Etap 11- Ruins of the Perished (1) | Opis przejścia Trine Trine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Etap 11: Ruins of the Perished
Po przejęciu kontroli nad bohaterska trojka skieruj się w lewą stronę. Znajdziesz tam pierwsza miksturę ukrytą na ruinach (dosięgniesz ja tworząc wieżę).
Po jej zgarnięciu skieruj się w prawo, a dotrzesz do pierwszego wilczego dołu. Pokonaj go łapiąc się liną ruchomej platformy, lecz najpierw zeskocz na dół po kolejną flaszeczkę.
Pokonując wysuwające się kolce (na ruchomej platformie) zauważ, że na dole po prawej stronie (obok kolców) ukryta jest kolejna mikstura. Zdobędziesz ją wysuwając wcześniej skalny blok telekinezą czarodzieja. Kontynuując wyprawę dotrzesz na drewniane rusztowanie i zbiornik wodny. Nim zanurkujesz, zbierz okoliczne mikstury korzystając z liny złodziejki.
Płynąc od wodą zbierz pierwszą miksturę z dna, następnie skieruj się w prawo. Znajdziesz tam trzy wyjścia z wody. Pierwszy zaprowadzi Cię wyłącznie do punktu kontrolnego #1. Aktywuj go i ponownie wskocz do wody.
Teraz skieruj się do drugiego wyjścia, osłanianego przez wysuwane kolce (wcześniej możesz zgarnąć ukryte mikstury za fragmentami ruin - znajdziesz je pomiędzy kolczastymi kulami).
Korzystając z drugiego wyjścia z wody odblokuj sobie trzecie, będące za ściana. Uczynisz to wyczarowując skrzynię nad stertą desek.
Nim skierujesz się do właśnie odblokowanego, trzeciego wyjścia z wody, stwórz sobie wieże ze skrzyń (jedną wbij na kolce po lewej). Wskocz po nich na górną półkę po lewej. Znajdziesz tam mikstury i skrzynię z artefaktem - Amulet of Fortitude.
Teraz już możesz skorzystać z trzeciego wyjścia z wody. Znajdziesz tam złożone, czasowe platformy i dwa przyciski wysuwające je. Będzie to łamigłówka, gdyż każdy z przycisków wysuwa którąś z platform, a kolejną chowa. Najlepiej stanąć raz na pierwszej i raz na drugiej, a następnie wybudować wieżę czarodziejem, ignorując tym samym pierwszą z platform.
Możesz również spenetrować skalne półki u góry po lewej. Wskoczysz na nie budując wieże z czterech skrzyń.
Kolejne pomieszczenie wymagać będzie od Ciebie sprawności złodziejką w połączeniu ze zdolnościami czarodzieja - musisz wprawić w ruch obrotowy mechanizm telekinezą i wbiec po nim na półkę u góry po prawej. Znajdziesz tam flaszkę.
Zeskakując na dół zaliczysz punkt kontrolny #2. Tuż nad nim znajdziesz skalną kulę zablokowaną deskami. Wysadź je ognistą strzałą złodziejki, a ta spadając na dół odblokuje Ci wejście do wody, jak również strąci miksturkę. Wskocz do wody by zebrać strąconą flaszkę, poczym wypłyń po drugiej stronie.
Przepchnij drewnianą skrzynie dryfującą po tafli wody na prawą stronę i wskocz po niej na skały. |
Dotrzesz w ten sposób do wymagającego fragmentu rozgrywki, o ile chcesz zebrać wszystkie miksturki. Znajdować się tam będzie drewniany pal przymocowany do obrotowego mechanizmu. Wpraw go telekinezą maksymalnie w ruch (stojąc na nim), poczym przełącz się na złodziejkę i wskocz, biegnąc po nim, na skalną półkę u samej góry lokacji.
Przedostanie się dalej to czysta formalność. Wystarczy poczekać, aż otworzą się wszystkie czasowe platformy i wskoczyć po nich na górę. Wchodząc w pierwsze ruiny dojdzie do zasadzki na naszej trojce. Wybierz wojownika (najlepiej z młotem) i rozpraw się z grupą szkieletów (atakujących z dwóch stron).
Gdy wszyscy zginą wyjdź na zewnątrz pod drugiej stronie. Znajdziesz tam miksturę nad wyjściem i punkt kontrolny #3. Kontynuując przygodę przeskocz nad kolcami złodziejką.
Po drugiej stronie znajdziesz coś na kształt zrujnowanej, kamiennej altany. Wskocz do jej wnętrza. Znajdziesz tam ukryte (niewidoczne) mikstury. Nieco dalej znów czeka Cię łamigłówka, tym razem z trzema przełącznikami.