Uzyskanie dostępu do systemów obronnych bunkra | Misja 12 - Obiekt F poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Uzyskanie dostępu do systemów obronnych bunkra
Dotrzyj do wyjścia z szybu wentylacyjnego, zeskakując do pomieszczenia zlokalizowanego bezpośrednio pod nim. Nie próbuj zbliżać się do rozstawionych w okolicy terrorystów tylko od razu wskocz do znacznie większej dziury, tak by przystąpić do przemierzania podziemnych tuneli. Bardzo liniowe korytarze zaprowadzą Cię do niewielkiego pomieszczenia z drzwiami. Zgaś światło, otwórz te drzwi i zaczekaj aż rozstawiony na wprost przeciwnik zacznie oddalać się.
Wyrusz za wspomnianym wyżej przeciwnikiem, wykorzystując w razie potrzeby opcję przebiegania pomiędzy zasłonami do ominięcia oświetlonej części korytarza. Śledzona osoba powinna wejść do pobliskiego pomieszczenia kontrolnego. Nie idź tam, a zamiast tego złap się rury zamontowanej przy suficie. Przemieść się po tej rurze maksymalnie w prawo i zaczekaj aż dwaj pozostali przeciwnicy rozejdą się. Szybko zeskocz na dół i udaj się do pokazanego na screenie sąsiedniego lewego pomieszczenia.
Zacznij chować się tu za zasłonami, przemieszczając się w linii prostej i uważając żeby nie znaleźć się w polu widzenia wartownika patrolującego teren po lewej stronie. Po dotarciu do ściany obróć się w lewo, zaczekaj aż wspomniany terrorysta oddali się i otwórz kratkę prowadzącą do nowego szybu wentylacyjnego. Przejdź przez tunel, ale nie śpiesz się z wyjściem z niego, bo w okolicy mogą przebywać inni przeciwnicy.
Na kolejny krok musisz zdecydować się w momencie gdy jeden z terrorystów uda się w prawo, przy czym jednocześnie upewnij się, że nikt inny nie patrzy w Twoją stronę. Wyjdź z szybu i również udaj się w prawo. Ustaw się mniej więcej równolegle do wartownika i odczekaj aż postać ta odwróci się. Szybko podejdź teraz do pokazanych na screenie obiektów znajdujących się w prawym narożniku i schowaj się tu. NIE próbuj od razu wybierać się w stronę wyjścia, bo windą przyjedzie tu wkrótce dodatkowy przeciwnik i ustawi się on właśnie w sąsiednim korytarzu.
Pozostań za zasłoną do momentu, w którym ostatni z wymienionych wcześniej wartowników powróci do windy ORAZ z niej skorzysta (nie możesz zbyt wcześnie wyjść zza zasłony, bo w oczekiwaniu na start windy terrorysta będzie ponownie zwrócony w stronę korytarza, który wcześniej sprawdzał). Udaj się na lewo lub na prawo od niedostępnej dla Fishera windy i dzięki wykorzystaniu krawędzi przedostań się na wyżej położoną półkę. Jak zapewne zauważyłeś znajdują się tu nowe balkoniki i należy dzięki nim zbliżyć się do aktualnego celu misji.
Po dotarciu do końcowej części balkoników złap się czerwonej rury przymocowanej do sufitu, a następnie poziomych krawędzi, docierając dzięki nim na balkonik zlokalizowany nad kolejnym szybem z pułapkami laserowymi. Tradycyjnie już musisz na początek opuścić się, dokonując tego we właściwym momencie. Złap się niżej położonej krawędzi i przesuń się w prawo, wykonując kolejny postój w miejscu, w którym można przedostać się na drugą stronę poziomej belki.
Wznów proces przemieszczania się po poziomych krawędziach, docierając do narożnika, przy którym możliwe stanie się doskoczenie do niżej położonych interaktywnych elementów. Nie zapominaj oczywiście w międzyczasie o unikaniu laserów. Skieruj się teraz w stronę oznaczonego przez grę obszaru wewnątrz pionowego szybu, który pokazany został na dołączonym screenie. Musisz tu wcisnąć przycisk/klawisz interakcji, dzięki czemu Fisher zhakuje port sieciowy.