Etap 12- Heartland Mines (2) | Opis przejścia Trine Trine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Teraz już możesz udać się w prawą stronę, do kolejnej jaskini. |
Znajdziesz tam kilka kół zębatych. Możesz pokonać je górą, wyczarowując platformy, lub też skakać szybko z jednej na drogą (niemożliwe jest utrzymanie na nich równowagi). Pamiętaj jednak, by zajrzeć na dolne półki. Znajdziesz tam dwie mikstury, zarówno po lewej, jak i prawej stronie. Przy wyjściu z lokacji aktywujesz punkt kontrolny #4.
Wychodząc z małej jaskini do bardziej otwartej przestrzeni, częściowo wypełnionej lawą, czeka Cię trochę kombinowania. W pierwszej kolejności musisz przyciągnąć maksymalnie do siebie oddalony wózek, następnie włożyć na niego fragment zerwanego mostu - a wszystko to czarodziejem i jego telekinezą. W ten sposób dostaniesz się na środek lokacji do skrzyni z nową zdolnością dla maga i punktem kontrolnym #5.
Od tego momentu będziesz wstanie wyczarowywać lewitujące trójkąty. Jeśli posiadasz zaoszczędzone punkty doświadczenia, ulepsz tą zdolność, w ten sposób powstałe trójkąty będą drewniane, umożliwiając złodziejce łapanie się ich za pomocą liny - chyba nie muszę mówić jak bardzo pomocne może się to okazać.
Z platformy ze skrzynią zerknij w górny lewy narożnik lokacji - znajdziesz tam ukrytą półkę z dwoma miksturami. Aby się tam dostać wyczaruj trójkąt mniej więcej w połowie drogi, a następnie wskocz na niego złodziejką. Resztę drogi pokonasz łapiąc się liną drewnianego drążka nad miejsce docelowym.
Aby przejść w prawo do wyjścia, przepchnij wózek maksymalnie w prawo, poczym wyczaruj w powietrzu trójkąt i z jego poziomu wskocz do wyjścia. Pamiętaj jednak, że pod nim ukryta jest kolejna drewniana platforma, a na niej znajdują się drogocenne mikstury. Dotrzesz do nich również po trójkącie. |
Przeskoczywszy na drewniane stopnie po prawej, będziesz wstanie wspiąć się po nich na górę i wejść do "zamkniętej" jaskini. Znajdziesz tam sporo mikstur, jednak te znajdować się będą na górze, na dających się zniszczyć deskach (przez co możliwe jest, że upadną na dół i będziesz musiał pofatygować się za nimi). W okolicy zaatakuje Cię ponadto spora liczba szkieletów. Jedna z mikstur będzie na skale po prawej. Aby ja dosięgnąć, wystarczy, że zniszczyć blokujące ją deski, a ta sama upadnie w Twoim kierunku (prawe zdjęcie).
Wchodząc na sam szczyt, w pierwszej kolejności skieruj się w lewo. Znajdziesz tam ukrytą skalną wnękę z kilkoma miksturami. Dostaniesz się do nich budując wysoką wieżę z kładką na szczycie. Po prawej zaś ulokowany został punkt kontrolny #6. Znajduje się on obok przepaści, i aby ją pokonać, musisz wybrać czarodzieja i przywołać do siebie oddaloną, ruchomą platformę. Wskocz na nią i powtórz czynność, tym razem kierując mechanizm w prawo. W ten sposób dotrzesz do wyjścia.
Nim z niego skorzystasz zauważ, że pod nim ukryta została mała półka ze skrzynią i miksturą. Zjedź tam, by zdobyć artefakt Pedant of the Guardian. Dopiero wówczas możesz skierować się do "zamkniętej" jaskini.
Teraz wystarczy już tylko wskoczyć na górę po drewnianych półkach i skierować się do wyjścia, pokonując dłuższą prostą na prawo.