Poradnik do gry - Questy - lista alfabetyczna | Stalker Cień Czarnobyla poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Zestawienie wszystkich głównych questów
Zgodnie z wcześniejszą obietnicą, odnajdziesz tu alfabetyczne zestawienie wszystkich głównych zadań, których wykonania będzie się można podjąć w trakcie gry. Zawarte poniżej informacje powinny szczególnie zainteresować tych graczy, którzy pragną szybko odnaleźć rozwiązanie do aktualnie wykonywanych questów. Zadania opisane zostały zgodnie z następującym schematem:
NAZWA QUESTU (zgodna z opisem z gry)
Lokalizacja startowa: nazwa sektora, w którym quest rozpoczyna się (niezależnie od tego czy jest to NPC czy zadanie aktywuje się w sposób automatyczny)
Co należy wykonać:
a) objaśnienie danego podpunktu (nazwa strefy, do której dany podpunkt bezpośrednio odnosi się)
Korzystając z okazji pragnąłbym zauważyć, iż wiele questów wykonywanych jest w kilku różnych strefach. W takich przypadkach opisów należy szukać w tych właśnie miejscach. Będą się bowiem odnosiły do czynności, które można wykonać tylko w aktualnie eksplorowanej strefie. Myślę jednak, że nie powinno być z tym żadnych problemów. Przejdźmy więc do listy wszystkich zadań...
D
>>Dokonaj pomiarów radiacji
Lokalizacja startowa: Jantar
Co należy wykonać:
a) porozmawiać z profesorem Krugłowem (Jantar)
b) eskortować Krugłowa do miejsc, w których wykona pomiary (Jantar)
c) powrócić z wynikami do Sakharova (Jantar)
>>Dotrzyj do elektrowni
Lokalizacja startowa: Prypeć
Co należy wykonać:
a) spotkać się z innymi Stalkerami (Prypeć)
b) podążać za innymi żołnierzami (Prypeć)
c) odszukać ścieżkę prowadzącą do sektora Elektrownia Jądrowa (Prypeć)
d) odnaleźć wejście prowadzące do sarkofagu (Elektrownia Jądrowa)
>>Drzwi na poziom drugi
Lokalizacja startowa: X18
Co należy wykonać:
a) odnaleźć kod potrzebny do otwarcia drzwi (X18)
b) skorzystać z kodu, tak aby móc przedostać się do dalszej części laboratorium (X18)
I
>>Idź na nasyp kolejowy
Lokalizacja startowa: Kordon
Co należy wykonać:
a) odnaleźć w wyznaczonym miejscu czeladnika (Kordon)
b) przedostać się na drugą stronę nasypu kolejowego (Kordon)
O
>>Odeprzyj atak bandytów
Lokalizacja startowa: Wysypisko
Co należy wykonać:
a) odeprzeć zmasowany atak bandytów (Wysypisko)
b) po udanej akcji porozmawiać z Biesem (Wysypisko)
>>Odszukaj Ducha
Lokalizacja startowa: Instytut Agroprom - Kanały
Co należy wykonać:
a) dowiedzieć co stało się z Duchem (Jantar)
>>Odszukaj wejście do laboratorium X16
Lokalizacja startowa: Jantar
Co należy wykonać:
a) odszukać i zbadać ciało Wasiliewa (Jantar)
b) udać się do wejścia prowadzącego do laboratorium X16 (Jantar)
P
>>Pogadaj z Lisem o Strieloku
Lokalizacja startowa: Kordon
Co należy wykonać:
a) uratować umierającego Lisa (Kordon)
b) wypytać Lisa na temat Strieloka (Kordon)
>>Pomóż Stalkerom
Lokalizacja startowa: Instytut Agroprom
Co należy wykonać:
a) pomóc Stalkerom w pokonaniu bandytów znajdujących się niedaleko wejścia do fabryki (Instytut Agroprom)
>>Pomóż zniszczyć oddział uderzeniowy Monolitu
Lokalizacja startowa: Magazyny wojskowe
Co należy wykonać:
a) porozmawiać z dowódcą posterunku Wolności (Magazyny wojskowe)
b) odeprzeć atak oddziałów Monolith (Magazyny wojskowe)
c) po wykonanej akcji ponownie porozmawiać z dowódcą (Magazyny wojskowe)
S
>>Schowek w Prypeci
Lokalizacja startowa: Instytut Agroprom
Co należy wykonać:
a) przedostać się do hotelu znajdującego w dzielnicy Prypeć (Prypeć)
b) odszukać pomieszczenie z tajną skrytką (Prypeć)
c) zapoznać się z zawartością skrytki (Prypeć)
>>Spełniacz Życzeń
Lokalizacja startowa: Czerwony Las - Bunkier
Co należy wykonać:
a) przedostać się do sarkofagu (Sarkofag)
