Podaj leki Steinerowi | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 Poradnik Syberia 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
W poszukiwaniu leków rozejrzyj się po warsztacie. Zabierz (w zbliżeniu) stojący wśród zegarów na blacie po prawej kubek. Zauważ też stojącego na prawo od niego mechanicznego ptaka i nakręć go w zbliżeniu, co zirytuje gospodarza. Spróbuj też wyjść, mimo zamkniętych drzwi (obie te czynności są potrzebne do osiągnięcia). Po wiodących w dół schodkach (w prawym rogu pomieszczenia) zejdź do kolejnej zagraconej salki - idąc cały czas przed siebie zatrzymasz się przy blacie, na którym leży niedokończona sztuczna noga dla Kurka.
Rzuć na nią okiem (w zbliżeniu), zwróć też uwagę na przyczepioną do ściany notatkę od Sary dotyczącą zażywania lekarstwa przez dziadka. Wyjdź ze zbliżenia i przejdź kawałek w prawo - zabierz leżący przy monitorze wycinek z gazety dotyczący awarii elektrowni jądrowej w mieście Baranour (znajdziesz go w ekwipunku z dokumentami, gdzie w znany już sobie sposób możesz przeczytać jego tłumaczenie - by poznać całą treść wycinka przewijaj tekst w dół rolką myszy). Wróć na górę.
Tam wejdź za ladę, przy której siedzi Simon (musisz znaleźć się po tej samej stronie co on), i w zbliżeniu sprawdź zawartość szuflad widocznych z tej strony lady (na prawo od Steinera). W środkowej po prawej (trzeba ją wysunąć odpowiednim ruchem myszki) znajdziesz receptę Steinera - co jednak nie rozwiązuje kwestii podania gospodarzowi lekarstwa.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie