Nakarmienie Trico i wydostanie się z sali z dużą kopułą | The Last Guardian
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
W nowym obszarze musisz ponownie zająć się zaspokojeniem potrzeb żywieniowych Trico. Odszukaj w okolicy boczne pomieszczenie, do którego możesz przedostać się przez dziurę w kracie. W lokacji tej są dwie duże skrzynie i musisz je przepchnąć je w pobliże otworu. Powyższy obrazek pokazuje miejsce ich rozlokowania - muszą znaleźć się jedna obok drugiej.
Dopiero teraz odszukaj w okolicy beczkę. Dotrzyj z nią do przesuniętych przed chwilą skrzyń i wykonaj rzut żeby wylądowała ona na skrzyniach (podsunięcie tylko jednej skrzyni nie załatwiłoby sprawy, bo beczka wylądowałaby w obszarze między skrzynią i dużą kratą). Miejsce lądowania beczki pokazuje powyższy obrazek. Wdrap się na skrzynię, podnieś beczkę i przerzuć ją przez otwór. Możesz już dostarczyć beczkę Trico.
Zaczekaj aż Trico powróci do pełni sił. Wdrap się na grzbiet sojusznika i wydaj mu polecenie zbliżenia się do jednego z górnych otworów przy kopule. Po tym jak Trico tego dokona doskocz do otworu i przedostań się na zewnątrz budynku.
Musisz teraz rozpocząć przemieszczanie się w lewo po wąskim gzymsie. Zatrzymaj się mniej więcej w połowie drogi i zacznij opuszczać się żeby wylądować na ukazanym na obrazku mniejszym daszku.
Obróć się o 180 stopni i rozpocznij przemarsz po dachu długiego, zakręcanego tunelu. Po dotarciu do jego końcowej części opuść się i ponownie wykonaj obrót. Wyrusz teraz tunelem w stronę sali z Trico. Po drodze nie zatrzymuj się, bo do życia powróci kilka nowych zbroi. Musisz dotrzeć do zabarykadowanych drzwi i zdążyć zdjąć z nich blokadę. Pozwoli to Trico przebić się przez drzwi.
Tuż po tym jak Trico zdoła się przebić przez osłabioną ścianę cała ta konstrukcja zacznie się powoli walić. Rozpocznie się scena ucieczki. Biegnij przed siebie i wykonuj skoki w tych miejscach, w których brakuje elementów posadzki. Na sam koniec musisz wykonać jeszcze jeden większy skok. Zdecyduj się na niego dopiero gdy posadzka podniesie się tworząc rampę. Zagwarantuje ci to, że Trico złapie w locie chłopczyka i uchroni go przed spadnięciem w przepaść. Po chwili znajdziecie się razem na nowej, bezpiecznej skalnej półce.