Splinter Cell Blacklist: Uratowanie Kobina Kryjówka
Aktualizacja:
Uratowanie Kobina

Jedynym sposobem na uratowanie Kobina jest pozbycie się trzech przebywających w sali przesłuchań przeciwników. Gra nie pozwoli ci niestety na ciche rozwiązanie problemu ponieważ wrogowie nie będą reagowali na Twoje próby odwrócenia ich uwagi, zaś otwarcie drzwi do pokoju przesłuchań natychmiast zostanie przez nich odnotowane. Ustaw się przy lustrze weneckim i zaatakuj bojownika stojącego po drugiej stronie, doprowadzając do jego ogłuszenia.
Uwaga - Jeśli nie chcesz zostać wykryty to pomiń całkowicie krok dotyczący przebicia się przez lustro i skup się jedynie na skorzystaniu z opisanych w dalszej części tekstu granatów.

Wyeliminowanie pierwszego oponenta z oczywistych względów zaalarmuje jego kolegów, którzy rozpoczną ostrzał. Z przeciwnikami tymi proponuję rozprawić się na jeden z dwóch sposobów. Pierwszy wariant zachowania zakłada użycie ogłuszacza (Stun Gun) lub kuszy (Crossbow) do ogłuszenia przeciwników. Osobiście nie polecam tego rozwiązania, bo dodatkowa broń przyda ci się w końcowej części tej misji.

