Etap 2- Astral Hallways (2) | Opis przejścia Trine Trine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
![]() | ![]() |
Na końcu drogi znajduje się punkt kontrolny #3 oraz zapadnia, której wciśnięcie otwiera przejście we wcześniej pominiętej ścieżce. Powrót możliwy będzie jednak dopiero, gdy wcześniej przy pomocy czarodzieja strącimy skrzynię na łańcuchu (i kolejną miksturę), a następnie złapiemy się jej liną złodziejki i przelecimy na drugą stronę.
Pokonując otwarte przejście trafiamy w dalszy ciąg korytarzy przepełnionych miotaczami ognia i szkieletami. Eksploruj je mając aktywnego wojownika.
![]() | ![]() |
Ostatni fragment tunelu, zaraz za punktem kontrolnym #4, doprowadzi nas na niebezpieczne, kolczaste kryształy. Aby uniknąć utraty zdrowia, pokonaj je czarodziejką opuszczając się na dół na linie i skacząc w prawą stronę.
Nieco dalej znajdować się będzie obrotowe koło. Gdy do niego dotrzesz, zaatakują Cię szkielety. Pozbądź się ich wojownikiem, poczym przełącz się na złodziejkę i udaj się w górę lokacji.
![]() | ![]() |
Znajdziesz tam punkt kontrolny #5 oraz zawieszone w powietrzu półki. Wskocz na nie i przejdź do końca w prawą stronę.
![]() | ![]() |
Natkniesz się tam na kamienny blok zablokowany na deskach. Podnieś go telekinezą i spuść na deski. Siła uderzenia przełamie je, odblokowując Ci wejście na górę. Dostań się tam korzystając ze specjalnych zdolności złodziejki i zdobądź kolejne mikstury.
![]() | ![]() |
Kontynuując wyprawę trafisz do pomieszczenia z kolejnymi obrotowymi kołami. Załatw znajdujące się tam szkielety, poczym ustaw się na kole po lewej. To obracając się, doprowadzi Cię do pierwszego sekretu - Necklace of Life - zwiększającego maksymalne zdrowie o 5%. Przekaż go wojownikowi, otwierając ekwipunek klawiszem I (w pecetowej wersji).
![]() | ![]() |
Gdy ukryty przedmiot trafił już w Twoje ręce, wróć z powrotem do miejsca gdzie przed momentem walczyłeś ze szkieletami i skieruj się w prawą stronę skacząc po drewnianych półkach. W ten sposób dotrzesz do obrotowego koła, które umożliwi Ci dostanie się na górę. Wystarczy złapać się go za pomocą liny.
![]() | ![]() |
Na szczycie skacz pomiędzy kamiennymi półkami złodziejką, aż dotrzesz do punktu kontrolnego #6. Tuż za nim znajdować się będzie pochylnia z dwoma miotaczami ognia. Złodziejka, z uwagi, że jest najsprytniejsza, wydaje się najlepszym wyborem na ten fragment rozgrywki.
![]() | ![]() |
Nieco dalej znajdować się będzie kolejna, tym razem nieco większa. Wejdź po niej na górę, kierując się w lewą stronę (wcześniej podnosząc miksturę, ulokowaną za bezużyteczną skrzynią obok pochylni).
![]() | ![]() |
Na górze, koło strumyczka, zaatakują Cię kolejne szkielety. Pozbądź się ich wojownikiem i udaj się w kierunku punktu kontrolnego #7. Natkniesz się tam na mechanizm, którego pokonanie nie jest łatwe. Najpierw będziesz musiał po jednej stronie wyczarować skrzynię czarodziejem i zrzucić ją na obrotowy mechanizm, poczym złapać się szybko liną po drugiej i wyjechać na górę. Możliwe jest również obracanie mechanizmu telekinezą czarodzieja w momencie, gdy ten stać będzie na nim, łatwo wyjeżdżając na górę.
![]() | ![]() |
Na górze po lewej stronie znajdziesz kilka mikstur. Kierując się zaś w prawo, dotrzesz do pomieszczenia z kolejnym sekretem (wcześniej zbierając miksturę z półki z nad głowy, ukrytą pomiędzy gałęziami drzew) i punktem kontrolnym #8.

Aby dostać się do skrzyni musisz zerwać linę trzymającą skałę tak, aby ta upadając zniszczyła drewniany most.
Dokonasz tego kierując się w prawo i wbiegając złodziejką po pochylniach na górną półkę. Następnie przełączając się na czarodzieja wskocz na wózek na szynach i przetransportuj się w lewo, korzystając przy tym z telekinezy. Teraz wystarczy już tylko skorzystać z wojownika - i jego broni - i przerwać linę.
![]() | ![]() |
Zniszczony most stanowić będzie otwartą drogę do skrzyni. W jej wnętrzu znajdziesz Ring of Spellcaster, zwiększający maksymalną energię o 5%.
![]() | Teraz wystarczy już tylko skierować się w prawą stronę, pokonując dwie drewniane pochylnie (ustaw je wcześniej telekinezą czarodzieja w taki sposób, aby ich pokonanie przypominało zwyczajny bieg w górę wzniesienia) i jedną zawieszoną w powietrzu półkę. Schody w dół prowadzą do wyjścia z etapu. |