Etap 1- Astral Academy | Opis przejścia Trine Trine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Etap 1: Astral Academy
Grę rozpoczynamy od zabawy złodziejką. Jej unikatowymi zdolnościami są: hak z liną, pozwalający graczowi dostać się do bardziej oddalonych, i przez to mniej dostępnych, miejsc oraz łuk umożliwiający walkę na dystans.
Po przeskoczeniu pierwszej podwieszonej półki, będziemy zmuszeni skorzystać ze wspomnianego haka. Naprowadzamy celownik na deski podwieszone nad dołem uniemożliwiającym dalszą wędrówkę i odpalamy zdolność. W ten sposób zawiśniemy na linie. Rozhuśtaj się i przeskocz na balkon budynku. Następnie wejdź do jego wnętrza.
Jedyną przeszkodą jaką napotkasz pokonując korytarz będą odcinające Ci drogę tasaki. Aby wydostać się z pułapki, raz jeszcze skorzystaj z unikatowej zdolności. Gdy tego dokonasz, skieruj się przed siebie, aż dotrzesz do skarbca. Następnie otwórz skrzynię i obejrzyj scenkę przerywnikową.
Po jej zakończeniu przejmiesz ster nad czarodziejem. Ten z kolei jest wstanie przenosić skrzynie za pomocą telekinezy, jak również samemu tworzyć obiekty.
Gdy będziesz mógł sterować, skieruj się przed siebie do pobliskiego budynku.
Wewnątrz, w pierwszym odwiedzonym pomieszczeniu, musisz poprzestawiać znajdujące się tam skrzynie, by móc wskoczyć na położone wyżej platformy. Na powyższych zdjęciach znajduje się układ początkowy oraz ten, który powinien zostać ułożony przez Ciebie.
By móc odwiedzić wszystkie półki i zebrać wszystkie miksturki, będziesz zmuszony skorzystać z telekinezy, by strącić znajdujący się tam pomost. |
W kolejnym pomieszczeniu wymagane będzie wyczarowanie skrzyni (rysujemy kwadrat w powietrzu) i umieszczenie jej na jednej z zapadni, a następnie samemu ustawienie się na drugiej. W ten oto sposób dalsza droga będzie odblokowana.
Nim z niej skorzystasz (docierając podobnie jak złodziejką do skrzyni z artefaktem), możesz splądrować powyższe półki, aby zebrać ukryte tam miksturki. Dokonujemy tego skacząc po platformowej wadze. Aby móc skoczyć wyżej (w celu dostania się do ostatniej mikstury wysoko po prawej stronie), ustaw się na prawej szali i zrzuć skrzynie na lewą (wyczarowując ją wysoko nad platformą). W ten sposób siła przeciążenia wyrzuci Cię w powietrze (ale nie zapomnij o podskoku). Możliwe jest również zastosowanie telekinezy i pokierowanie prawej szali w kierunku mikstury (bez konieczności wykonywania dalekiego skoku).
Ostatnim bohaterem jest wojownik. Jego umiejętności to walka mieczem i osłona tarczą (to głównie nim będziesz walczyć z przeciwnikami).
Zabawę rozpoczynamy od przesunięcia skrzyni w prawo i wskoczenia po niej na wyższa półkę. Stojąc na górze zepchnij znajdujący się tam kamienny blok na deski po prawej. W ten sposób zniszczysz je i dostaniesz się do mikstury ukrytej na dnie. Wyjście z pomieszczenia zablokowano kolejnymi deskami - potraktuj je mieczem.
Trafiając do następnej lokacji, przed przystąpieniem do "uwalniania" znajdującej się tam pochylni, zbierz dwie mikstury ukryte na drewnianych belkach, tuż nad wejściem. Tę położoną niżej strącisz rozwalając deski, na których stoi (podskocz i uderz mieczem), wyższą strąć wbiegając na pochylnię i przecinając linę. W ten sposób odblokujesz przywiązany ciężarek, który opadając na dół uderzy w interesującą nas flaszeczkę (teraz wystarczy podnieść ją z ziemi). |
Teraz zeskocz poniżej głównego poziomu i przetnij znajdującą się tam linę. Spowoduje to odblokowanie pochylni (w okolicy ukryte są również miksturki: na dole po prawej i od pochylnią).
Kolejne drzwi doprowadzą nas do skarbca i pozostałych bohaterów. Zadziałaj na skrzyni, aby w ten sposób zakończyć etap. |