Etap 11- Ruins of the Perished (2) | Opis przejścia Trine Trine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
W pierwszej kolejności przełącz je w taki sposób (metoda prób i błędów jest niezastąpiona), by móc dostać się na górna półkę po lewej stronie (mikstura), dopiero później skieruj się do wyjścia po prawej. |
Na górze, skacząc o drewnianych półkach zbierz mikstury nad przejściem, poczym skieruj się w stronę wody.
Zanurkuj, a mniej więcej w połowie sadzawki, pod drewnianym rusztowaniem, znajdziesz miksturę. Na samym rusztowaniu znajduje się za to punkt kontrolny #4.
Aby móc wydostać się z tej lokacji, musisz przetransportować dwie beczki z lewej strony sadzawki, na prawą (oczywiście przy pomocy telekinezy czarodzieja). Następnie wyczaruj na nich platformę i wskocz z niej na skały po prawej. Dotrzesz w ten sposób do punkty kontrolnego #5.
Tuż za nim, w dolnej części lokacji czaić się będzie mini boss ze słabym punktem na plecach. Możesz go jednak zabić z góry, strzelając złodziejką (i unikając tym samym bezpośredniej konfrontacji).
Aby wydostać się z tego miejsca wbij w kolce po prawej skrzynie i wskocz po niej na górę. |
Następnie spójrz w lewo. Zobaczysz tam dwie mikstury ukryte na dwóch skalnych półkach (nad areną walki). Pierwszą zdobędziesz budując do niej wieże z platformą, a druga znajduje się na drewnianej skrzyni. Podnieś ją telekinezą czarodzieja i strąć na dół (możliwe jest również wskoczenie tam od strony punkty kontrolnego).
Po wyjściu z miejsca walki aktywujesz punkt kontrolny #6. |
Tuż za nim znajdziesz długi, drewniany most. Pokonaj go zarówno górą, jak i dołem, by zebrać wszystkie mikstury (uważając przy tym na sporą liczbę strzelających szkieletów).
Jedną z mikstur, pod drugim odcinkiem górnej kładki, skrzętnie ukryto w morderczej wodzie (miejsce wskazane przez strzałkę). Zdobądź ją narażając się na utratę odrobiny zdrowia. |
Nie zapomnij również o miksturze maksymalnie po prawej, u dołu. Dotrzesz do niej wyczarowując platformę.
Nieco dalej wejdziesz do ruin. Pokonaj je wspinając się do góry. Ponadto, nie zapomnij o miksturze u góry, po lewej (wyczaruj do niej platformę).
Kierując się w prawo zaliczysz punkt kontrolny #7. A tuż za nim znajdziesz kolejny, ruchomy pal. Nim rozpoczniesz z nim zabawę (umożliwiającą Ci zdobycie artefaktu - Red Masterstone), rozpraw się ze spora liczbą szkieletów.
Zdobycie sekretu, ukrytego na skalnej półce nad drewnianym palem odbywa się na tych samych zasadach, co zdobycie miksturek w połowie etapu. Rozhuśtaj pal stojąc na nim, poczym wbiegnij na górę.
Teraz wystarcz już tylko wskoczyć na ruiny po lewej (z huśtającego się pala), a następnie skierować na górę skacząc po czasowych platformach. Wyjście z etapu znajdziesz na szczycie schodów.