Splinter Cell Blacklist: Dotarcie do szopy narzędziowej Prywatna posiadłość
Aktualizacja:
Dotarcie do szopy narzędziowej

Przedostanie się do szopy nie będzie łatwe, bo gra wymusi tu na Tobie unikanie nowego psa obronnego, a ponadto ścieżki przemarszu wielu wrogów będą się zazębiały i będziesz miał niewiele czasu na podejmowanie decyzji. Zacznij oczywiście od przejścia przez okiennicę, a po znalezieniu się na tyłach posiadłości skręć w lewo. Kieruj się tu prosto, pozwalając jednemu z wartowników na podejście do lewych zamkniętych drzwi i wykorzystując okazję do tego żeby przekraść się za jego plecami.


Zachowaj ostrożność ponieważ zbliżasz się do obszaru, w którym możesz zostać wykryty przez wspomnianego wcześniej drugiego psa obronnego. Skręć przy pierwszej możliwej okazji w prawo i postaraj się odczekać aż zwierzę zbliży się do widocznej w oddali balustrady. Jeżeli od lewej strony nikt nie zbliża się do Fishera to pozostań na tym poziomie i opuść się w pokazanym na screenie 1 miejscu. W przeciwnym wypadku skorzystaj ze schodów prowadzących na dół pokazanych na screenie 2. Niezależnie od tego jak się tu zachowasz musisz w miarę możliwości śpieszyć się, bo ominięty niedawno pierwszy wartownik wkrótce wyruszy z powrotem w Twoją stronę.

Dotrzyj w okolice klifu i obróć się tu w lewo, zwracając się w stronę znajdującej się około 45 metrów stąd szopy. Po raz kolejny musisz odczekać aż pies obronny oddali się, zatrzymując się gdzieś w okolicach aktualnego celu podróży. Dopiero wtedy zacznij powoli przemieszczać się w stronę szopy i w miarę możliwości trzymaj się blisko lewej ściany, bo przy balustradach nad Tobą mogą zatrzymywać się ochroniarze posiadłości.

Nie próbuj dotrzeć do szopy pozostając cały czas w pobliżu klifu, albowiem pies, za którym przez cały czas podążasz po pewnym czasie wyruszy ponownie w stronę Fishera i nawet przeskoczenie przez balustradę nie uchroniłoby głównego bohatera przed zwróceniem na siebie uwagi. Skręć przy pierwszej możliwej okazji nieznacznie w lewo, chowając się za pokazanym na screenie murkiem. Zadbaj tu o to by nie zostać zauważonym przez wrogów zatrzymujących się w pobliżu szopy. Jeśli się tak stanie to szybko opuść to miejsce lub wycofaj się i złap górnej krawędzi (niewielki wodospad), dzięki czemu unikniesz wykrycia.

Udaj się w lewo, obchodząc szopę od lewej strony i po raz kolejny pamiętając o tym żeby zachowywać bezpieczny dystans od psa obronnego (warto tu pomagać sobie goglami sonarowymi, szczególnie jeśli dysponują one możliwością śledzenia innych żywych istot przez ściany). Oprócz tego sprawdzaj co dzieje się na górnych poziomach za plecami Fishera, zatrzymując się w cieniu gdy tylko jakiś wartownik zatrzyma się przy jednej z balustrad.

