Dotarcie do szybu windy | Misja 5 - Opuszczony młyn | Splinter Cell Blacklist poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Dotarcie do szybu windy
Podejdź do nowej ściany i rozpocznij kolejną wspinaczkę. Musisz mieć oczywiście na uwadze nowego snajpera rozstawionego nad Fisherem. Najlepiej jest zaczekać aż postać ta przejdzie w prawo i następnie wspiąć się na dach w miejscu, w którym poprzednio stała. Uwaga - Jeśli nie chcesz ogłuszać ani zabijać tego snajpera to musisz pamiętać o nim w dalszej części misji, bo może się on zwrócić w przeciwną stronę i w rezultacie zaskoczyć głównego bohatera od tyłu. To samo ostrzeżenie tyczy się też pozostałych snajperów, na których wpadniesz już za kilka chwil.
Udaj się w prawo, ignorując mijaną niższą partię dachu i pozostając w jego wyższej części. Wyrusz śladem jednego ze standardowych przeciwników, wybierając pokazane na screenie przejście. Musisz tu uważać na nowego snajpera, który co pewien czas będzie sprawdzał tę okolicę, a także zaczekać aż "śledzony" wartownik zakończy rozmowę ze swoim kolega okupującym niższą część dachu. Przemieszczaj się w linii prostej, starając się dobiegać do kolejnych zasłon i ograniczając do minimum ilość czasu spędzonego na otwartej przestrzeni.
Po dotarciu do końcowej części górnej ścieżki ostrożnie zejdź na dół, pozostając przez cały czas na prawo od drugiego snajpera. Zlokalizuj zieloną rurę, której główny bohater może się chwycić i z jej pomocą dotrzyj do dużego otworu w ścianie budynku. Nie śpiesz się z podciągnięciem się i przedostaniem w nowe miejsce, bo przy omawianym otworze może zatrzymać się zwykły wartownik, za którym do niedawna podążałeś. Upewnij się, że jest bezpiecznie i dopiero wtedy wespnij się, chowając się za najbliższą zasłoną.
Musisz teraz wyruszyć w stronę dachów zlokalizowanych na lewo od tutejszego snajpera. Zeskocz na dół i zbliż się do kwadratowego dachu, na którym przebywa dwóch przeciwników. Musisz tu szybko działać, bo jeśli się będziesz ociągał to zostaniesz zauważony przez snajpera z poprzedniej lokacji. Zaczekaj aż nowi wrogowie zatrzymają się przy krawędziach dachu i następnie skieruj się do włazu pokazanego na screenie 1 lub do drabinki pokazanej na screenie 2.
Jeżeli wybrałeś właz to nie śpiesz się ze zjechaniem po drabinie na dół, tylko upewnij się, że znajdujący się pod Tobą przeciwnik zwrócony jest w inną stronę. Jeżeli wybrałeś drabinkę to skorzystaj z rur celem dotarcia do dziury w ścianie. Także i w tym przypadku musisz odczekać aż ostatni wartownik przemieści się w inną stronę i dopiero wtedy podciągnąć się. Niezależnie od wybranej ścieżki rozpocznij bardzo liniowy przemarsz wąskimi korytarzami, docierając docelowo do szybu windy. Zaczep linę i zjedź po niej na sam dół.
Dodatkowe wskazówki dla stylów Pantera/Atak: Postaraj się nie doprowadzić do przedwczesnego wszczęcia alarmu, bo zbliżenie się do snajperów z racji budowy tej lokacji może wtedy okazać się dość kłopotliwe.