Etap 14- Iron Forge (3) | Opis przejścia Trine Trine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Następnie zeskocz na dół po prawej stronie i podnieś znajdującą się tam miksturę (tą, o której wspominałem). Znajdziesz tam ponadto punkt kontrolny #5. Nim skierujesz się na pochylnię po prawej, odblokuj skrzynię na łańcuchu z nad głowy (telekinezą bądź strzelając ognistą strzałą). W ten sposób strącisz na siebie kolejną flaszkę.
Nad pobliskim zbiornikiem z lawą znajdziesz dwie pochylnie. Nim skoczysz z nich na górę, udaj się na rury maksymalnie po prawej. Znajdziesz na nich miksturę.
Na szczycie zaś ulokowano huśtającą się kulę z kolcami. Uważaj na nią podczas zbierania mikstury z belki, do której przymocowano przeszkodę.
Na prawo czeka Cię aktywacja punktu kontrolnego #6 oraz skomplikowana sekwencja zręcznościowa. Będziesz musiał skakać pomiędzy "windami" uważając przy tym, by nie wpaść do lawy zebranej na dnie, tudzież nie oberwać ognistą kulą.
Swoją przeprawę wykonaj idąc dołem, gdyż właśnie tam ukryto mikstury. Pierwsza schowała się za lejącym potokiem płynnego metalu na dole, po lewej (czarna strzałka na załączonym zdjęciu). Druga znajduje się maksymalnie po prawej, również na dole.
Kolejną znajdziesz u góry, po prawej stronie, na jednej z drewnianych platform. Skieruj się do tamtego miejsca złodziejką, gdyż w razie wypadku (czy raczej upadku), będziesz mógł poratować się liną. Na zakończenie sekwencji, po przeskoczeniu w prawo, w nagrodę punkt kontrolny #7.
Tuż za nim znajduje się kładka. Wbiegając na nią bądź jednak ostrożny, gdyż ta rozpadnie się pod Twoim ciężarem. Będąc po drugiej stronie zeskocz na dół, by zgarnąć kolejną miksturkę.
Przeskakując po czasowych platformach na kolejną bezpieczną półkę, wylądujesz w miejscu, gdzie ulokowany został kamienny ciężarek. W lawie za nim ukryta została miksturka (strzałka na zdjęciu). Musisz tam zanurkować, aby ją wyciągnąć.
Na kolejnej półce znajdziesz punkt kontrolny #8. Aktywuj go i przeskocz dalej na platformę z dwoma przyciskami. Wciśnij je oraz trzeci na półce powyżej (tej z kolczastą kulą na łańcuchu)
W ten sposób otworzysz przejście po prawej. Będziesz mógł z niego skorzystać budując wysoką wieżę oraz wyczarowując lewitujący trójkąt nad zbiornikiem, w połowie przestrzeni dzielącej Cię od otwartej bramy.
Po wskoczeniu do kolejnej lokacji, nim udasz się na jej podbój, zerknij na górę pod sklepienie. Ukryto tam miksturkę na drewnianej półce. Kolejne (ostatnie trzy w tym etapie) znajdują się pod drewnianym rusztowaniem, na którym stałeś przechodząc przez otwartą bramę. Dobierzesz się do nich wskakując przez lukę pod czasowymi półkami (uważaj jednak, by nie wpaść do lawy).
Gdy kolekcja mikstur dopełni się, skieruj się na drugą stronę pomieszczenia, skacząc po licznych czasowych platformach na dnie pomieszczenia. Po drugiej stronie odblokujesz punkt kontrolny #9.
Z niego udaj się w górną partię pomieszczenia, korzystając przy tym z okazji, że w okolicy znajdziesz mnóstwo drewnianych uchwytów, w sam raz na linę złodziejki. Aby dostać się na półkę obok pochylni, musisz wcześniej ją odpowiednio ustawić telekinezą czarodzieja, poczym wskoczyć na nią podciągając się na linie. Teraz wystarczy po niej przebiec i przeskoczyć na dwie półki, automatycznie chowające się (wcześniej wyczekując na dogodny moment).
W ten oto sposób trafisz do korytarza, na końcu którego znajdziesz wyjście z etapu. |