Mapa szczegółowa (2) | Dzicz w Stalker Cień Czarnobyla poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
5 - Budynki, które będziesz oczywiście mógł dokładniej zbadać, ale nie będzie to wskazane. Na mapie tej odnajdziesz zresztą wiele podobnych miejsc, ale udawaj się tylko do tych lokacji, przy których znajdziesz skrytki.
6 - Kryjówki bandytów. Miejsca te wypadałoby już znacznie wcześniej oczyścić, tak aby podczas eskortowania profesora mieć mniej roboty. W szczególności uważaj na zrujnowany, wielopiętrowy budynek, gdyż będzie się tu roiło od jednostek wroga. Rozglądaj się też za artefaktami, które zostały rozrzucone po całej mapie.
Po powrocie z Jantar i X16:
Poprzednio zabezpieczony budynek okupowany będzie przez nowych bandytów. Zdecydowanie warto byłoby się z nimi rozprawić, gdyż będą oni posiadali takie same karabiny jak Ty, ale wyposażone dodatkowo w lunetę (SUSAT scope). W rezultacie jeden z takich obiektów będziesz mógł domontować do swojej giwery.
7 - Zejście do częściowo zawalonego tunelu. Teoretycznie nic wartego uwagi tu nie odnajdziesz. Zwróć jednak uwagę na nazwisko jednego z zabitych naukowców. Będzie to bowiem... Freeman. :-) Musisz tu być bardzo ostrożny, tak aby nie zostać porażonym prądem.
8 - Tunel prowadzący do dalszej części tej mapy. Miejsce to będziesz niestety musiał odwiedzić, gdyż wyłącznie w taki sposób dotrzesz do dzielnicy Jantar. W tunelu będziesz się musiał uporać z ognistymi anomaliami (warto tu sprintować). Ponadto na drugim końcu natrafisz na pierwsze zombiaki. Likwiduj je z dystansu, gdyż żołnierze ci będą potrafili korzystać z prymitywnych broni. W tunelu odnajdziesz też MNÓSTWO artefaktów, z którymi wypadałoby się wrócić do barmana.