Etap 7- Forsaken Dungeons (1) | Opis przejścia Trine Trine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Etap 7: Forsaken Dungeons
Po przejęciu kontroli nad bohaterem tradycyjnie kierujemy się w prawą stronę. W ten sposób docieramy do wysokiej ściany, zabudowanej deskami u góry. Przebij się przez nie wyczarowaną skrzynia, poczym wskocz po niej na wyższy poziom.
Znajdziesz tam obrotowe koło i miotacze ognia. Nim rozpoczniesz platformowe akrobacje, zgarnij miksturkę zza skrzyni. Kolejne natomiast znajdują się za obrotowym kołem. Dotrzesz tam łapiąc się go liną złodziejki.
Kolejną znajdziesz po prawej nad miejscem, z którego wydostają się ogniste kulę (możesz tam dotrzeć tworząc wieżę z wyczarowanych skrzyń). Aby móc kontynuować przygodę, zeskocz na dół do ognistego szkieletu.
Mijając go dotrzesz do morderczej cieczy. Pokonaj ją skacząc na czasową platformę, jednocześnie uważając na ogniste kule. Po przeciwnej stronie kwasu zaliczysz punkt kontrolny #1.
Kontynuując drogę dotrzesz do miejsca oświetlonego przez reflektory. Znajdziesz tam ukryte mikstury u góry pomieszczenia. Na pierwszą platformę po lewej wskoczysz z wieży czarodzieja. Po kolejną, o prawej, musisz przeskoczyć po czterech wąskich belkach.
Kolejne pomieszczenie to kolejne pułapki. Tym raz będą to ogniste kule wystrzeliwane z sufity oraz zapadnie strącające kolczaste kule. Uruchom je z daleka wyczarowując nad nimi skrzynię. Gdy kule upadną na ziemię, możesz się ich pozbyć przenosząc je telekinezą. Po drugiej stronie lokacji wpadniesz do wody. Do pokonania będziesz mieć krótki odcinek zalanego korytarza.
Gdy wydostaniesz się w wody załatw szkielet z tarczą i przełącz lewarek, uruchamiając skalna windę po lewej. Wskocz na nią będąc wojownikiem i wyjedź na górę osłaniając się od ognistych kul, atakujących z dwóch stron naprzemiennie (nie zapomnij również o okolicznych miksturkach rozlokowanych na bocznych półkach).
Na szczycie znajdziesz punkt kontrolny #2 oraz armię szkieletów do zwalczenia. Przeskakując do prawego korytarza na szczycie, drogę odetną Ci kolczaste kule na łańcuchach. Pokonasz je telekinezą przenosząc nad głową czarodzieja.
Pokonując wspomniany korytarz, tuż za kulami, znajdziesz kolejną ukrytą miksturkę (we wnęce pod sufitem). Aby ją dosięgnąć musisz zbudować wieżę ze skrzyń, poczym przesunąć kamienny blok odsłaniając tym samym otwór pozwalający na wskoczenie do wnętrza schowka. |
Idąc dalej dotrzesz do punktu kontrolnego #3. Gdy go aktywujesz zeskocz na dół pomiędzy kolcami. Znajdziesz tam lewarek - przełącz go i stocz bój z kilkoma szkieletami.
Następnie udaj się w lewo, aby zdobyć kolejną miksturę i wydostać się ponownie na górę (uważaj na ognista kulę wystrzeliwaną obok flaszeczki).
Daleki skok wymagany do pokonania przepaści obok punktu kontrolnego umożliwi Ci obrotowe koło zlokalizowane tuż nad nim. Złap się go liną i za jego pomocą wyjedź na górę, do ukrytego pomieszczenia. Znajdziesz tam kolejne dwie mikstury.