Etap 12- Heartland Mines (1) | Opis przejścia Trine Trine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Etap 12: Heartland Mines
Przejmując kontrole nad bohaterami w pierwszej kolejności skieruj się w lewo. Znajdziesz tam pierwszą miksturę na drewnianej konstrukcji.
Idąc w prawo dotrzesz do drewnianej windy i wielkiego koła zębatego. Nim zjedziesz na dół wskocz na koło, a zostaniesz przetransportowany do ukrytej mikstury.
Zjeżdżając na dół rozglądaj się na boki. Po prawej stronie znajdziesz mikstury. Zdobędziesz je złodziejką korzystając z liny (już na samym początku przejażdżki; kolejne będą czekać na dole, podobnie jak spora liczba szkieletów). Lądując na "dnie" aktywujesz punkt kontrolny #1. Na prawo od niego, u góry (na drewnianej belce) znajdziesz kolejną flaszkę.
To jednak wciąż nie wszystkie. Następną ulokowano po lewej, obok pierwszego przełącznika (zasłoniętego belkami, które powinieneś wtrącić na niego, w ten sposób go aktywując). Drugi przełącznik, niezbędny do otwarcia przejścia, znajduje się po prawej, obok kraty. Wciśnij go i odblokuj przejście.
Nim z niego skorzystasz, zniszcz deski na lewo od prawego przełącznika i wskocz pod drewniane rusztowanie złodziejką. Korzystając z liny dosięgniesz kolejny przedmiot. Teraz już możesz przejść przez świeżo otwarte przejście i aktywować punkt kontrolny #2.
Tuż za nim znajdziesz drewniana kładkę. Pokonaj ja skacząc po belkach nad nią, znajdziesz tam bowiem miksturę.
Tuż za kładką znajdować się będzie przepaść. Przeskocz ją i podążaj w górę wzniesienia. W trakcie drogi na górę w Twoim kierunku stoczą się trzy kolczaste kule. Możesz je ominąć wracając do przepaści i przeskakując na drugą stronę, lub złapać się złodziejką drewnianego sklepienia i podciągnąć do góry.
Gdy zagrożenie minie rozpocznij wspinaczkę po drewnianych półkach. W trakcie skoków (jednocześnie walcząc ze sporą liczbą szkieletów) będziesz mieć sposobność zdobycia mikstury po prawej stronie, zabudowanej drewnianą "klatką" (skorzystaj z liny złodziejki, aby się do niej dobrać). Na samej górze, gdzie przeszkadzać Ci będzie kolczasta kula na łańcuchu, znajdziesz kolejną flaszkę, tym razem po lewej stronie.
Kierując się do wyjścia natkniesz się na punkt kontrolny #3. Aktywuj go i przeskocz nad przepaścią, następnie wskocz do znajdującego się tam kopalnianego wagonika (koniecznie złodziejką).
Po krótkiej - i karkołomnej - przejażdżce wózek wpadnie w przepaść. Aby przetrwać, musisz w ostatniej chwili wyskoczyć i złapać się liną złodziejki pobliskiej drewnianej półki. Znajdziesz na niej skrzynię z artefaktem - Orb of Energy.
Nim udasz się w dalszą drogę w prawo, zejdź pobliskim rusztowaniem na sam dół - znajdziesz tam kolejne dwie mikstury (jedna niemal w lawie, na skalnej półce).