Docelowo powinieneś znaleźć się w pokazanym na screenie miejscu, czyli na wprost od wejścia do szopy narzędziowej. Zniszcz lampę znajdującą się drzwiami wejściowymi, zaczekaj aż pies obronny opuści to miejsce i upewnij się, że żaden z wartowników nie zmierza w Twoją stronę. Możesz już wejść do szopy, podejść do niewielkiego włazu i wcisnąć przycisk/klawisz interakcji celem przygotowania drona Trirotor do lotu.
Dodatkowe wskazówki dla stylów Pantera/Atak: Dobrym miejscem do atakowania wrogów jest balkonik na tyłach willi. Zabicie lub ogłuszenie psa obronnego jest pomysłem wartym zastanowienia, albowiem wykonanie tej akcji sprawi, że zwierzę nie będzie towaryszyło wysoko postawionemu przeciwnikowi w dalszej części misji.
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
- Splinter Cell Blacklist: Prywatna posiadłość
- Splinter Cell Blacklist: Zinfiltrowanie terenów wokół posiadłości Prywatna posiadłość
- Splinter Cell Blacklist: Dotarcie do szopy narzędziowej Prywatna posiadłość
- Splinter Cell Blacklist: Zdetonowanie ładunku EMP przy skrzynce z bezpiecznikami Prywatna posiadłość
- Splinter Cell Blacklist: Przedostanie się do wnętrza posiadłości Prywatna posiadłość
- Splinter Cell Blacklist: Odnalezienie kryjówki Nouriego Prywatna posiadłość
- Splinter Cell Blacklist: Zneutralizowanie napastników Prywatna posiadłość
- Splinter Cell Blacklist: Eskortowanie Nouriego Prywatna posiadłość
- Splinter Cell Blacklist: Prywatna posiadłość
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam. Mam problem tego typu; nie mogę pokonać sadiqa, zawsze podrzyna mi gardło, napieprzam w tego X i nic to nie daje. Klikam powoli, klikam szybko, przytrzymuje i nic...Gdzie może być problem, pomocy.
Zależy na jakiej platformie grasz (PC, ps3 czy Xbox 360) Jeśli na konsoli to mając wybraną kusze klikasz strzałkę w lewo na padzie kierunkowym. Jeśli na PC to trzymając kusze klawisz przypisany do wyboru kuszy.
Mam pytanko, jak założyć ulepszenia do kuszy. mam na mysli różne rodzaje bełtów.W "dostosowaniu uzbrojenia" nie znalazłem takiej opcji. Wiem ze jest kilka rodzajów ale mi strzela tylko teserem.
Misje od Briggsa tylko na co-opa.Na dzielony czy online nie ma znaczenia. Ja z olei mam pytanie to to są te raporty do odszyfrowania i szukania na mapie kolejnej lokacji??
Cześć,
Chciałbym zapytać czy Misje BRIGGSA są tylko np. na podzielony ekran czy są też na 1 gracza
Mam wersję z figurką Sama i jestem całkowicie zadowolony. Również miałem problemy z opancerzonymi przeciwnikami i mogę dodać że jest też trzecia opcja. Jeśli istnieje możliwość chwycenia się albo wiszenia na barierce to w momencie gdy nasz oponent się zbliży jest lub istnieje okazja go zrzucenia z wysokości to można spróbować i zaryzykować. Mam jacht miliardera i troszkę czasu mi zajęło wykombinowanie usunięcia tych ciężkich bydlaków. Jednego udało się pokonać tak jak radził Wasz poradnik a drugiego pozbawiłem na dłuższy czas świadomości moją metodą. Radzę także badać mapkę. Czasami te alternatywne przejścia mogą nam pomóc i znaleźć bonusy. Ten kto ma misję Jachtu powinien poszukać w pomieszczeniu z laserem tajnego przejścia.
Potrzebuje osobę do co-opa na dwie ostatnie misje Briggsa. Muszę schwytać cele i wziąć laptopy. Jednak grając online,z ludkami z neta jest to praktycznie nie możliwe. Albo jest jakiś rambo,albo kompletny ........ Także proszę o pomoc. Mój nick psn szarki_pl
