolo przystaje, czeka na Ciebie i strzela - możesz mu się odgryzać ale nie zabijaj go. W kuchni obok znajdziesz dowód popełnienia przestępstwa. Drugi materiał dowodowy znajduje się w pomieszczeniu za kuchnią - rozwal najpierw zbira, który się z tego pokoju ostrzeliwuje (strzelaj wychylając się zza framugi). [5]
[5] |
[6] |
Wyjdź na korytarz i zastrzel kolejnego bandziora. Za nim, w pomieszczeniu po prawej, znajdziesz kolejny materiał dowodowy i apteczkę. [6] Idź w lewo (nie zgubisz się, jest tylko jedna droga prowadząca do celu). Zabij, strzelając przez dziurę w ścianie zasłoniętą deskami, frajera po drugiej stronie. [7] Koło niego są schody prowadzące na górę - wejdź po nich wysyłając na tamten świat kolejnego zakapiora, który pojawi się u szczytu schodów.
[7] |
[8] |
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie