Dotarcie do najwyższej wieży
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Przejdź na balkonik sąsiadujący z salą z klatką, przywołaj do siebie Trico, wdrap się na jego grzbiet i wydaj mu polecenie kontynuowania wspinaczki (zacznie on od dotarcia na półkę nad wyjściem z budynku). Sama wspinaczka jest liniowa i zaprowadzi ona bohaterów na zniszczony dach jednego z budynków ruin.
Wskaż Trico okoliczne zniszczone filary jako miejsca do wykonania kolejnych skoków. Zwierzęcy towarzysz zatrzyma się po dotarciu w pobliże dwóch wiszących witraży. Nie musisz na szczęście zaliczać dodatkowej wspinaczki żeby osobiście do nich dotrzeć. Zamiast tego wyjmij lustro, wyceluj w każdy z witraży i zaczekaj aż zostanie zniszczony przez pociski wystrzelone z ogona Trico.
Po tym jak Trico doskoczy do wnętrza wieży nakieruj go na okoliczny most. Zbliżycie się wkrótce do nowej wieży. Wskaż tu Trico lewy górny wysięgnik i po dotarciu na niego raz jeszcze skorzystaj z lustra żeby doprowadzić do zniszczenia wiszącego witraża.
Kontynuuj wspinaczkę na grzbiecie Trico aż dotrzecie na niewielką półkę, na której bestia będzie musiała sie zatrzymać. Zejdź z Trico i zainteresuj się małymi wystającymi elementami z powyższego obrazka. Musisz zacząć do nich doskakiwać chłopczykiem i zadbaj o to żeby były to bardzo precyzyjne skoki, bo łatwo można się tu pomylić i spaść w przepaść.
Przebiegnij po drewnianym balkoniku i wykonaj parę kolejnych skoków, a znajdziesz się po przeciwnej stronie wieży. Zbadaj jej wnętrze i pociągnij za znajdującą się tu dźwignię żeby podnieść kratę i odblokować przejście dla Trico.
Zanim wdrapiesz się na grzbiet Trico skorzystaj z lustra żeby zniszczyć bardziej oddalony i pokazany na powyższym obrazku witraż. Dopiero po wykonaniu tej czynności nakaż swojemu towarzyszowi wykonanie dalekiego skoku w stronę sąsiedniej wieży.
W wieży znajduje się kolejna dźwignia. Pociągnij za nią i po wyjściu z wieży wskaż Trico górne wystające elementy, do których może on zacząć doskakiwać. Po przedostaniu się na wyższy balkonik użyj lustra żeby "ostrzelać" dwa zaznaczone na powyższym obrazku balkoniki i przyczynić się dzięki temu do wyeliminowania przebywających na nich ożywionych zbroi. Dopiero po wykonaniu tej czynności Trico będzie mógł zaliczyć daleki skok w stronę nowej wieży.
Tak jak wcześniej rozpocznij od pociągnięcia za dźwignię i wskazania Trico miejsca do kontynuowania wspinaczki. Po drodze wymagane będzie rozprawienie się z ożywioną zbroją z bliżej położonego balkoniku (po raz kolejny skorzystaj z lustra).
Po tym jak Trico przedostanie się na wyższy poziom wieży zejdź z bestii i skieruj się do środka. Przejdź przez jeden z otworów dużej zamkniętej bramy i następnie zacznij ostrożnie przemieszczać się w górę po częściowo uszkodzonych zakręcanych schodach.
Na najwyższym poziomi wieży odnajdziesz dźwignię i pociągnięcie za nią doprowadzi do rozsunięcia się połowy mostu. Powróć na dół (możesz zeskoczyć bezpośrednio na Trico) i nakaż mu skorzystanie z mostu do przeskoczenia do kolejnej wieży.
Znajdziesz się już w niewielkiej odległości od ogromnej białej wieży, do której już wcześniej miałeś okazję dotrzeć (i pozostać tam tylko na chwilę). Trico nie będzie chciał od razu wykonać przelotu w jej stronę i w związku z tym przeskocz z jego grzbietu na małą półkę i zalicz kolejny przemarsz po zakręcanych schodach.
Na górze aktualnie okupowanej wieży jest dźwignia i użycie jej rozwinie drugą część mostu. Powróć do Trico i dopiero teraz wskaż mu białą wieżę jako cel podróży. Towarzysz dzięki rozwinięciu obu części mostu będzie mógł nabrać dużego rozpędu i zaliczyć pomyślnie przelot.