Mapa szczegółowa (2) | Wysypisko w Stalker Cień Czarnobyla poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
7 - Centralny magazyn. Spotkasz tu przede wszystkim Sieryja, dzięki któremu będziesz mógł zaliczyć jeden z głównych questów. Oprócz tego obiekt ten będziesz musiał co najmniej raz dodatkowo ochronić, wykonując w ten sposób dodatkowy quest (uaktywni się on w sposób automatyczny). Nie będzie to jednak wymagane.
8 - Wpadniesz tu na watahę zmutowanych psów. Ze zwierzętami wypadałoby się oczywiście rozprawić, co nie powinno być trudne. Możesz też zaczekać aż psiaczki zajmą się okolicznymi bandytami.
9 - Radioaktywne przejście prowadzące do innej strefy (Dolina Mroku). Radziłbym się tu w początkowej fazie gry NIE wybierać. Zaczekaj z tym aż zdobędziesz odpowiednią zbroję.
Po powrocie z Baru:
Będziesz już najprawdopodobniej dysponował odpowiednim pancerzem, tak więc napromieniowanie będzie minimalne. W ostateczności możesz skorzystać z odpowiednich środków medycznych, których powinieneś mieć pod dostatkiem.
10 - Pojedynczy zniszczony budynek. Będziesz tu musiał uważać na pojedynczego snajpera, który ostrzeliwuje wschodnią stronę mapy. Po jego usunięciu możesz oczywiście zbadać cały ten obiekt. Uważaj tylko żeby nie spaść z wyższego piętra.
11 - Obozowisko organizacji o nazwie Powinność. Będziesz tu mógł porozmawiać z co najmniej jednym NPC-em. W początkowej fazie zabawy niewiele tu jednak zdziałasz. Pamiętaj żeby nikogo nie atakować.
Po powrocie z Instytutu Agroprom:
Obozowisko zostanie zaatakowane przez grupę zmutowanych dzików. O tym fakcie dowiesz się gdy tylko zbliżysz się do wspomnianego punktu. Zwierzęta będą nadbiegały z północnego-wschodu. Wypadałoby w pierwszej kolejności załatwić kilka zwierząt granatem. Następnie skorzystaj z karabinu maszynowego. Postaraj się zabić co najmniej 3-4 zwierzęta, tak aby uzyskać wyższą notę. Teraz możesz porozmawiać z Warrant Officerem, dzięki czemu wpuszczony zostaniesz do północnej strefy mapy - Bar. Uważaj jednak na anomalię znajdującą się na drodze (wir)!
12 - Ścieżka prowadząca do Instytutu Agroprom. Teren ten jest niestety pilnowany przez duże grupy przeciwników. Będziesz się musiał z nimi wszystkimi rozprawić. Rozglądaj się za artefaktami! Ponadto na drodze prowadzącej do przejścia pomiędzy strefami wpadniesz na kolejne zmutowane psy.