The Last Guardian: Rozwiązanie zagadki ze sferą (mistrz doliny)
Aktualizacja:

Eksplorację nowego obszaru rozpocznij od zlokalizowania ostatniej już beczki i dostarczenia jej Trico. Wdrap się następnie na grzbiet swojego towarzysza i wskaż mu podpory górnej konstrukcji, dzięki czemu zacznie do nich doskakiwać.
Trico nie będzie mógł kontynuować wspinaczki po tym jak dotrzecie do dużego pracującego wentylatora. Ostrożnie zejdź na podporę, na której się znaleźliście. Jest tu pokazany na obrazku niewielki otwór. Doskocz do niego i przejdź chłopczykiem przez wąski tunel.

Znajdziesz się w pomieszczeniu z mistrzem doliny (Master of the Valley). Świecący zielony obiekt znajduje się wewnątrz klatki i dodatkowo otoczony jest ciemną substancją. Nie próbuj zbliżać się do tej ciemnej powłoki, bo chłopczyk zostanie odrzucony i będziesz musiał powciskać przyciski na padzie żeby przywrócić go do pełni zdrowia. Zamiast tego wyjmij lustro i zacznij oświetlać ciemną barierę.

Najważniejszą wiadomością jest to, że ciemną powłokę otaczającą mistrza doliny musisz oświetlać tylko przez określony czas. Nie możesz doprowadzić do tego żeby czarna substancja całkowicie zaniknęła, bo chłopczyk zostałby wtedy ogłuszony, a sama powłoka mogłaby się szybko zregenerować. Kontynuuj oświetlanie substancji do momentu gdy zmniejszy ona swoje rozmiary mniej więcej do stanu z powyższego obrazka, czyli do momentu gdy będzie jedynie minimalnie otaczała świecący obiekt wewnątrz klatki.

Musisz teraz szybko działać i zaliczyć wspinaczkę zanim ciemna powłoka odnowi się i "zaatakuje" chłopczyka zrzucając go z powrotem na dół. Zacznij od doskoczenia do dużej klatki. Musisz wdrapać się na jej dach.

Doskocz do jednego z dwóch dolnych obracających się elementów i wdrap się na niego. Zaczekaj następnie na właściwy moment i doskocz do jednego z dwóch górnych przemieszczających się obiektów. Skok ten musi być dobrze wymierzony i uważaj też żeby przez przypadek zamiast wykonania skoku nie spaść z powrotem na dach klatki.

Wdrap się na poruszający się obiekt i doskocz do górnej konstrukcji, która jest już na szczęście nieruchoma. Wykonaj tu kilka kolejnych skoków żeby docelowo przedostać się do nowego górnego obszaru.

W nowej lokacji centralna półka jest nieruchoma, a okrągła platforma w jej zewnętrznej części porusza się z dużą prędkością. Śmiało wskacz na obracające się elementy i zacznij się po nich przemieszczać. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanego na obrazku piedestału.

Umieść lustro w piedestale i nie puszczaj Kółka, dzięki czemu cała konstrukcja chwilowo zatrzyma się. Wciśnij teraz kilka razy przycisk przywołania Trico i zaczekaj aż zwierzęcy towarzysz wykorzysta to, że wyłączony został duży wentylator i zdoła przedostać się na dach wieży.

Tuż po wyjęciu lustra ze slotu podbiegnij do najbliższej ściany i złap się gzymsu (powyższy obrazek). Pozostało ci już tylko dokończyć "bezstresową" wspinaczkę, dzięki czemu dołączysz do Trico na dachu wieży.
- The Last Guardian - poradnik do gry
- The Last Guardian: Poradnik do gry
- The Last Guardian: Opis przejścia
- The Last Guardian: Oswobodzenie Trico
- The Last Guardian: Odnalezienie lustra i wydostanie się ze startowej jaskini
- The Last Guardian: Przeprawa przez pierwsze ruiny z wykorzystaniem lustra
- The Last Guardian: Pokonanie ożywionych zbroi i wydostanie się z sali z klatką
- The Last Guardian: Rozwiązanie zagadki z błękitnymi oparami i dalsza eksploracja ruin
- The Last Guardian: Podniesienie bramy przygniatającej ogon Trico
- The Last Guardian: Nauczenie Trico wykonywania poleceń
- The Last Guardian: Przejście przez dwie sale z obracającymi się strażnikami
- The Last Guardian: Rozwiązanie zagadki z dzbanem z niebieską cieczą
- The Last Guardian: Przejście po ogromnym rusztowaniu
- The Last Guardian: Rozwiązanie zagadki z łańcuchem w sali z ożywionymi zbrojami
- The Last Guardian: Wspinaczka na wysokości
- The Last Guardian: Omijanie ożywionych zbroi w drodze do Trico
- The Last Guardian: Nakarmienie Trico i przejście przez ciemny tunel
- The Last Guardian: Wspinaczka po wieżach połączonych linami
- The Last Guardian: Oswobodzenie się po upadku i przyniesienie Trico beczki
- The Last Guardian: Wyeliminowanie dwóch ożywionych zbroi z tarczami
- The Last Guardian: Przejście korytarzami z błękitnymi oparami
- The Last Guardian: Nakarmienie Trico i wydostanie się z sali z dużą kopułą
- The Last Guardian: Rozwiązanie zagadki z wozem
- The Last Guardian: Zbadanie jaskini za wodospadem
- The Last Guardian: Odnalezienie Trico i unikanie drugiej bestii
- The Last Guardian: Przetoczenie klatki i wyjście z ruin wraz z Trico
- The Last Guardian: Przejście przez kopalnię
- The Last Guardian: Zniszczenie dwóch witraży i eksploracja drugiej wieży
- The Last Guardian: Pomoc Trico w walce z drugą bestią i ocalenie Trico przed śmiercią
- The Last Guardian: Dotarcie do sali z klatką i zniszczenie anteny
- The Last Guardian: Dotarcie do najwyższej wieży
- The Last Guardian: Odblokowanie dostępu do wieży i uaktywnienie lodowej windy
- The Last Guardian: Rozwiązanie zagadki ze sferą (mistrz doliny)
- The Last Guardian: Finałowa konfrontacja z wrogimi bestiami
- The Last Guardian: Opis przejścia
- The Last Guardian: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
