Questy (2) | X16 w Stalker Cień Czarnobyla poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
2. Weź dokumenty
Zleceniodawca: quest ten aktywuje się automatycznie po wypełnieniu zadania Wyłącz emisję psioniczną
Lokalizacja startowa: maszyna, którą miałeś okazję wyłączyć
Co należy wykonać:
a) przedostać się do laboratorium X16
b) odszukać ciało Ducha i zabrać dokumenty
Dokładny opis questu:
Pierwszą wytyczną powinieneś mieć już automatycznie zaliczoną. Pozostało ci więc jedynie odnalezienie ciała Ducha. Zauważ, że w okolicy (#1) oraz na niższych piętrach pojawiły się nowe zombiaki. Możesz z nimi walczyć, ale lepiej będzie przystąpić do właściwej części zadania. W tym celu skieruj się do niezbadanego jeszcze korytarza (#2). ZAPISZ też stan gry!
Dojdziesz w końcu do miejsca, w którym będziesz musiał zmierzyć się z poznanym już w kanałach (Agroprom) mutantem (#1). Najprościej będzie oczywiście nafaszerować istotę ołowiem, celując w okolice głowy. Nie radziłbym badać bocznych klatek, gdyż występują tam różnorakie anomalie. Zamiast tego skieruj się do ciała Ducha (#2). Będziesz musiał przeciągnąć znajdujące się tu dokumenty do swojego inwentarza.
3. Znajdź dokumenty z LabX16 - część 2
Zleceniodawca: Barman (Bar)
Lokalizacja startowa: sektor o nazwie Bar
Co należy wykonać:
a) odszukać dokumenty w laboratorium X16
b) dostarczyć dokumentu Barmanowi
Dokładny opis questu:
Zadanie to wykonasz dokładnie w tym samym momencie, co poprzednie. Będziesz po prostu musiał zbadać ciało Ducha (#1) oraz przeciągnąć poszukiwane dokumenty do swojego inwentarza. Po kilku chwilach otrzymasz stosowne potwierdzenie (#2). Warto też wysłuchać komunikatu radiowego. Uwaga! Duch ma przy sobie niezły pancerz, ale radziłbym pozostać przy aktualnie posiadanym. Przedmiot ten możesz jednak wziąć na wymianę.
4. Spotkaj się z przewodnikiem
Zleceniodawca: zadanie to aktywuje się w sposób automatyczny
Lokalizacja startowa: sektor o nazwie X16
Co należy wykonać:
a) porozmawiać z przewodnikiem, przebywającym w strefie Kordon
Z oczywistych względów zadaniem tym nie będziesz się mógł teraz zająć. Niestety, do strefy Kordon będziesz musiał już wkrótce powrócić. Na razie zajmij się jednak wydostaniem z laboratorium, a w dalszej kolejności ze stref Jantar i Dzicz.
5. Wydostań się z laboratorium
Zleceniodawca: quest ten aktywuje się automatycznie po zebraniu potrzebnych dokumentów
Lokalizacja startowa: niedaleko ciała Ducha (strefa X16)
Co należy wykonać:
a) uciec z laboratorium, wykorzystując do tego celu sekretny tunel
b) porozmawiać raz jeszcze z Sakharovem
Dokładny opis questu:
W tej lokacji właściwie jedynie rozpoczniesz wykonywanie przedstawianego zadania. W tym celu będziesz musiał zlokalizować dziurę w ziemi (#1). Wskakuj do niej. Skieruj się na najniższy poziom (#2), dzięki czemu gra automatycznie zacznie doczytywać planszę Jantar.