Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opuść pokój | Rozdział pierwszy | Opis przejścia Syberia 3 Poradnik Syberia 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Po przebudzeniu porozmawiaj z leżącym obok Kurkiem z plemienia Jukoli (wciskając klawisze z cyframi zgodnie z wyświetlającymi się na ekranie sugestiami). Następnie podejdź do drzwi (na lewo od Kurka - bohaterką sterujesz za pomocą klawiszy W, S, A, D). Najedź kursorem na ich gałkę, tak aby wyświetliła się ikona w kształcie obręczy (z symbolem zębatki), pozwalająca wykonać kontekstową akcję, i kliknij LPM, by Kate spróbowała otworzyć drzwi - niestety, są zamknięte.

Zainteresuj się widocznym na ścianie (na prawo od drzwi) przyciskiem. Wciśnij go (kolejny symbol) - nie zadziała. Przesuń kursor w prawo, by przyjrzeć się (symbol lupki) instrukcji widniejącej z boku skrzynki z przyciskiem - musisz dostać się do środka mechanizmu.

Podejdź do stołu w centrum pomieszczenia i najedź kursorem na stojący na nim talerz zupy - kliknij, kiedy pojawi się opcja zbliżenia (symbol lupki). Zabierz leżący obok niego nóż (symbol dłoni).

Naprawa mechanizmu otwierającego drzwi

Wróć do skrzynki z przyciskiem i w zbliżeniu na nią klawiszem "I" przywołaj inwentarz - pojawi się z lewej strony ekranu. Klawiszem ze strzałką w dół zmień położenie noża w ekwipunku, tak by znalazł się w centralnym (większym) kółku. Najedź kursorem na widoczną w prawym górnym rogu skrzynki śrubkę, kliknij, by użyć na niej noża, po czym odkręć ją, wykonując myszką koliste ruchy w lewo.

Po otwarciu skrzynki okaże się, że zielony kabelek jest odczepiony - Opuść pokój | Rozdział pierwszy | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Po otwarciu skrzynki okaże się, że zielony kabelek jest odczepiony. Kliknij jego luźny koniec i przytrzymując LPM, przeciągnij go do wolnego wejścia nad miejscem, gdzie przymocowany jest kabelek czerwony - ma się zaświecić zielona diodka. Teraz chwyć błyszczącą część walca, do którego przyczepione są oba kable, i przesuwając kursor w dół, wsuń ją do czarnej obudowy, w której częściowo się znajduje. Następnie złap za ową obudowę i przesuwając kursor w górę, zamknij skrzynkę. Na koniec wciśnij świecący czerwony przycisk, by otworzyć drzwi - Kate automatycznie opuści pokój (osiągnięcie Wakacje się skończyły).