Drugi wariant zachowania zakłada wrzucenie do pomieszczenia z przeciwnikami dostępnego domyślnie granatu dymnego (Smoke Grenade). Wykorzystaj to, że wrogowie nie potrafią chwilowo zlokalizować Fishera, wbiegnij do pomieszczenia z nimi i ogłusz ich obu w walce wręcz. Uwaga - Jeżeli zdążyłeś już sobie odblokować inne, lepsze gadżety to również możesz z nich skorzystać. Polecam w takiej sytuacji wybranie na przykład granatu z gazem łzawiącym (Tear Gas), granatu z gazem usypiającym (Sleeping Gas) czy granatu ogłuszającego (Flashbang).
Gra załączy nową scenkę przerywnikową w momencie rozprawienia się ze wszystkimi bojownikami, ale to jeszcze nie koniec Twojej wyprawy do Libii, bo będziesz dodatkowo musiał odeskortować Kobina do strefy ewakuacji.
Dodatkowe wskazówki dla stylów Pantera/Atak: Podobnie jak wcześniej, nie możesz wrzucić do pomieszczenia z Kobinem żadnych materiałów wybuchowych, bo zakładnik może wtedy zginąć i misja zakończy się niepowodzeniem.
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
- Splinter Cell Blacklist: Kryjówka
- Splinter Cell Blacklist: Dotarcie do kryjówki CIA Kryjówka
- Splinter Cell Blacklist: Odnalezienie Kobina Kryjówka
- Splinter Cell Blacklist: Dotarcie w okolice posterunku policji Kryjówka
- Splinter Cell Blacklist: Przedostanie się do wnętrza komisariatu Kryjówka
- Splinter Cell Blacklist: Dotarcie do sali przesłuchań Kryjówka
- Splinter Cell Blacklist: Uratowanie Kobina Kryjówka
- Splinter Cell Blacklist: Eskortowanie Kobina Kryjówka
- Splinter Cell Blacklist: Kryjówka
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam. Mam problem tego typu; nie mogę pokonać sadiqa, zawsze podrzyna mi gardło, napieprzam w tego X i nic to nie daje. Klikam powoli, klikam szybko, przytrzymuje i nic...Gdzie może być problem, pomocy.
Zależy na jakiej platformie grasz (PC, ps3 czy Xbox 360) Jeśli na konsoli to mając wybraną kusze klikasz strzałkę w lewo na padzie kierunkowym. Jeśli na PC to trzymając kusze klawisz przypisany do wyboru kuszy.
Mam pytanko, jak założyć ulepszenia do kuszy. mam na mysli różne rodzaje bełtów.W "dostosowaniu uzbrojenia" nie znalazłem takiej opcji. Wiem ze jest kilka rodzajów ale mi strzela tylko teserem.
Misje od Briggsa tylko na co-opa.Na dzielony czy online nie ma znaczenia. Ja z olei mam pytanie to to są te raporty do odszyfrowania i szukania na mapie kolejnej lokacji??
Cześć,
Chciałbym zapytać czy Misje BRIGGSA są tylko np. na podzielony ekran czy są też na 1 gracza
Mam wersję z figurką Sama i jestem całkowicie zadowolony. Również miałem problemy z opancerzonymi przeciwnikami i mogę dodać że jest też trzecia opcja. Jeśli istnieje możliwość chwycenia się albo wiszenia na barierce to w momencie gdy nasz oponent się zbliży jest lub istnieje okazja go zrzucenia z wysokości to można spróbować i zaryzykować. Mam jacht miliardera i troszkę czasu mi zajęło wykombinowanie usunięcia tych ciężkich bydlaków. Jednego udało się pokonać tak jak radził Wasz poradnik a drugiego pozbawiłem na dłuższy czas świadomości moją metodą. Radzę także badać mapkę. Czasami te alternatywne przejścia mogą nam pomóc i znaleźć bonusy. Ten kto ma misję Jachtu powinien poszukać w pomieszczeniu z laserem tajnego przejścia.
Potrzebuje osobę do co-opa na dwie ostatnie misje Briggsa. Muszę schwytać cele i wziąć laptopy. Jednak grając online,z ludkami z neta jest to praktycznie nie możliwe. Albo jest jakiś rambo,albo kompletny ........ Także proszę o pomoc. Mój nick psn szarki_pl
Opancerzonych można pyknąć ze snajperki SC-15 oczywiście odpowiednio zmodyfikowanej, zazwyczaj padają po pierwszym strzale ale jak się nie uda to od razu po zestrzeleniu kasku trzeba zestrzelić głowę:)
[12] - po pierwsze spoiler, po drugie:
jeżeli się nie mylę to jest tak przez to że w poprzedniej misji pokonałeś tego złego wiec nie był wstanie zrealizować swojej ostatniej lekcji dla USA która jest tak zatytułowana
Witam mam pytanie które mnie nurtuje już od długiego czasu a mianowicie, Gram już po raz 3 w Sama został mi już tylko najtrudniejszy poziom ten bez sonarów itd...... przeszedłem obecnie wszystkie misje łacznie z jachtem , martwym wybrzeżem itp..... A moje pytanie jest dlaczego ostatnia misja kampani Amerykański Pył ma tylko znaki zapytania czy ja musze coś jeszcze zrobić aby to odblokować??? Oczywiśćie mam oryginalną gre wersja Ultimatum czy to jest jakiś haczyk twórców i ona się wkońcu odblokuje jak nie wiem np zabije milion przeciwników czy to ma służyć czemuś innemu??
No ale to sa jedne z misji Grim teraz już trzecia i mam obezwladnic wlasnie takiego opancerzonego dziada. Nie wiem czy to realne będzie bo kolo niego jeszcze dwóch chodzi. Ciezko się gra w to skradanie ale nie zaluje zakupu.
Menator --> Być może Cię usłyszał w ostatniej chwili, warto jak najwcześniej zakupić najlepsze elementy ubioru Fishera. Dodatkowo te specjalne do skradania się odblokowuje się po ukończeniu wszystkich misji Grim.
No ja wlasnie zaszedłem go od tylu to mnie odepchnal i walnal ze strzelby a ze misja jest typowo skradankowa zaczynam ciagle do nowa. Trzeci dzień tu siedze. Brrrrrrrrr
Mam pytanie: czy jest możliwe w trybie ducha czyli całkowicie po cichu wyelimonowanie zolnierzy opancerzonych w kamizkach i helmie? Probowalem po cichu od tylu to mnie odepchanli walnal ze strzelby i cala misja od nowa. Probowalem tez go razic z kuszy, chyba ze trzy razy pod rząd i nic. Jeśli ktoś wie, prosze o pomoc. Gram na przedostatnim poziomie trudności.
Sethlan --> Na realistycznym to banał, bo gdy grasz jako duch to masz bez różnicy jaki stopień trudności wybierzesz. Ale na perfekcjoniście nie masz żadnych asyst, markowania oponentów czy nawet sonaru. Ale w końcu da się radę ;)
@UP - Grasz sam? Nawet na perfekcjoniscie w co-opie ta misja nie powinna sprawiac problemow. Fakt, ze gralem na realistycznym, ale widze, ze nie jest az tak trudna. Dam prosta wskazowke, jesli grasz "na dwoch" - niech jeden korzysta z latajacego drona, jest wyjatkowo pomocny.
Stranger --> Troszkę szkoda. Wszystkie te misje mam pozaliczane ale potrzeba mi wskazówek aby ograć je na poziomie perfekcjonisty. Nawet nie wiedziałem, że edycje zwykłe mają te misje poblokowane. To zwykła pazerność Ubi. Szczególnie "Jacht Miliardera" jest naprawdę klimatyczną misją przypominającą lekko statek z Double Agenta. BTW, zawsze mogę użyczyć konta Uplay ;)
Rammi --> Dokładnie to napisał kwiść - nasz poradnik został przygotowany dla podstawowej wersji gry. Wspomniane przez Ciebie misje to bonus oferowany dla nabywców Cyfrowej Edycji Specjalnej, Edycji Wyższego Eszelonu (tylko Martwe Wybrzeże) i Edycji Ultimatum. Nie są one więc częścią "bazowej zawartości", a więc nie są one przede wszystkim wymagane do zaliczenia osiągnięć powiązanych z dodatkowymi zadaniami. Podobnie zachowaliśmy się w omówieniu elementów ekwipunku Fishera, pomijając te rzeczy, które dostępne są wyłącznie dzięki posiadaniu DLC, wydawaniu punktów Uplay, aktywności na Facebooku itp.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