b) odszukać monolit (Sarkofag)
>>Spotkaj się z Doktorem
Lokalizacja startowa: Kordon
Co należy wykonać:
a) porozmawiać z doktorem, znajdującym się w kryjówce Strieloka (Instytut Agroprom - Kanały)
>>Spotkaj się z Krugłowem
Lokalizacja startowa: Dzicz
Co należy wykonać:
a) przedostać się do miejsca katastrofy, likwidując napotykanych przeciwników (Dzicz)
b) odnaleźć profesora Krugłowa i porozmawiać z nim (Dzicz)
>>Spotkaj się z przewodnikiem
Lokalizacja startowa: X16
Co należy wykonać:
a) porozmawiać z przewodnikiem, przebywającym w strefie Kordon (Kordon)
>>Spotkaj się z Sieryjem
Lokalizacja startowa: Kordon
Co należy wykonać:
a) dowiedzieć się czegoś więcej na temat Strieloka od Sieryja (Wysypisko)
T
>>Tajemnica Monolitu
Lokalizacja startowa: Tajne laboratorium
Co należy wykonać:
a) rozwiązać tajemnicę monolitu (Tajne laboratorium)
>>Tajne laboratorium
Lokalizacja startowa: Prypeć
Co należy wykonać:
a) odnaleźć ukryte przejście (Sarkofag)
b) użyć dekodera w celu otwarcia drzwi (Sarkofag)
c) dowiedzieć się co znajduje się po drugiej stronie drzwi (Tajne laboratorium)
U
>>Uratuj członka "Powinności"
Lokalizacja startowa: Dolina Mroku
Co należy wykonać:
a) udać się z Nabojem do miejsca, w którym przeprowadzona zostanie zasadzka (Dolina Mroku)
b) zabić bandytów i uratować członka organizacji Powinność (Dolina Mroku)
>>Uratuj Kreta
Lokalizacja startowa: Instytut Agroprom
Co należy wykonać:
a) zabić okolicznych żołnierzy (Instytut Agroprom)
b) uratować skrywającego się w budynku Kreta (Instytut Agroprom)
>>Uwolnij członka "Powinności"
Lokalizacja startowa: Dolina Mroku
Co należy wykonać:
a) przedostań się do więzienia i uratuj kolejnego członka organizacji Powinność (Dolina Mroku)
W
>>Wejdź do centrum sterowania
Lokalizacja startowa: X18
Co należy wykonać:
a) odnaleźć kod potrzebny do otwarcia drugich drzwi (X18)
b) skorzystać z kodu, tak aby móc przedostać się do dalszej części laboratorium (X18)
>>Weź dokumenty
Lokalizacja startowa: X16
Co należy wykonać:
a) przedostać się do laboratorium X16 (X16)
b) odszukać ciało Ducha i zabrać dokumenty (X16)
>>Wydostań się z Doliny Mroku
Lokalizacja startowa: Dolina Mroku
Co należy wykonać:
a) uciec z planszy Dolina Mroku (Dolina Mroku)
>>Wydostań się z laboratorium
Lokalizacja startowa: X16
Co należy wykonać:
a) uciec z laboratorium, wykorzystując do tego celu sekretny tunel (Jantar)
b) porozmawiać raz jeszcze z Sakharovem (Jantar)
>>Wyłącz emisję psioniczną
Lokalizacja startowa: X16
Co należy wykonać:
a) wyłączyć pierwszy moduł (X16)
b) wyłączyć drugi moduł (X16)
c) wyłączyć trzeci moduł (X16)
d) wyłączyć cały mechanizm, tak aby móc przystąpić do dowolnej eksploracji laboratorium (X16)
>>Wyłącz Mózgozwęglacz
Lokalizacja startowa: Bar
Co należy wykonać:
a) przedostać się w okolice anteny (Czerwony Las)
b) odnaleźć wejście prowadzące do bunkra (Czerwony Las)
c) wyłączyć urządzenie (Czerwony Las - Bunkier)
Z
>>Zabij Lukasha
Lokalizacja startowa: Magazyny wojskowe
Co należy wykonać:
a) pozbyć się trzech snajperów (Magazyny wojskowe)
b) zabić Lukasha (Magazyny wojskowe)
c) powrócić do obozowiska Powinności w celu odebrania nagrody (Magazyny wojskowe)
>>Zabij snajpera na wieży
Lokalizacja startowa: Magazyny wojskowe
Co należy wykonać:
a) zabić snajpera (Magazyny wojskowe)
b) powrócić do Czachy (Magazyny wojskowe)
>>Zabij Strieloka
Lokalizacja startowa: Kordon
Co należy wykonać:
a) odszukać Strieloka (X)
b) zabić Strieloka (X)
Uwaga! Jest to jedyne zadanie, którego właściwie nie będziesz mógł wykonać. Jest to bezpośrednio powiązane z kluczowymi fragmentami fabuły, tak więc proponowałbym zapoznać się z opisem zadania Spotkaj się z doktorem jeśli chcesz dowiedzieć się nieco więcej.
