Misja 4 - Wpływy Amona | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II poradnik StarCraft II: Legacy of the Void
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Misja 4 - Amon's Reach / Wpływy Amona
Amon's Reach (Wpływy Amona). Wymaga ukończenia misji na dowolnym poziomie trudności.
Close Call (Światełko w tunelu). Podczas wykonywania misji nie pozwól, by stan zdrowia warp conduit (wrota przesyłowe) spadło poniżej 2000 punktów życia. Wbrew pozorom proste zadanie. Wystarczy natychmiast usuwać każdego void thrasher (molocha otchłani), który pojawi się na planszy. Poza tym warp conduit to bardzo wytrzymała budowla, która jest w stanie przetrwać długi ostrzał. Trzeba tylko nie dopuścić do sytuacji, w której dwa void thrashers będą atakować warp conduit w tym samym momencie, gdyż wtedy wytrzymałość budynku będzie bardzo szybko spadać.
Jump the Gun (Zdążyć przed molochem). Na normalnym poziomie trudności oczyść wszystkie launch bays (platformy startowe) przed pojawieniem się ostatniego, piątego void thrasher (molochy otchłani). Przeciwnik ten pojawi się dokładnie w dwudziestej minucie rozgrywki. Oznacza to, że masz na wykonanie całego zadania dokładnie dwadzieścia minut. Ignoruj solarite (solaryt), skup się na tworzeniu nowych jednostek, jak najszybciej wysyłaj grupy bojowe w kierunku launch bay i nie atakuj grup zergów, których nie musisz atakować. Możesz również zignorować wcześniejsze void thrashers. Nie wszystkie, gdyż inaczej łatwo stracisz warp conduit (wrota przesyłowe), ale na cztery, jakie pojawią się przed dwudziestą minutą, dwa możesz zostawić w spokoju i skupić się na oczyszczaniu launch bays.
A Royal Thrashing (Molochy pod ochroną). Musisz ukończyć misję bez zabijania void thrashers na wysokim poziomie trudności. Trudność tego zadania polega na tym, że każdy thrasher skraca czas, w jaki możesz wykonać zadanie. O ile jednego da się przetrwać, tak dwa stanowią problem, a przy trzech wytrzymałość warp conduit będzie gwałtownie spadać. Z tego powodu nie możesz przejść misji z pomocą dużej armii, tylko zastosować fortel. Na przykład użyj dark templars (mrocznych templariuszy). Są niewidzialni, więc jeśli zdołasz uniknąć detektorów możesz oczyścić launch bays (platformy startowe) bez wzbudzania alarmu ze strony zergów. Będziesz potrzebował jednak dobrej ekonomii, obrony zdolnej powstrzymać ewentualne ataki, dużej liczby dark templars oraz dobrej koordynacji, tak by dotrzeć do launch bays bez zwracania na siebie uwagi. Inną metodą jest stworzenie olbrzymiej armii i ignorowanie nieistotnych celów w drodze do launch bays, ale ta metoda wymaga czasu, który bardzo szybko może ci się skończyć.