Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Otwórz dwa zamki | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 Poradnik Syberia 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Kiedy Kate znajdzie się pod wodą, trzymając się muru, wędruj w prawo - dosłownie po paru krokach natkniesz się na wielką okrągłą wnękę z kierownicą i bolcami na zębatki - Otwórz dwa zamki | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Kiedy Kate znajdzie się pod wodą, trzymając się muru, wędruj w prawo - dosłownie po paru krokach natkniesz się na wielką okrągłą wnękę z kierownicą i bolcami na zębatki. Ponieś leżące przy niej (po lewej) dużą zębatkę oraz (po prawej) kwadratowy klucz. Przybliż widok na ową wnękę. Tuż pod nią znajdują się jeszcze dwie zębatki, które oczywiście zabierz.

Zainstaluj je we wnęce: dużą po lewej, zwykłą u góry, a tę nazwaną kołem zębatym (nieco różni się wyglądem od pozostałych) pod nimi. Jeśli masz notkę komisarza, możesz sprawdzić w ekwipunku z dokumentami, że brakuje jeszcze łańcucha. Trzeba go poszukać.

Biegnij zatem cały czas w lewo, korygując trasę Kate tylko wtedy, gdy się na czymś zablokuje (odrobinę w dół ekranu, by obejść przeszkodę, i dalej w lewo). W ten sposób po dobrej chwili natrafisz na wielką okrągłą metalową pokrywę w murze po lewej - podejdź bliżej, by przeprowadzić tu konieczne manipulacje.

Otwieranie pierwszych wrót

By odemknąć ową pokrywę, wetknij kwadratowy klucz znaleziony przy poprzedniej wnęce w otwór poniżej kierownicy i przekręć go w prawo (odpowiedni ruch myszką) - Otwórz dwa zamki | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

By odemknąć ową pokrywę, wetknij kwadratowy klucz znaleziony przy poprzedniej wnęce w otwór poniżej kierownicy i przekręć go w prawo (odpowiedni ruch myszką). Pokrywa lekko się uchyli - otwórz ją na całą szerokość (ruch myszką z prawej na lewą; aktywny punkt po lewej nad kierownicą).

Odsłoni się wnęka z zębatkami i łańcuchem - zakręć (odpowiedni ruch myszką) kierownicą do oporu w lewo, po czym przesuń (odpowiedni ruch myszką) wajchę po lewej w dół - Otwórz dwa zamki | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Odsłoni się wnęka z zębatkami i łańcuchem - zakręć (odpowiedni ruch myszką) kierownicą do oporu w lewo, po czym przesuń (odpowiedni ruch myszką) wajchę po lewej w dół.

Przejdź przez otwarte wrota (po lewej) - Otwórz dwa zamki | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Przejdź przez otwarte wrota (po lewej). Gdy zmieni się perspektywa, zrób parę kroków w lewo, a potem w głąb ekranu, w stronę wraka kutra, przełamanego wpół. Zabierz leżący mniej więcej w jego połowie łańcuch.

Maszeruj przez wrota z powrotem i wędruj cały czas w prawo (chwilę to potrwa), by wrócić do drugiej wnęki z zębatkami, tej, przy której brakowało łańcucha.

Otwieranie drugich wrót

Zainstaluj łańcuch między kierownicą a dolną zębatką (aktywny punkt z lewej strony zębatki, do której przymocowana jest kierownica; jeśli nie umieszczałeś wcześniej zębatek na właściwych miejscach, fotka powyżej pokazuje, gdzie powinny się znaleźć) - Otwórz dwa zamki | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Zainstaluj łańcuch między kierownicą a dolną zębatką (aktywny punkt z lewej strony zębatki, do której przymocowana jest kierownica; jeśli nie umieszczałeś wcześniej zębatek na właściwych miejscach, fotka powyżej pokazuje, gdzie powinny się znaleźć). Zakręć kierownicą do oporu w prawo, po czym kliknij wajchę po prawej (osiągnięcie Dwadzieścia tysięcy mil... ).

Kiedy Kate znajdzie się przy policyjnym punkcie kontroli, zajrzyj do środka budynku przez okno na prawo od drzwi (osiągnięcie Odwracanie kota ogonem), po czym biegnij do namiotu Jukoli, a tam kolejny raz pogłaszcz trzeciego strusia na lewo od wejścia (potrzebne do osiągnięcia). Następnie maszeruj do kwatery szamanki - poinformuj ją, że nomadzi mogą przeprawić się przez jezioro.

Wróciwszy na prom, skieruj się do wyjścia z niego, po czym obgadaj sytuację z Sarą i Ayawaską - Kate dostanie od niej bukłak z napojem szamanki.