>>Zajmij się "kablem"
Lokalizacja startowa: Magazyny wojskowe
Co należy wykonać:
a) przedostać się w okolice farmy (Magazyny wojskowe)
b) zaczekać aż kapuś skontaktuje się ze swoim agentem (Magazyny wojskowe)
c) zabić donosiciela (Magazyny wojskowe)
d) zabić agenta (Magazyny wojskowe)
e) powrócić do Lukasha i złożyć mu raport z akcji (Magazyny wojskowe)
>>Zaprowadź Krugłowa nad Jantar
Lokalizacja startowa: Dzicz
Co należy wykonać:
a) zaprowadzić Krugłowa do wyjścia z tej strefy (Dzicz)
b) porozmawiać z profesorem (Dzicz)
>>Zareaguj na wołanie o pomoc
Lokalizacja startowa: Wysypisko
Co należy wykonać:
a) zaoferować pomoc rozmawiając z Biesem (Wysypisko)
>>Zdobądź informacje o Strieloku
Lokalizacja startowa: Wysypisko
Co należy wykonać:
a) spotkać się z grupą Kreta (Instytut Agroprom)
b) wydobyć informacje na temat Strieloka od samego Kreta (Instytut Agroprom)
>>Zdobądź informacje od zwiadowcy
Lokalizacja startowa: Kordon
Co należy wykonać:
a) porozmawiać z Wilkiem (Kordon)
b) spotkać się z ludźmi Wilka (Kordon)
c) zabić bandytów skrywających się w obozowisku (Kordon)
d) odzyskać dysk od Żwawego (Kordon)
e) wrócić się z dyskiem do Sidorowicza (Kordon)
>>Znajdź dokumenty w LabX18
Lokalizacja startowa: X18
Co należy wykonać:
a) odszukać dokumenty (X18)
b) dostarczyć dokumentu Barmanowi, znajdującemu się w strefie o nazwie Bar (Bar)
>>Znajdź dokumenty wojskowe
Lokalizacja startowa: Kordon
Co należy wykonać:
a) wykraść dokumenty (Instytut Agroprom)
b) dostarczyć dokumentu barmanowi (Bar)
>>Znajdź dokumenty z LabX16
Lokalizacja startowa: Bar
Co należy wykonać:
a) odszukać dokumenty w laboratorium X16 (X16)
b) dostarczyć dokumentu Barmanowi (Bar)
>>Znajdź schowek grupy Strieloka
Lokalizacja startowa: Instytut Agroprom
Co należy wykonać:
a) odszukać skrytkę Strieloka (Instytut Agroprom - Kanały)
b) zapoznać się z zawartością skrytki (Instytut Agroprom - Kanały)
c) zlokalizować wyjście z kanałów (Instytut Agroprom - Kanały)
>>Znajdź wejście do LabX18
Lokalizacja startowa: Bar
Co należy wykonać:
a) przedostać się na teren bazy (Dolina Mroku)
b) zdobyć klucz do laboratorium, który jest w posiadaniu Dzika (Dolina Mroku)
c) wydostać się z bazy bandytów (Dolina Mroku)
d) odnaleźć wejście prowadzące do laboratorium (Dolina Mroku)
>>Zniszcz jednostkę "Powinności"
Lokalizacja startowa: Magazyny wojskowe
Co należy wykonać:
a) zgłosić się do Maxa (Magazyny wojskowe)
b) zabić wszystkie osoby znajdujące się w obozowisku Powinności (Magazyny wojskowe)
c) powrócić do Lukasha (Magazyny wojskowe)