Opancerzonych można pyknąć ze snajperki SC-15 oczywiście odpowiednio zmodyfikowanej, zazwyczaj padają po pierwszym strzale ale jak się nie uda to od razu po zestrzeleniu kasku trzeba zestrzelić głowę:)
[12] - po pierwsze spoiler, po drugie:
jeżeli się nie mylę to jest tak przez to że w poprzedniej misji pokonałeś tego złego wiec nie był wstanie zrealizować swojej ostatniej lekcji dla USA która jest tak zatytułowana
Witam mam pytanie które mnie nurtuje już od długiego czasu a mianowicie, Gram już po raz 3 w Sama został mi już tylko najtrudniejszy poziom ten bez sonarów itd...... przeszedłem obecnie wszystkie misje łacznie z jachtem , martwym wybrzeżem itp..... A moje pytanie jest dlaczego ostatnia misja kampani Amerykański Pył ma tylko znaki zapytania czy ja musze coś jeszcze zrobić aby to odblokować??? Oczywiśćie mam oryginalną gre wersja Ultimatum czy to jest jakiś haczyk twórców i ona się wkońcu odblokuje jak nie wiem np zabije milion przeciwników czy to ma służyć czemuś innemu??
No ale to sa jedne z misji Grim teraz już trzecia i mam obezwladnic wlasnie takiego opancerzonego dziada. Nie wiem czy to realne będzie bo kolo niego jeszcze dwóch chodzi. Ciezko się gra w to skradanie ale nie zaluje zakupu.
Menator --> Być może Cię usłyszał w ostatniej chwili, warto jak najwcześniej zakupić najlepsze elementy ubioru Fishera. Dodatkowo te specjalne do skradania się odblokowuje się po ukończeniu wszystkich misji Grim.
No ja wlasnie zaszedłem go od tylu to mnie odepchnal i walnal ze strzelby a ze misja jest typowo skradankowa zaczynam ciagle do nowa. Trzeci dzień tu siedze. Brrrrrrrrr
Mam pytanie: czy jest możliwe w trybie ducha czyli całkowicie po cichu wyelimonowanie zolnierzy opancerzonych w kamizkach i helmie? Probowalem po cichu od tylu to mnie odepchanli walnal ze strzelby i cala misja od nowa. Probowalem tez go razic z kuszy, chyba ze trzy razy pod rząd i nic. Jeśli ktoś wie, prosze o pomoc. Gram na przedostatnim poziomie trudności.
Sethlan --> Na realistycznym to banał, bo gdy grasz jako duch to masz bez różnicy jaki stopień trudności wybierzesz. Ale na perfekcjoniście nie masz żadnych asyst, markowania oponentów czy nawet sonaru. Ale w końcu da się radę ;)
@UP - Grasz sam? Nawet na perfekcjoniscie w co-opie ta misja nie powinna sprawiac problemow. Fakt, ze gralem na realistycznym, ale widze, ze nie jest az tak trudna. Dam prosta wskazowke, jesli grasz "na dwoch" - niech jeden korzysta z latajacego drona, jest wyjatkowo pomocny.
Stranger --> Troszkę szkoda. Wszystkie te misje mam pozaliczane ale potrzeba mi wskazówek aby ograć je na poziomie perfekcjonisty. Nawet nie wiedziałem, że edycje zwykłe mają te misje poblokowane. To zwykła pazerność Ubi. Szczególnie "Jacht Miliardera" jest naprawdę klimatyczną misją przypominającą lekko statek z Double Agenta. BTW, zawsze mogę użyczyć konta Uplay ;)
Rammi --> Dokładnie to napisał kwiść - nasz poradnik został przygotowany dla podstawowej wersji gry. Wspomniane przez Ciebie misje to bonus oferowany dla nabywców Cyfrowej Edycji Specjalnej, Edycji Wyższego Eszelonu (tylko Martwe Wybrzeże) i Edycji Ultimatum. Nie są one więc częścią "bazowej zawartości", a więc nie są one przede wszystkim wymagane do zaliczenia osiągnięć powiązanych z dodatkowymi zadaniami. Podobnie zachowaliśmy się w omówieniu elementów ekwipunku Fishera, pomijając te rzeczy, które dostępne są wyłącznie dzięki posiadaniu DLC, wydawaniu punktów Uplay, aktywności na Facebooku itp.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
