Etap 4- Dragon Graveyard | Opis przejścia Trine Trine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Etap 4: Dragon Graveyard
Po rozpoczęciu rozgrywki skieruj się przed siebie, w górę wzniesienia. Na jego szczycie zerknij w lewą stronę. Znajdziesz tam pierwsza ukrytą miksturkę.
Kontynuując wyprawę dotrzesz do miejsca, gdzie na podwieszonej w powietrzu belce znajdować się będzie skrzynia i buteleczka. Strąć ją czarodziej, bądź złodziejką, poczym rozpraw się z grasującymi w okolicy szkieletami. By móc przejść dalej, musisz wcześniej z dostępnych w okolicy, tudzież wyczarowanych, skrzyń, ułożyć piramidkę.
Drewniane rusztowanie, na które trafisz, pokonuj górą, nie zeskakując na dół. W ten sposób zbierzesz kolejne mikstury (ale uważaj, gdyż nadal będziesz pod stałym atakiem truposzy). Po zeskoczeniu nieco dalej na niższą, drewniana półkę, dotrzesz do punktu kontrolnego #1.
Pod wspomnianym punktem kontrolnym ukryta jest mikstura. By się do niej dobrać, musisz wcześniej zniszczyć deski (wyczaruj skrzynię magiem i nią przebij się przez blokadę). Dalsza droga będzie możliwa tylko wtedy, gdy wcześniej umieścisz skrzynię na poziomych kolcach sterczących ze ściany po prawej stronie.
Na górze znajdować się będzie ruchoma platforma, która musisz pchnąć telekinezą czarodzieja. Nim jednak tego dokonasz, pozbądź się oddalonego łucznika, atakując go strzałami złodziejki. W ten sposób dotrzesz do punktu kontrolnego #2.
Będąc tam wespnij się na górę i wróć na wózek, tym razem stając na jego "dachu". Następnie korzystając z telekinezy cofnij się w lewo, a dotrzesz do ukrytej skrzyni i sekretu - Leggings.
Udając się na prawo od punktu kontrolnego, czeka Cię przeprawa po chlustających się platformach. Pokonaj je złodziejką pamiętając o miksturce na drewnianej półce ponad ruchomymi platformami. Po drugiej stronie czeka na Ciebie punkt kontrolny #3.
Tuż za nim znajdować się będzie skrzynia z przedmiotem Plank odblokowującym nową zdolność czarodziejowi - możliwość wyczarowywania platform. Możliwość wypróbowania nowej umiejętności pojawi się już niebawem, gdyż kilka metrów dalej będziesz musiał wyczarować płyty nad wyrwami w drewnianym rusztowaniu.
Nim jednak wskoczysz na górę, w kierunku punktu kontrolnego #4, zerknij pod rusztowanie (bezpośrednio pod wspomnianym właśnie punktem kontrolnym), znajdziesz tam mikstury.
Bezpośrednio koło indykatora wskazującego zapis stanu rozgrywki, wskocz na drewniane belki u góry. Znajdziesz tam kolejne flaszeczki, pokonując fragment etapu z ruchomymi kulami naszpikowanymi kolcami po drewnianych belkach zawieszonych w powietrzu.
Minąwszy fragment z kulami, dotrzesz na rusztowanie, ponad którym zawisły ruchome półki. Nim z nich skorzystasz, zajrzyj pod rusztowanie. Znajdziesz tam kolejną miksturę (uważaj na kolce, wykonując tę czynność).
Fragment z wiszącymi polkami możesz pokonać nie rozglądając się dookoła, gdyż nigdzie w okolicy nic nie ukryto. Przedostań się na druga stronę uważając na szkielety.
Znajdziesz tam wysokie rusztowanie ze skrzynią i sekretem na szczycie - Bottle of Poison. Możesz się tam dostać wyczarowując dwie skrzynie czarodziejem.
Po zeskoczeniu na dół po prawej stronie docierasz do punktu kontrolnego #5.
Dalszą drogę w prawo kontynuuj idąc po ziemi, dołem. Znajdziesz tam bowiem kolejną miksturę ukrytą pod rusztowaniem. Wskakując na górę, przygotuj się na walkę ze strzelcami. Zniszcz ich i wskocz na ruchomy wózek, poczym przesuń go w prawo telekinezą. W ten sposób będziesz wstanie przeskoczyć przez mur po prawej.
Czyniąc to dotrzesz do punktu kontrolnego #6 i dwóch wagowych platform. Skacz pomiędzy nimi w taki sposób, aby wskoczyć na drewniane belki trzymające poszczególne "szale".
W ten sposób wbiegniesz na szczyt rusztowania po prawej i zbierzesz kolejne mikstury. Gdy tego dokonasz wróć na dół, aby żebrać kolejne flaszeczki (obok ruchomej kuli z kolcami).
Dwie ukryto na samym spodzie w mroku: pomiędzy ruchomymi skrzyniami oraz pod drugą ruchomą kulą z kolcami. |
Kilkanaście metrów w prawo (tuż za fragmentem z niebezpiecznymi kulami) dotrzesz do punktu kontrolnego #7. Koniec etapu jest już bliski, wystarczy, że wskoczysz na drugi obrotowy mechanizm czarodziejem i zablokujesz go wyczarowując platformę (wymagana jest metoda prób i błędów, nim mechanizm zostanie unieruchomiony we właściwej pozycji). Gdy do tego dojdzie wybierz złodziejkę i wskocz nią na wzniesienie po prawej, poczym skieruj się do wyjścia.