Świadomość-Z (1) | Zakończenia w Stalker Cień Czarnobyla poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
ZAKOŃCZENIE 6 - Stanie się częścią projektu "Świadomość-Z".
Wymagania: Po wysłuchaniu całej rozmowy będziesz musiał wybrać pierwszą opcję dialogową, a mianowicie "Chcę dołączyć do projektu Świadomość-Z".
Dodatkowe uwagi: ...nie są one właściwie wymagane, gdyż od razu przystąpisz do obejrzenia filmiku końcowego. Radziłbym więc przed zniszczeniem ostatniego generatora zapisać sobie stan gry, tak aby móc od razu przystąpić do siódmego zakończenia.
ZAKOŃCZENIE 7 (NAJLEPSZE) - Odmowa współpracy z "Świadomością-Z".
Wymagania: Po wysłuchaniu całej rozmowy będziesz musiał wybrać drugą opcję dialogową, a mianowicie "Nie zamierzam pomagać w tym oszustwie".
Dodatkowe uwagi: Wybranie tej opcji dialogowej umożliwi ci obejrzenie najlepszego zakończenia gry. Zanim jednak do tego dojdzie, czeka Cię stosunkowo długa przeprawa. Po chwili zostaniesz przeniesiony z powrotem do sektora Elektrownia Jądrowa. Twoim zadaniem będzie docieranie do kolejnych teleporterów. Ważniejsze jest jednak to, iż po drodze będziesz musiał walczyć z żołnierzami Monolith. Z racji tego, iż jest to standardowo wykonany etap, przygotowałem szczegółowy opis dotarcia do każdego z teleporterów.
TELEPORTER 1
Na początek coś bardzo prostego. Biegnij przed siebie. Teleporter powinien znajdować się po prawej stronie (#1). Musisz się tam teraz udać.
TELEPORTER 2
Skieruj się do najbliższej drabiny. W oddali powinieneś zauważ kilku wrogów, w tym jednego snajpera (#1). Musisz się ich teraz pozbyć. Wrzuć też granat na wyższy poziom, a następnie skorzystaj z drabiny żeby się tam dostać (#2).
Załatw wrogów z wyższego piętra (#1) i zacznij schodzić po drabinach na dół. Musisz zabezpieczyć cały ten poziom. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne odnalezienie kolejnej drabiny, która przedstawiona została na screenie (#2).
Biegnij prosto. Zabijaj napotykanych wrogów. W pewnym miejscu uaktywni się inny teleporter (#1). Będziesz musiał zlikwidować pojedynczego przeciwnika. Po zbadaniu ciał skieruj się do swojego teleportera (#2).
TELEPORTER 3
Zaczynasz na dachu budynku (#1). Możesz podjąć walkę ze znajdującymi się w okolicy przeciwnikami, bądź też zlikwidować tylko tych, którzy najbardziej ci zagrażają i jak najszybciej udać się do teleportera (#2).
TELEPORTER 4
Skorzystaj ze znajdującej się przed sobą drabiny. Biegnij prosto (#1), ignorując skażony teren. Dotrzesz do kolejnej drabiny. Na górze będziesz musiał rozprawić się z dwoma żołnierzami (#2). Dopiero gdy zginą, skieruj się do okolicznego teleportera.
TELEPORTER 5
Ruszaj przed siebie. Będziesz musiał skorzystać ze znajdującej się tu drabiny (#1). Uważaj, gdyż na górze zostaniesz zaatakowany przez mutanta. Zabij go i dopiero teraz skieruj się do teleportera (#2).