Odholuj Kryształ i wypuścić strusie z ładowni | Opis przejścia Syberia 3 Poradnik Syberia 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
W tej sytuacji zajmij się liną przyczepioną do pojazdu - trzeba ją poluzować, by Oskar mógł odjechać.
W zbliżeniu na wał z tyłu pojazdu, do którego podpięta jest lina, spróbuj zakręcić w prawo korbą (odpowiedni ruch myszką) - nie uda się. By odblokować korbę, na śrubie, którą ta jest przymocowana, użyj klucza nasadowego i obróć nim (odpowiedni ruch myszką) w prawo. Następnie ponownie spróbuj zakręcić korbą (ruch myszką w prawo) - tym razem z sukcesem.
Jeśli dwa przewrócone wagoniki nadal blokują zakręt (na lewo od Oskara w pojeździe), rozłącz je w zbliżeniu, by pozbyć się przeszkody na drodze. Wreszcie każ automatowi odjechać.
Teraz poproś o pomoc Jukoli stojących przy uszkodzonym ogrodzeniu (na prawo od miejsca, gdzie zatrzymał się Oskar).
Kiedy podczepią oni linę do diabelskiego młyna, skieruj się w jego stronę - przejdź przez przerwę w ogrodzeniu (na prawo od pojazdu Oskara) i maszeruj w głąb ekranu, tak aby podejść do diabelskiego młyna od jego prawej strony. Po metalowej drabinie wespnij się do jego pulpitu sterowniczego.
Uruchamianie diabelskiego młyna
Najpierw zainteresuj się mechanizmem po prawej. W zbliżeniu zainstaluj na największej zębatce u dołu zębatkę zabraną z pojemnika w warsztacie, po czym przesuń w dół dźwignię po prawej. Wyjdź ze zbliżenia i wciśnij guzik na pulpicie (z jego prawej strony), znajdującym się na lewo od drabiny. Kiedy uda się przemieścić Kryształ (osiągnięcie Wspólnota strusi), zejdź po drabinie i wróć na pomost z torami (od diabelskiego młyna w głąb ekranu, gdy perspektywa się zmieni - w prawo i za ogrodzeniem w prawo).
Wejdź do budynku po prawej przez drzwi z daszkiem - znajdziesz się w warsztacie, który opuść drugimi drzwiami.
Wyjdź za bramę parku, zejdź po schodach i maszeruj w dół ekranu i w prawo, aż dojdziesz do czekających na plaży Jukoli i Kurk zagadnie Kate. Po rozmowie z nim i z szamanką wędruj w prawo - omiń grupkę Jukoli i idź wzdłuż pobojowiska przy promie, a przy ostatnich rozwalonych belkach pomostu skieruj się w głąb ekranu.
Dotarłszy pod rufę statku, w zbliżeniu kliknij wajchę w ścianie na lewo od wejścia do ładowni.