Dotarcie do szopy narzędziowej | Misja 4 - Prywatna posiadłość poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dotarcie do szopy narzędziowej
Przedostanie się do szopy nie będzie łatwe, bo gra wymusi tu na Tobie unikanie nowego psa obronnego, a ponadto ścieżki przemarszu wielu wrogów będą się zazębiały i będziesz miał niewiele czasu na podejmowanie decyzji. Zacznij oczywiście od przejścia przez okiennicę, a po znalezieniu się na tyłach posiadłości skręć w lewo. Kieruj się tu prosto, pozwalając jednemu z wartowników na podejście do lewych zamkniętych drzwi i wykorzystując okazję do tego żeby przekraść się za jego plecami.
Zachowaj ostrożność ponieważ zbliżasz się do obszaru, w którym możesz zostać wykryty przez wspomnianego wcześniej drugiego psa obronnego. Skręć przy pierwszej możliwej okazji w prawo i postaraj się odczekać aż zwierzę zbliży się do widocznej w oddali balustrady. Jeżeli od lewej strony nikt nie zbliża się do Fishera to pozostań na tym poziomie i opuść się w pokazanym na screenie 1 miejscu. W przeciwnym wypadku skorzystaj ze schodów prowadzących na dół pokazanych na screenie 2. Niezależnie od tego jak się tu zachowasz musisz w miarę możliwości śpieszyć się, bo ominięty niedawno pierwszy wartownik wkrótce wyruszy z powrotem w Twoją stronę.
Dotrzyj w okolice klifu i obróć się tu w lewo, zwracając się w stronę znajdującej się około 45 metrów stąd szopy. Po raz kolejny musisz odczekać aż pies obronny oddali się, zatrzymując się gdzieś w okolicach aktualnego celu podróży. Dopiero wtedy zacznij powoli przemieszczać się w stronę szopy i w miarę możliwości trzymaj się blisko lewej ściany, bo przy balustradach nad Tobą mogą zatrzymywać się ochroniarze posiadłości.
Nie próbuj dotrzeć do szopy pozostając cały czas w pobliżu klifu, albowiem pies, za którym przez cały czas podążasz po pewnym czasie wyruszy ponownie w stronę Fishera i nawet przeskoczenie przez balustradę nie uchroniłoby głównego bohatera przed zwróceniem na siebie uwagi. Skręć przy pierwszej możliwej okazji nieznacznie w lewo, chowając się za pokazanym na screenie murkiem. Zadbaj tu o to by nie zostać zauważonym przez wrogów zatrzymujących się w pobliżu szopy. Jeśli się tak stanie to szybko opuść to miejsce lub wycofaj się i złap górnej krawędzi (niewielki wodospad), dzięki czemu unikniesz wykrycia.
Udaj się w lewo, obchodząc szopę od lewej strony i po raz kolejny pamiętając o tym żeby zachowywać bezpieczny dystans od psa obronnego (warto tu pomagać sobie goglami sonarowymi, szczególnie jeśli dysponują one możliwością śledzenia innych żywych istot przez ściany). Oprócz tego sprawdzaj co dzieje się na górnych poziomach za plecami Fishera, zatrzymując się w cieniu gdy tylko jakiś wartownik zatrzyma się przy jednej z balustrad.
Docelowo powinieneś znaleźć się w pokazanym na screenie miejscu, czyli na wprost od wejścia do szopy narzędziowej. Zniszcz lampę znajdującą się drzwiami wejściowymi, zaczekaj aż pies obronny opuści to miejsce i upewnij się, że żaden z wartowników nie zmierza w Twoją stronę. Możesz już wejść do szopy, podejść do niewielkiego włazu i wcisnąć przycisk/klawisz interakcji celem przygotowania drona Trirotor do lotu.
Dodatkowe wskazówki dla stylów Pantera/Atak: Dobrym miejscem do atakowania wrogów jest balkonik na tyłach willi. Zabicie lub ogłuszenie psa obronnego jest pomysłem wartym zastanowienia, albowiem wykonanie tej akcji sprawi, że zwierzę nie będzie towaryszyło wysoko postawionemu przeciwnikowi w dalszej części misji.