Rozdział "Palermo Mob" - Misja 5 "Bad Accounting" | Misje główne w True Crime poradnik True Crime: New York City
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Misja 5 "Bad Accounting"
Przydatna broń: paralizator elektryczny, strzelba śrutowa.
Udaj się do biura Tony'ego (księgowego Vincenta Tuzziego) w Soho (locate loans office) . [1]
[1] |
[2] |
Ukryty za fotelem podsłuchasz, że ten stary lubieżnik zajęty jest doglądaniem kasy Vinca i nie ma czasu dla swojej młodej i gorącej laseczki. [2] Pora przeczesać biuro Tony'ego (infiltrate office) - to misja "skradankowa", chociaż jeśli nie masz skrupułów możesz zamienić ją w zwykłą strzelaninę. Na biurku w pomieszczeniu, w którym zaczynasz grę znajdziesz pierwszy z dowodów przestępstwa. Zabierz go i ruszaj w głąb biura. [3]
[3] |
[4] |
Przebiegnij pochylony obok pierwszego pracownika w białej koszuli stojącego przy regale. Najlepiej takich gości nie tykać aby nie dostawać złych punktów (a takie otrzymasz nawet jeśli zakradniesz się do faceta od tyłu, pochwycisz i zneutralizujesz duszeniem nie zabijając; podobnie jeśli potraktujesz go paralizatorem). Dobre punkty za nokautowanie takich kolesiów-pracowników biura dostaniesz tylko jeśli Cię zauważą (i pojawią się nad ich głowami żółte paski) ale wtedy nici z zaskoczenia pozostałych delikwentów, w tym znacznie groźniejszych zbirów z bronią patrolujących inne pomieszczenia. Niektórzy z tych pracowników w białych koszulach kręcą się jakby mieli owsiki ;-) - a to podchodzą do regałów, a to siadają za biurkami. Skradaj się więc obok nich kiedy są zajęci jedną z tych czynności. Możesz też ukrywać się w boksach - stanowiskach pracy przed ich wzrokiem cały czas rozglądając się także za dowodami przestępstwa. [4] Miń kolesia siedzącego za biurkiem po lewej i drugiego stojącego trochę dalej przy regale a potem skręć w prawo. [5]
[5] |
[6] |
Przekradnij się obok następnego pracoholika kręcącego się pomiędzy regałem a biurkiem, uważając jednocześnie także na oprychów z bronią patrolujących następne pomieszczenie. [6] Ukrywając się przy ścianie (uważaj aby nie zauważył Cię pracownik, którego wcześniej minąłeś !) i ustawiając kamerę myszką tak aby widzieć następne pomieszczenie z bandziorami, poczekaj aż ci ostatni odwrócą się plecami i ruszą w głąb sali. [7]
[7] |
[8] |
Wtedy ruszaj pochylony za nimi i potraktuj jednego po drugim paralizatorem elektrycznym a potem zakuwaj w kajdanki - w sumie po sali kręci się trzech zakapiorów. [8] Zasuwaj dalej. Miń kolejnego pracusia w następnym pomieszczeniu. [9]
[9] |
[10] |
Skręć w prawo i ostrożnie przekradnij się koło kolejnego pana w białej koszuli. [10] Dojdziesz do pokoju, w którym czterech bandytów przesiaduje wygodnie w fotelach (siedzą w nich jeśli nie zostałeś do tej pory przez nikogo wykryty). Dwóch klientów siedzi po prawej oglądając TV a następna dwójka grzeje się w głębi przed kominkiem. Paralizatorem ich (póki siedzą w fotelach) nie załatwisz ale możesz podkradać się do nich od tyłu i - wciskając klawisz odpowiedzialny za chwytanie przeciwnika - nokautować pojedynczymi ciosami (które Reed wykona automatycznie). Załatwiaj ich tak, poczynając od pana skrajnie po prawej. Alternatywnie możesz też podkraść się do biurka stojącego pośrodku pokoju, podnieść z ziemi leżącą za nim strzelbę automatyczną i dokonać zwykłej jatki. [11]
[11] |
[12] |
Ja wybrałem pierwszą, cichą metodę. Jeśli chodzi o klientów grzejących się przed kominkiem to najpierw załatw tego po lewej a kiedy drugi zacznie się podnosić z fotela potraktuj go prądem z paralizatora. Potem ruszaj do windy, którą widzisz za nim (na ścianie obok windy, pod obrazem wisi apteczka). [12] Zjedź na dół do piwnicy. Trafisz do pierwszego pomieszczenia z ciężkimi ni to sejfami, które można przesuwać na boki podchodząc do nich i kręcąc kółkami, które znajdują się na przednich ścianach "sejfów". Podejdź po cichu do pierwszego takiego bloku za chłoptasiem w garniturku, który stanął sobie dosyć nieostrożnie pomiędzy "sejfami" i przekręć kółko - zafundujesz facetowi drastyczną śmierć (zostanie sprasowany). [13]
[13] |
[14] |
Pokombinuj trochę przesuwając poszczególne "sejfy" na boki - za którymś z tych bloków jest przejście do drugiego pomieszczenia. W nim załatw drugiego delikwenta - potraktuj go podobnie jak poprzednika (prasowanko). [14] Poprzesuwaj sejfy aby przedostać się do następnej sali. Kręcącego się po niej goryla załatw paralizatorem. [15]
[15] |
[16] |
Pana stojącego w wejściu do ostatniej już salki zastrzel "przylepiając się" wcześniej do sejfu i wychylając w lewo. [16] Odsłoń przejście znajdujące się na prawej ścianie tego pomieszczenia przesuwając w lewo sejf (ten skrajnie z prawej oczywiście). [17]
[17] |
[18] |
Ruszaj dalej tym przejściem. Wychyl się w lewo i zastrzel ochroniarza stojącego przed drzwiami na wprost. Potem podbiegnij do nich i otwórz je używając zamontowanego na nich skanera. [18] Wejdziesz do sali w której przebywa, w otoczeniu swoich czterech ochroniarzy, stary Tony. Dziadek ucieknie w głąb pomieszczenia i schowa się po lewej. Wykorzystując jako osłonę górki forsy (OMG, ale tego tu jest !) wystrzelaj jego goryli chowających się za biurkami - najlepiej użyć strzelby śrutowej. Z biurek zabieraj leżące na nich dowody przestępstwa - podrobione pieniądze (są cztery paczuszki). [19]
[19] |
[20] |
Na koniec, znanym Ci już sposobem, przesłuchaj Tony'ego (interrogate Tony) - chłopina posika się w spodnie podczas przesłuchania ;-). Wyciągniesz od niego informację, iż Vincent poszedł na miejsce budowy - Tuzzi stawia w Nowym Jorku jakąś wieżę (replikę wieży w Pizie ?) Aresztuj dziadka i wyjdź na zewnątrz wyjściem, które widzisz na prawo od niego (locate exit) . [20]