Etap 4- Dragon Graveyard | Opis przejścia Trine Trine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Etap 4: Dragon Graveyard
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu rozgrywki skieruj się przed siebie, w górę wzniesienia. Na jego szczycie zerknij w lewą stronę. Znajdziesz tam pierwsza ukrytą miksturkę.
![]() | ![]() |
Kontynuując wyprawę dotrzesz do miejsca, gdzie na podwieszonej w powietrzu belce znajdować się będzie skrzynia i buteleczka. Strąć ją czarodziej, bądź złodziejką, poczym rozpraw się z grasującymi w okolicy szkieletami. By móc przejść dalej, musisz wcześniej z dostępnych w okolicy, tudzież wyczarowanych, skrzyń, ułożyć piramidkę.
![]() | ![]() |
Drewniane rusztowanie, na które trafisz, pokonuj górą, nie zeskakując na dół. W ten sposób zbierzesz kolejne mikstury (ale uważaj, gdyż nadal będziesz pod stałym atakiem truposzy). Po zeskoczeniu nieco dalej na niższą, drewniana półkę, dotrzesz do punktu kontrolnego #1.
![]() | ![]() |
Pod wspomnianym punktem kontrolnym ukryta jest mikstura. By się do niej dobrać, musisz wcześniej zniszczyć deski (wyczaruj skrzynię magiem i nią przebij się przez blokadę). Dalsza droga będzie możliwa tylko wtedy, gdy wcześniej umieścisz skrzynię na poziomych kolcach sterczących ze ściany po prawej stronie.
![]() | ![]() |
Na górze znajdować się będzie ruchoma platforma, która musisz pchnąć telekinezą czarodzieja. Nim jednak tego dokonasz, pozbądź się oddalonego łucznika, atakując go strzałami złodziejki. W ten sposób dotrzesz do punktu kontrolnego #2.
![]() | ![]() |
Będąc tam wespnij się na górę i wróć na wózek, tym razem stając na jego "dachu". Następnie korzystając z telekinezy cofnij się w lewo, a dotrzesz do ukrytej skrzyni i sekretu - Leggings.
![]() | ![]() |
Udając się na prawo od punktu kontrolnego, czeka Cię przeprawa po chlustających się platformach. Pokonaj je złodziejką pamiętając o miksturce na drewnianej półce ponad ruchomymi platformami. Po drugiej stronie czeka na Ciebie punkt kontrolny #3.
![]() | ![]() |
Tuż za nim znajdować się będzie skrzynia z przedmiotem Plank odblokowującym nową zdolność czarodziejowi - możliwość wyczarowywania platform. Możliwość wypróbowania nowej umiejętności pojawi się już niebawem, gdyż kilka metrów dalej będziesz musiał wyczarować płyty nad wyrwami w drewnianym rusztowaniu.
![]() | ![]() |
Nim jednak wskoczysz na górę, w kierunku punktu kontrolnego #4, zerknij pod rusztowanie (bezpośrednio pod wspomnianym właśnie punktem kontrolnym), znajdziesz tam mikstury.
Bezpośrednio koło indykatora wskazującego zapis stanu rozgrywki, wskocz na drewniane belki u góry. Znajdziesz tam kolejne flaszeczki, pokonując fragment etapu z ruchomymi kulami naszpikowanymi kolcami po drewnianych belkach zawieszonych w powietrzu.
![]() | ![]() |
Minąwszy fragment z kulami, dotrzesz na rusztowanie, ponad którym zawisły ruchome półki. Nim z nich skorzystasz, zajrzyj pod rusztowanie. Znajdziesz tam kolejną miksturę (uważaj na kolce, wykonując tę czynność).
Fragment z wiszącymi polkami możesz pokonać nie rozglądając się dookoła, gdyż nigdzie w okolicy nic nie ukryto. Przedostań się na druga stronę uważając na szkielety.
![]() | ![]() |
Znajdziesz tam wysokie rusztowanie ze skrzynią i sekretem na szczycie - Bottle of Poison. Możesz się tam dostać wyczarowując dwie skrzynie czarodziejem.
Po zeskoczeniu na dół po prawej stronie docierasz do punktu kontrolnego #5.
![]() | ![]() |
Dalszą drogę w prawo kontynuuj idąc po ziemi, dołem. Znajdziesz tam bowiem kolejną miksturę ukrytą pod rusztowaniem. Wskakując na górę, przygotuj się na walkę ze strzelcami. Zniszcz ich i wskocz na ruchomy wózek, poczym przesuń go w prawo telekinezą. W ten sposób będziesz wstanie przeskoczyć przez mur po prawej.
![]() | ![]() |
Czyniąc to dotrzesz do punktu kontrolnego #6 i dwóch wagowych platform. Skacz pomiędzy nimi w taki sposób, aby wskoczyć na drewniane belki trzymające poszczególne "szale".
![]() | ![]() |
W ten sposób wbiegniesz na szczyt rusztowania po prawej i zbierzesz kolejne mikstury. Gdy tego dokonasz wróć na dół, aby żebrać kolejne flaszeczki (obok ruchomej kuli z kolcami).
![]() | Dwie ukryto na samym spodzie w mroku: pomiędzy ruchomymi skrzyniami oraz pod drugą ruchomą kulą z kolcami. |
![]() | ![]() |
Kilkanaście metrów w prawo (tuż za fragmentem z niebezpiecznymi kulami) dotrzesz do punktu kontrolnego #7. Koniec etapu jest już bliski, wystarczy, że wskoczysz na drugi obrotowy mechanizm czarodziejem i zablokujesz go wyczarowując platformę (wymagana jest metoda prób i błędów, nim mechanizm zostanie unieruchomiony we właściwej pozycji). Gdy do tego dojdzie wybierz złodziejkę i wskocz nią na wzniesienie po prawej, poczym skieruj się do wyjścia.