Zinfiltrowanie terenów wokół posiadłości | Misja 4 - Prywatna posiadłość poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zinfiltrowanie terenów wokół posiadłości
Uwaga - W misji tej ponownie przydadzą się wabiki samoprzylepne (Sticky Noisemaker) do odwracania uwagi psów obronnych. Dodatkowo dobrze byłoby wziąć ze sobą drona zwiadowczego (Trirotor) lub granaty z gazem usypiającym (Sleeping Gas), albowiem gadżety te pomogą Fisherowi w ogłuszeniu celu o dużym znaczeniu.
Podejdź do krawędzi klifu i skorzystaj z zaczepu, rozpoczynając zjazd po linie mający na celu przedostanie się na teren posiadłości. Tuż po zakończeniu tego procesu koniecznie schowaj się za najbliższym murkiem, albowiem już wkrótce z okolic pobliskiego kortu tenisowego przyjdzie tu jeden ze strażników i zacznie bardzo dokładnie sprawdzać okolicę. Nie ruszaj się i nie wychodź zza zasłony dopóki postać ta nie wznowi patrolu, wyruszając w lewo.
Zbliż się do prawego wejścia do garażu i dla bezpieczeństwa zniszcz znajdującą się nad nim lampę. Otwórz drzwi i zaczekaj aż przebywający wewnątrz garażu przeciwnicy zakończą rozmowę. Jeden z nich powinien zacząć podróżować po garażu, a drugi opuści to miejsce udając się w stronę placu znajdującego się przed głównym wejściem do posiadłości. Zaczekaj aż przeciwnik z garażu ustawi się przy samochodzie i szybko podejdź do pokazanego na screenie laptopa (Blacklist Laptop). Włam się do laptopa, pozyskując dzięki temu 40 tysięcy dolarów.
Szybko ustaw się teraz za zasłoną zlokalizowaną najbliżej laptopa i do dalszych działań przystąp dopiero wtedy gdy przeciwnik z garażu po raz kolejny zmieni swoją pozycję. Wybierz mianowicie przejście prowadzące w okolice wspomnianego wyżej placu przed głównym wejściem do willi i zachowaj tu ostrożność, albowiem w okolicy oprócz standardowych wartowników wpadniesz też na nowego psa obronnego.
Obecność psa niestety bardzo wyraźnie utrudni ci postępy. Jak zapewne pamiętasz nie możesz zbytnio zbliżać się do psów, albowiem w przeciwnym wypadku wyruszą one w stronę Fishera lub zaalarmują swoim szczekaniem wartowników. Zacznij kierować się w prawo, dobiegając do kolejnych zasłon i starając się trzymać jak najdalej od drzwi wejściowych do willi. Możesz sobie dodatkowo pomagać goglami sonarowymi do monitorowania aktualnego miejsca pobytu psa, ale nie jest to absolutnie wymagane do osiągnięcia sukcesu. Warto także rozważyć użycie jednego z gadżetów do odwrócenia uwagi wartowników oraz psa obronnego, na przykład wabika samoprzylepnego (Sticky Noisemaker).
Kontynuuj przemarsz, zatrzymując się za zasłoną za każdym razem gdy zauważysz, że pies obronny znalazł się niebezpiecznie blisko Fishera. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanego na powyższym screenie bocznego przejścia, które znajduje się na prawo od głównego wejścia do posiadłości. Zbliż się do drzwi prowadzących na zaplecze i następnie przejdź do niepilnowanego przez nikogo pomieszczenia ochrony. Podłącz się tu do jednego z komputerów, doprowadzając do wyświetlenia scenki przerywnikowej.
Dodatkowe wskazówki dla stylów Pantera/Atak: W trakcie atakowania wrogów zgromadzonych w pobliżu niedostępnego głównego wejścia do posiadłości pamiętaj o obecności w okolicy psa obronnego, nie pozwalając zwierzęciu na podbiegnięcie do Fishera.