Zlokalizowanie Sadiqa | Misja 5 - Opuszczony młyn | Splinter Cell Blacklist poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Zlokalizowanie Sadiqa
Zacznij od zniszczenia reflektora znajdującego się po lewej stronie, a to dlatego, że oświetla on wejście do nowego obszaru i w rezultacie mógłbyś zostać zauważony przez jednego z terrorystów. Otwórz drzwi i udaj się prosto, zatrzymując się pod górnym balkonikiem. Zaczekaj aż przed Fisherem pojawi się nowy cel o dużym znaczeniu. Zajdź tego przeciwnika od tyłu, złap go, przejdź z nim pod balkonik i dopiero wtedy zdecyduj się na jego ogłuszenie i związanie, dzięki czemu nie będziesz musiał przeciągać ciała w miejsce, w którym nie zostanie ono później odkryte.
Przejdź do prawej części pomieszczenia, w której napadłeś niedawno na jednego z przeciwników i wyrusz powoli w stronę przeciwległego końca tej sali. Trzymaj się w miarę możliwości blisko górnych balkoników, tak by nie zostać zauważonym przez żadnego z patrolujących je wartowników. Po znalezieniu się w pokazanym na screenie miejscu przejdź do lewej części sali, wyruszając najprawdopodobniej za jednym z przeciwników patrolujących parter tej lokacji.
Zatrzymaj się wraz ze śledzoną osobą, czyli na prawo od wyjścia z opisywanej lokacji. Spokojnie odczekaj aż terrorysta uda się w prawo i dopiero wtedy wybierz się w stronę przejścia prowadzącego do kolejnego obszaru.
Nie radzę się tu śpieszyć, albowiem korytarze znajdujące się za rogiem są patrolowane przez opancerzonego przeciwnika. Odczekaj aż postać ta zajmie się przemierzaniem jednego z bocznych korytarzy i dopiero wtedy wznów przemarsz, docierając do nowego włazu, który pokazany został na powyższym screenie. Otwórz ten właz i przejdź przez nowy tunel, zapewniając sobie możliwość bezpiecznego dotarcia do drabiny prowadzącej do podziemnych tuneli. Wkrótce po dotarciu do tej nowej lokacji powinieneś otrzymać nagrodę za niedawną neutralizację celu o dużym znaczeniu (maksymalnie 30 tysięcy dolarów).
Musisz się tu BARDZO pilnować, albowiem w okolicy przebywa liczna grupa psów obronnych i możesz zostać przez nie łatwo wykryty. Zaczekaj aż zwierzęta oddalą się od głównego bohatera i złap się rury przymocowanej do sufitu, która znajduje się na prawo od miejsca rozpoczęcia eksploracji tej lokacji.
Przemieszczaj się po rurze, ignorując szczekanie psów, które nie będą w stanie zaalarmować żadnego z przeciwników. Musisz obrać ścieżkę pokazaną na dołączonym screenie, a więc po znalezieniu się przy pierwszym rozwidleniu wybrać lewą rurę i na sam koniec skręcić w prawo.
Jeżeli wszystkie ruchy wykonałeś zgodnie z planem to po dotarciu na sam koniec wylądujesz w odgrodzonym obszarze z dala od psów. Nie oznacza to oczywiście końca kłopotów, bo musisz jeszcze dotrzeć do oznaczonej przez grę drabiny. Ponownie odczekaj aż zwierzeta oddalą się od Fishera i koniecznie skorzystaj z mijanej po drodze zasłony, tak by ograniczyć ilość czasu spędzonego na otwartej przestrzeni. Ostatnia część tej przeprawy pomimo narastających objawów zatrucia gazem jest zdecydowanie najprostsza. Wyjdź mianowicie po drabinie na samą górę, a po znalezieniu się w sali z przeciwnikiem w żółtym kombinezonie skręć w stronę lewej nieoświetlonej części pomieszczenia żeby go bezproblemowo ominąć. Gra wkrótce załączy bardzo ważny z punktu widzenia fabuły filmik przerywnikowy.
Dodatkowe wskazówki dla stylów Pantera/Atak: Pamiętaj o unikaniu bezpośredniej konfrontacji z opancerzonym przeciwnikiem. W pomieszczeniu z psami możesz skorzystać z granatów, bo zwierzęta znajdują się początkowo blisko siebie.