Etap 2- Astral Hallways (2) | Opis przejścia Trine Trine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Na końcu drogi znajduje się punkt kontrolny #3 oraz zapadnia, której wciśnięcie otwiera przejście we wcześniej pominiętej ścieżce. Powrót możliwy będzie jednak dopiero, gdy wcześniej przy pomocy czarodzieja strącimy skrzynię na łańcuchu (i kolejną miksturę), a następnie złapiemy się jej liną złodziejki i przelecimy na drugą stronę.
Pokonując otwarte przejście trafiamy w dalszy ciąg korytarzy przepełnionych miotaczami ognia i szkieletami. Eksploruj je mając aktywnego wojownika.
Ostatni fragment tunelu, zaraz za punktem kontrolnym #4, doprowadzi nas na niebezpieczne, kolczaste kryształy. Aby uniknąć utraty zdrowia, pokonaj je czarodziejką opuszczając się na dół na linie i skacząc w prawą stronę.
Nieco dalej znajdować się będzie obrotowe koło. Gdy do niego dotrzesz, zaatakują Cię szkielety. Pozbądź się ich wojownikiem, poczym przełącz się na złodziejkę i udaj się w górę lokacji.
Znajdziesz tam punkt kontrolny #5 oraz zawieszone w powietrzu półki. Wskocz na nie i przejdź do końca w prawą stronę.
Natkniesz się tam na kamienny blok zablokowany na deskach. Podnieś go telekinezą i spuść na deski. Siła uderzenia przełamie je, odblokowując Ci wejście na górę. Dostań się tam korzystając ze specjalnych zdolności złodziejki i zdobądź kolejne mikstury.
Kontynuując wyprawę trafisz do pomieszczenia z kolejnymi obrotowymi kołami. Załatw znajdujące się tam szkielety, poczym ustaw się na kole po lewej. To obracając się, doprowadzi Cię do pierwszego sekretu - Necklace of Life - zwiększającego maksymalne zdrowie o 5%. Przekaż go wojownikowi, otwierając ekwipunek klawiszem I (w pecetowej wersji).
Gdy ukryty przedmiot trafił już w Twoje ręce, wróć z powrotem do miejsca gdzie przed momentem walczyłeś ze szkieletami i skieruj się w prawą stronę skacząc po drewnianych półkach. W ten sposób dotrzesz do obrotowego koła, które umożliwi Ci dostanie się na górę. Wystarczy złapać się go za pomocą liny.
Na szczycie skacz pomiędzy kamiennymi półkami złodziejką, aż dotrzesz do punktu kontrolnego #6. Tuż za nim znajdować się będzie pochylnia z dwoma miotaczami ognia. Złodziejka, z uwagi, że jest najsprytniejsza, wydaje się najlepszym wyborem na ten fragment rozgrywki.
Nieco dalej znajdować się będzie kolejna, tym razem nieco większa. Wejdź po niej na górę, kierując się w lewą stronę (wcześniej podnosząc miksturę, ulokowaną za bezużyteczną skrzynią obok pochylni).
Na górze, koło strumyczka, zaatakują Cię kolejne szkielety. Pozbądź się ich wojownikiem i udaj się w kierunku punktu kontrolnego #7. Natkniesz się tam na mechanizm, którego pokonanie nie jest łatwe. Najpierw będziesz musiał po jednej stronie wyczarować skrzynię czarodziejem i zrzucić ją na obrotowy mechanizm, poczym złapać się szybko liną po drugiej i wyjechać na górę. Możliwe jest również obracanie mechanizmu telekinezą czarodzieja w momencie, gdy ten stać będzie na nim, łatwo wyjeżdżając na górę.
Na górze po lewej stronie znajdziesz kilka mikstur. Kierując się zaś w prawo, dotrzesz do pomieszczenia z kolejnym sekretem (wcześniej zbierając miksturę z półki z nad głowy, ukrytą pomiędzy gałęziami drzew) i punktem kontrolnym #8.
Aby dostać się do skrzyni musisz zerwać linę trzymającą skałę tak, aby ta upadając zniszczyła drewniany most.
Dokonasz tego kierując się w prawo i wbiegając złodziejką po pochylniach na górną półkę. Następnie przełączając się na czarodzieja wskocz na wózek na szynach i przetransportuj się w lewo, korzystając przy tym z telekinezy. Teraz wystarczy już tylko skorzystać z wojownika - i jego broni - i przerwać linę.
Zniszczony most stanowić będzie otwartą drogę do skrzyni. W jej wnętrzu znajdziesz Ring of Spellcaster, zwiększający maksymalną energię o 5%.
Teraz wystarczy już tylko skierować się w prawą stronę, pokonując dwie drewniane pochylnie (ustaw je wcześniej telekinezą czarodzieja w taki sposób, aby ich pokonanie przypominało zwyczajny bieg w górę wzniesienia) i jedną zawieszoną w powietrzu półkę. Schody w dół prowadzą do wyjścia z etapu. |